مزوژل چیست و چه تاثیری دارد؟

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
مزوژل
2
آبان

مزوژل چیست و چه تاثیری دارد؟


آیا می خواهید جلوی علائم پیری پوست خود را بگیرید یا از روش های کم تهاجمی برای بهبود پف زیر چشم کمک بگیرید؟آیا چین و چروک های زیادی روی پوست صورت تان دیده می شود و به دنبال درمان موثری هستید که نتایج فوری و ماندگاری را ارائه می‌دهد؟

مزوژل یکی از همین روش ها است که در حال حاضر، بهترین کلینیک های زیبایی در تهران با دستگاه های پیشرفته میکرونیدلینگ آن را ارائه می دهند.

مزوژل Meso-Gelچیست؟

مزوژل یک روش درمانی کم تهاجمی برای ترمیم پوست، خطوط زیر چشم و چین و چروک های صورت است که با تزریق غلظت بالا و به ویژه فرموله شده اسید هیالورونیک از طریق تکنیک میکرونیدلینگ به جوانسازی پوست کمک می کند.

تزریق آهسته هیالورونیک اسید (HA) تولید کلاژن و الاستین را تحریک کرده و به نوبه خود رنگ پوست را شفاف تر می کند.

مزوژل زیر چشم، آبرسانی به آن ناحیه را افزایش داده و موجب می شود خطوط و چین و چروک ها محو شود.

هیالورونیک اسید چیست؟

هیالورونیک اسید یک ماده شفاف است که به طور طبیعی توسط بدن ما تولید می شود و بیشترین مقدار آن نیز در پوست یافت می شود. عملکرد اصلی این ماده، حفظ آب است تا بافت های پوست ما مرطوب و جوان بماند.


بیشتر بخوانید


تقریبا نیمی از اسید هیالورونیک در بدن ما در پوست وجود دارد که برای کمک به حفظ رطوبت با آب پیوند برقرار می کند.

روند طبیعی پیری و قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش ناشی از نور خورشید، سیگار کشیدن و آلودگی می تواند میزان این ماده را در پوست کاهش دهد و باعث ایجاد خطوط زیر چشم و چین و چروک پوست شود.

هیالورونیک اسید یک ماده آبدوست است، به این معنی که آب را جذب کرده و در خود نگه می دارد، بنابراین به جای پرکننده، به عنوان یک آبرسان عمل می کند.

تزریق مزوژل

کاربرد های مزوژل

از آنجایی که سطح کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید در پوست از سن 30 سالگی به بعد به سرعت کاهش می یابد و در نتیجه علائم پیری مانند خطوط ریز و چین و چروک روی پوست صورت ظاهر می شود، مزوژل یکی از بهترین درمان ها برای تحریک تولید کلاژن و الاستین و معکوس کردن علائم پیری است و از جمله خدماتی است که برای جوانسازی پوست در بهترین کلینیک های تهران ارائه می شود.

مزوژل دارای اثرات قابل توجه و ماندگاری روی جوانسازی پوست است و از مهمترین کاربردهای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزوژل زیر چشم

مزوتراپی شامل تزریق اسید هیالورونیک، ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و همچنین سایر مواد فعال است که بر میکروسیرکولاسیون اثر می گذارند. این درمان ظاهر ناحیه زیر چشم را بهبود می بخشد، خطوط ریز اطراف چشم را کاهش می دهد و سیاهی دور چشم و ظاهر خسته آن را برطرف می کند .

جلسه درمانی مزوتراپی برای زیر چشم حدود 30 دقیقه طول می کشد و شامل تزریق مقادیر کمی از مواد تزریقی مناسب به ناحیه مورد نظر است. علاوه بر این، مزوتراپی عوارض جانبی ندارد و این درمان با سایر روش های درمانی مانند PRF، PRP یا بوتاکس سازگار است.

مزایای مزوتراپی زیر چشم

کاهش چین و چروک و خطوط ریز؛

کاهش سیاهی دور چشم؛

روشن کردن دور چشم؛

کاهش پف و کیسه های زیر چشم؛

چند جلسه مزوتراپی برای زیر چشم مورد نیاز است؟

در برخی موارد، شما حتی می توانید نتایج را پس از تنها یک جلسه درمانی مشاهده کنید. هر زمان که احساس کردید نیاز به بهبود مجدد ظاهر خود دارید، می توانید مزوژل را تکرار کنید. بنابراین، مشاهده تاثیر این درمان، به نیازهای هر فرد بستگی دارد. برخی افراد نتایج مزوژل زیر چشم را تنها پس از یک جلسه مشاهده خواهند کرد، اگرچه برخی دیگر باید قبل از مشاهده نتایج، دو یا چند جلسه مزوتراپی داشته باشند.

به طور کلی، بهترین کلینیک زیبایی در تهران، یک دوره حداکثر 3 جلسه ای را در فواصل منظم برای کسب بهترین نتیجه توصیه می کند. علاوه بر این، می توانید یک جلسه در سال برای بهینه سازی نتیجه مزوژل زیر چشم داشته باشید.

مزوژل زیرچشم

ماندگاری نتایج مزوتراپی زیر چشم چقدر است؟

مانند هر درمان دیگری، نتایج می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. به طور کلی، با یک دوره 4 تا 6 جلسه ای، می توانید انتظار داشته باشید که نتایج 12 تا 18 ماه پس از تکمیل دوره باقی بماند.

بهترین درمان چین و چروک پوست

یکی از کاربردهای موثر مزوژل در درمان چین و چروک پوست است. تنها پس از یک جلسه مزوتراپی، پوست شما سفت تر، سالم تر، روشن تر و جوان تر به نظر می رسد .

بعد از اولین جلسه مزوژل، ظاهری جوان تر خواهید داشت و خطوط و چین و چروک های صورت تان کاهش می یابد. معمولاً از آنجایی که این درمان، غیر تهاجمی است، مدت زمان کوتاهی برای دوران نقاهت آن وجود دارد.

نتایج اصلی نیز معمولاً پس از حدود ۴ تا ۶ جلسه درمانی ظاهر می‌شوند و با گذشت زمان با تشکیل کلاژن و الاستین جدید بهبود می‌یابند.

اثرات درمان چین و چروک پوست با مزوژل، طولانی مدت هستند و معمولاً حدود 12 ماه روی پوست باقی می مانند.

مزایای مزوتراپی برای درمان چین و چروک پوست

تحریک تولید کلاژن

بهبود کیفیت و بافت کلی پوست

صاف کردن خطوط ریز و چین و چروک ها

بهبود خاصیت ارتجاعی پوست

افزایش درخشندگی پوست

دوره نقاهت بعد از مزوتراپی

معمولاً برای این درمان هیچ زمان استراحتی وجود ندارد. بنابراین، شما می توانید با خیال راحت و بلافاصله پس از درمان با مزوتراپی به روال روزانه خود بازگردید. البته چون ناحیه زیر چشم بسیار ظریف است، ممکن است کبودی های خفیفی پس از جلسه درمانی مزوژل زیر چشم داشته باشید. با این حال، این علائم به سرعت از بین می رود و جای نگرانی وجود ندارد.

عوارض جانبی مزوژل

عوارض جانبی شایع ناشی از مزوتراپی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران شامل کبودی و تورم در محلی است که تزریق انجام شده است. همچنین ممکن است کمی خارش را در این نواحی تجربه کنید، اما تورم به احتمال زیاد به صورت برآمدگی‌های کوچک و برجسته دیده می‌شود و لمس آن‌ها نباید دردناک باشد که البته به سرعت نیز از بین می روند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید