دستگاه ترمیا چیست و چه کاربردی دارد؟

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
ترمیا
22
شهریور

دستگاه ترمیا چیست و چه کاربردی دارد؟


برای جوانسازی پوست و از بین بردن جای جوش و لک روش هایی نوینی ابداع شده است. با ترمیا شما میتوانید در کمترین زمان ممکن بهترین جواب را بگیرید.

دستگاه ترمیا چیست؟

نوعی دستگاه غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست و از آخرین نسل های RF فرکشنال می باشد. جوانسازی با دستگاه ترمیا، افزایش طبیعی کلاژن و الاستین را به همراه دارد و شما می توانید با آن به یک پوست سفت تر و شفاف تر دست یابید.

به طور کلی، RFفرکشنال که در ترمیا تعبیه شده است، از امواج الکترومغناطیسی برای گرم کردن سطح پوست و تولید کلاژن استفاده می کند. در حالی که دو نسخه از RFوجود دارد، اما تمرکز ما عمدتا بر روی درمان غیر تهاجمی است. روشی که به جز جوانسازی، به درمان منافذ باز نیز می پردازد.

RFسنتی از الکترودهای بلانت برای ارسال امواج الکترومغناطیسی استفاده کرده و زمان بازیابی کوتاهی دارد. مراجعین معمولا پس از 2-5 جلسه درمان نتایج مورد انتظار خود را مشاهده خواهند کرد و این درمان ها باید 7-10 روز فاصله داشته باشند.

نکته مهم این است که بهترین کلینیک زیبایی در تهران هنگام انتخاب درمان مناسب باید تجربه کلی مراجع را در نظر بگیرد. اینکه چگونه می‌تواند درمان ‌های طولانی ‌مدت را با مزایایی که از درمان ‌هایی که نتایج فوری نشان می ‌دهند به بهترین شکل ترکیب نماید.

در ادامه مطلب بیشتر در مورد دستگاه ترمیا چیست و عملکرد و مزایای آن توضیح خواهیم داد. تا پایان با ما همراه باشید.


بیشتر بخوانید


درمان با ترمیا

عملکرد دستگاه ترمیا به چه صورت است؟

همانطور که در بالا نیز اشاره نمودیم، دستگاه لیزر ترمیا، آخرین نسل آر اف فرکشنال یا RF است که مزایای زیادی را برای پوست به ارمغان می آورد. این دستگاه دارای تاییده FDA آمریکا بوده و مجهز به کارتریج سوزنی می باشد. این کارتریج از یک تکنولوژی بسیار مدرن برخوردار و متشکل از تقریبا 160 سوزن بسیار ظریف می باشد.

این سوزن ها با ظرافت بسیار بالای خود و ایجاد سوراخ هایی به قطر یک نانومتر، به جز درمان منافذ پوست، تولید کلاژن و الاستین را که ترمیم بافت پوستی را به همراه دارند، شامل می شوند. این سیستم برخلاف سایر RF فرکشنال ها، مجهز به فناوری هوشمند تشخیص میزان انرژی ورودی و نیز انجام طیف وسیع تری از درمان ها می باشد.

در واقع، دستگاه ترمیا یا Thermia، اولین و تنها دستگاه نانو فرکشنال RFاست که فرسایش، انعقاد و اثر حرارتی را با حداقل آسیب به اپیدرم با عملکرد هوشمند ترکیب می‌کند.

این عملکرد ترکیبی هوشمند، طیف گسترده ای از بیماری های پوستی و رضایت کامل بیمار را تضمین می کند. امروزه جوانسازی با دستگاه ترمیا، درمان منافذ پوست، بهبود اسکار یا همان جای زخم، بهبود چین و چروک، درمان منافذ پوست، در بهترین کلینیک زیبایی در تهران، توسط متخصصین حرفه ای انجام می شود.

ویدیو ترمیا

مزایای درمان با دستگاه ترمیا کدامند؟

این دستگاه بیشترین مزایا و کمترین عوارض را نسبت به سایر دستگاه های رادیوفرکانسی دارا می باشد. مهمترین مزایای جوانسازی با دستگاه ترمیا عبارتند از:

ترغیب تولید الاستین و کلاژن به واسطه رادیو فرکانسی یا همان امواج رادیویی

بهبود جای زخم ناشی از تصادفات، بریدگی، آکنه و ...

دستگاه ترمیا برای جای جوش

درمان منافذ پوست مراجعین

درمان های ترک های شکم ناشی از بارداری یا لاغری و چاقیی

لیفت صورت

سفت تر کردن پوست

درمان تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل

دستگاهی بسیار ایمن با نتایجی فوق العاده طبیعی و ماندگار

با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در تهران و بهره گیری از این دستگاه شگفت انگیز می توانید از مزایای بی نظیر دستگاه ترمیا بهره مند شوید.

دستگاه ترمیا

عوارض احتمالی دستگاه ترمیا

همانطور که در مطلب بالا توضیح دادیم، جوانسازی با دستگاه ترمیا، با عوارض بسیار کمی همراه است اما ممکن است بسته به ناحیه درمان، کمی درد را احساس نمایید. البته این درد در اکثر افراد قابل تحمل خواهد بود.

یکی از عوارض دستگاه ترمیا، که عوارض احتمالی است، قرمزی خفیف پوست است که به دلیل احساس گرمای کم ممکن است چیزی شبیه به آفتاب سوختگی را تجربه نمایید. لازم به ذکر است که این وضعیت ظاهری پوست، قطعا با گذشت چند روز پس از درمان به حالت قبل باز می گردد.

برخی افراد نیز ممکن است پس از انجام کار، کمی احساس سوزش را روی پوست خود حس نمایند که این عارضه نیز پس از 24 ساعت از بین خواهد رفت.

مراقبت های قبل و پس از درمان در جوانسازی با دستگاه ترمیا

قطعا هنگام مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در تهران و بهره مند شدن از این دستگاه، متخصصین و کارشناسان دستورالعمل های لازم را به شما خواهند داد.

قبل از تحت درمان با لیزر ترمیا پوست ناحیه مورد نظر باید کاملا تمیز باشد. در واقع شما نباید از هیچ نوع کرم، مواد آرایشی، لوسیون، یا عطر استفاده کرده باشید. علاوه بر این، برای این کار باید از برنزه نمودن پوست خود خودداری نمایید.

از کاربرد لوازم فلزی نظیر پیرسینگ یا گوشواره در نواحی تحت درمان جدا خودداری نمایید. همچنین اگر در جایی از پوست که قرار است دستگاه ترمیا روی آن کار کند، مو وجود دارد، حتما آن را اصلاح نمایید.

در انتها فراموش نکنید که در صورت مصرف داروی خاص، یا داشتن بیماری خاص، حتما متخصص مربوطه را در جریان وضعیت خود بگذارید.

زمانی که درمان شما به اتمام رسید نیز باید برخی موارد را برای اثربخشی بهتر دستگاه انجام دهید. برای مثال، برای حفظ نتایج جوانسازی با دستگاه ترمیا، همیشه از ضد آفتاب استفاده نمایید. این کار نه تنها نتایج را ماندگارتر خواهد کرد بلکه مانع از آسیب و ضرر نور خورشید نیز خواهد شد.

متخصصین همچنین توصیه می نمایند که به مدت 2 روز یا همان 48 ساعت پس از هر جلسه درمان با دستگاه ترمیا، از انجام فعالیت های شدید بدنی، دوش آب گرم یا ماساژ در ناحیه درمان خودداری نمایید.

در صورتی که پزشک مربوطه در بهترین کلینیک زیبایی در تهران، داروی خاصی را برای شما تجویز کرده است، حتما طبق دستور او و برای مدت زمان مشخص استفاده کنید.

نمونه ترمیا

سخن پایانی

شما نیز در صورت داشتن مشکلاتی پوستی و دستیابی به پوست شفاف تر و ایده آل و از بین بردن جای جوش می توانید از دستگاه ترمیا استفاده کنید. این دستگاه عملا بدون درد بوده و با استفاده آسان و نیز برخورداری از فناوری ICF، فواید قابل توجهی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

نکته مهمی که باید در جوانسازی با دستگاه ترمیا یا درمان منافذ باز پوستی خود به یاد داشته باشید این است که حتما به یک کلینیک زیبایی معتبر و مجهز مراجعه نمایید.

سوالات متداول

تا چند ساعت بعد از ترمیا نباید صورت را شست؟

تا 24 ساعت نباید صورت خود را بشویید.

آیا بعد از ترمیا میتوان آرایش کرد؟

خیر تا 24 ساعت حتی ضدآفتاب هم نباید استفاده کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید