img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
فیلر زیر چشم
31
شهریور

تزریق فیلر زیر چشم


تزریق فیلر زیر چشم یکی از درمان های رایج امروزی برای رفع نواحی تیره یا ظاهر خسته کننده زیر چشمان است. اگر شما نیز با چشم های پف کرده یا حلقه های تیره در زیر چشم خود سر و کار دارید، احتمالا فیلر تا کنون به ذهنتان خطور کرده است.

بهترین فیلر زیر چشم یک تزریق بسیار محبوب برای جوانسازی به شمار می رود که برای رسیدن به اهداف زیباتر جلوه دادن این ناحیه طراحی شده است. اما سوال اینجاست که آیا این روش موثر است؟ و بیشتر از آن، عوارض فیلر زیر چشم کدامند؟

برای پی بردن به این موضوع، تا انتهای مطلب ما را همراهی نمایید.

فیلر زیر چشم چیست؟

فیلر زیر چشم که همچنین به عنوان پرکننده پوستی یا پرکننده بافت نرم نیز شناخته می شود، نوعی تزریق اسید هیالورونیک است که برای بهبود ظاهر نواحی گود رفته یا تغییر رنگ زیر چشم استفاده می شود. متخصصان پوست در بهترین کلینیک زیبایی در تهران آن را به دلیل توانایی آن در معکوس کردن کامل سیاهی‌ ها و پف های زیر چشم استفاده می نمایند.


بیشتر بخوانید


بسیاری از افراد دچار حلقه ‌های تیره زیر چشم می ‌شوند، سایه‌ هایی هستند که یا با برآمدگی چربی مستقیماً در زیر پلک پایین یا با فرورفتن بافت نرم روی استخوان زیر چشم ایجاد می گردند در هر دو مورد بهترین فیلر زیر چشم می‌تواند این تیرگی ها را کاهش دهد.

به لطف سطح کوچک ناحیه زیر چشم، این روش جوانسازی نیازی به تزریق زیاد ندارد و حتی با یک تا دو سرنگ فیلر در هر جلسه، آن هم برای هر دو چشم کفایت می نماید. بر خلاف برخی از نگرانی ها در مورد عوارض فیلر زیر چشم، اما این درمان به محض تزریق قابل توجه است.

فیلر زیر چشم

فواید بهترین فیلر زیر چشم

نتایج فوری

روشن تر شدن ناحیه زیر چشم

پرپشت شدن زیر چشم

جوان تر و کمتر خسته به نظر رسیدن ناحیه تحت درمان

بسیاری از افراد فیلر زیر چشم را یک راه حل عالی و فوق العاده برای داشتن چشمانی زیبا و سرزنده می دانند. در واقع آنها احساس می کنند ظرف چند ساعت پس از درمان، سرحال تر و بیدارتر به نظر می رسند.

بسیاری از افراد نیز بر این باورند که پس از درمان در بهترین کلینیک زیبایی در تهران دیگر مجبور نیستند برای پوشاندن حلقه های زیر چشم از کانسیلر و آرایش زیادی استفاده کنند.

به طور کلی، تزریق اسید هیالورونیک خطوط و چین و چروک‌ ها را پر کرده، پوست را صاف می‌کند و حجم می‌دهد. علاوه بر این، فواید طولانی مدت فیلر زیر چشم به این موارد محدود نمی شود زیرا آن در تحریک کلاژن و الاستین نیز نقش بسزایی دارد.

بهترین فیلر زیر چشم در مقابل بوتاکس

افرادی که اغلب از دنیای جوانسازی صورت اطلاعاتی ندارند، فیلر زیر چشم و بوتاکس را درمان مشابهی می دانند اما در واقع آنها دو چیز بسیار متفاوت هستند.

بهتر است بدانید که فیلر کاهش حجم را نشان می دهد. اما بوتاکس به رفع خطوط ریز و چین و چروک می‌پردازد. البته در بهترین کلینیک زیبایی در تهران در صورت نیاز به جنبه های مختلف این ناحیه رسیدگی شده و اغلب با هم استفاده می شوند.

جلسه درمانی فیلر زیر چشم

این درمان برخلاف تصور بسیاری از افراد خیلی ترسناک نیست. متخصص کار را با یک بی حسی موضعی شروع می کند. هنگامی که حدود 15 دقیقه از اعمال بی حسی گذشت، تزریق انجام می شود. در مجموع، کل این درمان بسته به نیازهای دقیق زیر چشم بیمار، بین 15 تا 30 دقیقه طول می کشد.

به لطف بی‌حسی، درد کاملاً قابل کنترل است. با این حال، این یک احساس نا آشنا از فشار استخوان اربیتال بوده و می تواند برای فرد عجیب باشد اما ناراحت کننده نیست.

لازم به ذکر است که مقداری کبودی و تورم پس از درمان وجود دارد. گاهی اوقات حتی این موارد می توانند بسیار قابل توجه باشند زیرا عروق زیادی در اطراف چشم وجود دارد و پوست نازک است. در مقابل، گاهی کبودی بسیار کمی وجود دارد.

تزریق فیلر

عوارض فیلر زیر چشم

همانطور که گفته شد، کبودی و تورم بزرگترین عوارض فیلر زیر چشم هستند اما اگر هر یک را تجربه کنید، آنها فقط یک تا دو روز وجود دارند و تورم حدود 1 یا 2 روز طول می کشد.

در حالی که کبودی شدید عادی نیست، اما اگر کبودی قابل‌توجهی وجود داشته باشد، پنهان کردن آن می‌تواند سخت‌ تر باشد و ممکن است برای برخی افراد تا ۱۰ روز طول بکشد.

در صورتی که شما به یک کلینیک معتبر مراجعه نکنید، عوارض فیلر چشم ممکن است فراتر از تورم و کبودی باشند. برای مثال، در موارد نادر، فیلر می تواند باعث کوری شود. البته احتمال این واقعه بسیار کم است، اما می تواند در نتیجه انسداد یکی از رگ هایی که به چشم منتهی می شود، رخ دهد. به همین دلیل، شما باید مطمئن شوید که بهترین فیلر زیر چشم را توسط یک متخصص مجاز با تجربه زیاد و در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام دهید.

علاوه بر این، هیالورونیداز باید در کلینیک در دسترس باشد تا در صورت وجود مشکل، پرکننده را معکوس کند. همچنین، به هیچ وجه نباید از هیچ فیلر دیگری در کنار اسید هیالورونیک استفاده کرد. پرکننده های مصنوعی مانند آنهایی که از کلسیم هیدروکسی لاپاتیت، پلی متیل متاکریلات یا پلی ال-لاکتیک اسید تشکیل شده اند، نباید زیر چشم مورد استفاده قرار گیرند.

سوالات متداول

آیا می توان پس از تزریق فیلر زیر چشم، این ناحیه را ماساژ داده و یا اینکه صورت خود را بشوییم؟

بهترین فیلر زیر چشم تقریبا دو روز زمان می برد تا با شرایط تازه سازگار شود. از این رو، بیمار در طی 4 ساعت اول نباید بر روی سطح فشار وارد کند و یا ماساژ بیش از اندازه سختی اعمال نماید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید