img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
لیزر فرکشنال
11
دی

لیزر co2 (فرکشنال)


امروزه، خدمات مختلفی برای درمان جای جوش در بهترین کلینیک زیبایی در تهران ارائه می شود که می تواند آنها را به راحتی از بین برده و پوست صورت شما را صاف و زیبا کند. یکی از این روش های ایمن و موثر، لیزر فرکشنال CO2است که شامل لایه برداری خارجی پوست از طریق لیزر می شود که پوستی شاداب و درخشان را ایجاد می کند.

لیزر CO2فرکشنال چیست؟

لیزر فرکشنال، یک تکنولوژی پیشرفته برای درمان جای جوش است که توسط متخصصین پوست بهترین کلینیک زیبایی در تهران برای کاهش ظاهر اسکار، چین و چروک های عمیق و سایر ناهنجاری های پوستی توصیه می شود. در این روش غیر تهاجمی از لیزر دی اکسید کربن برای برداشتن لایه های خارجی پوست که آسیب دیده استفاده می شود.

آیا لیزر فرکشنال برای درمان جای جوش مناسب است؟

لیزر CO2فراکشنال یکی از روش های موثر برای درمان جای جوش و بسیاری از مشکلات پوستی دیگر از جمله موارد زیر است:

لکه های پوستی

غدد چربی (به ویژه در اطراف بینی)

خطوط ظریف و چین و چروک

هایپرپیگمانتاسیون

افتادگی پوست

آسیب دیدگی پوست در اثر نور افتاب

تغییر رنگ پوست

زگیل

این دستگاه معمولا بر روی صورت مورد استفاده قرار می گیرد با اینحال امکان استفاده از آن روی گردن، دست ها و بازوها نیز امکان پذیر است.

چه کسانی کاندید مناسبی برای درمان با لیزر CO2فرکشنال هستند؟

لیزر فرکشنال برای افرادی که قصد دارند جای جوش، خطوط ریز، رنگدانه ها و سایر بیماری های پوستی ذکر شده در بالا را درمان کنند، ایده آل است. متخصصان پوست بهترین کلینیک زیبایی در تهران همچنین توصیه می کنند که پس از لیفت صورت از این دستگاه استفاده کنید.

لیزر فرکشنال برای چه کسانی ممنوع است؟

افرادی که جای جوش وسیع، زخم های باز یا هر گونه عفونت روی صورت دارند نباید از این دستگاه استفاده کنند.

افرادی که ایزوترتینوئین خوراکی مصرف می کنند نیز باید از انجام این روش خودداری کنند زیرا این روش برای سلامتی و ایمنی خطر دارد.

اگر بیماری‌های مزمن (مانند دیابت) دارید، باید احتیاط بیشتری داشته باشید و ابتدا با متخصص پوست بهترین کلینیک زیبایی در تهران مشورت کنید.

لیزر co2

درمان جای جوش با لیزر CO2فرکشنال چگونه انجام می شود؟

ابتدا متخصص بهترین کلینیک پوست در تهران، از کرم بی حس کننده موضعی حدود 30 تا 45 دقیقه قبل از شروع جلسه درمانی، در ناحیه مورد نظر استفاده می کند.

سپس از انرژی نوری با پالس کوتاه (معروف به پالس اولترا) استفاده می کند که به منظور حذف لایه های نازک و خارجی پوست آسیب دیده مورد استفاده قرار می گیرد.


بیشتر بخوانید


هنگامی که سلول های مرده پوست از بین رفتند، لیزر موجب تولید چند ناحیه میکروترمال می شود که به عمق پوست می رسد. از این طریق، می تواند روند بهبود طبیعی بدن شما را تحریک کرده و تولید کلاژن را افزایش دهد. به این ترتیب، لیزر فرکشنال CO2در نهایت سلول های قدیمی و آسیب دیده را با پوست جدید و سالم جایگزین می کند.

قبل از لیزر CO2فرکشنال چه کاری باید انجام دهم؟

قبل از انجام یک روش لیزر CO2فراکشنال، توصیه می شود:

از محصولات حاوی رتینوئید استفاده نکنید زیرا می تواند بر نتایج نهایی تأثیر بگذارد.

2 هفته قبل از درمان جای جوش با لیزر از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور آفتاب خودداری کنید.

مصرف داروهایی مانند ایبوپروفن، آسپرین و حتی ویتامین Eرا متوقف کنید زیرا می تواند منجر به لخته شدن طولانی مدت شود.

با متخصص پوست بهترین کلینیک زیبایی در تهران مشورت کنید تا متوجه شوید که آیا کاندید مناسبی برای درمان لیزر CO2فرکشنال هستید یا خیر.

عوارض جانبی لیزر فرکشنال چیست؟

از آنجایی که در روش لیزر CO2فرکشنال، گرما (از طریق لیزر) به پوست وارد می شود، بیماران ممکن است کمی قرمزی یا تورم در ناحیه تحت درمان را مشاهده کنند.

در موارد نادر، ممکن است پس از درمان جای جوش، عوارض زیر را مشاهده کنید:

قرمزی طولانی مدت روی پوست

قرمزی پوست پس از لیزر CO2فراکشنال طبیعی است، اما معمولاً طی سه تا چهار روز بهبود می یابد. اگر قرمزی بعد از یک ماه از بین نرفت، بهتر است به متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید.

هایپرپیگمانتاسیون

هیپرپیگمانتاسیون پس از التهاب (PIH) معمولاً در بیماران با پوست تیره‌تر تجربه می‌شود.

عفونت

ابتلا به عفونت های باکتریایی پس از درمان جای جوش با لیزر فرکشنال نادر است و در همه موارد درمان شده تنها 0.1 درصد چنین عوارض جانبی گزارش شده است.

خوشبختانه، با رعایت برخی نکات پس از درمان جای جوش با لیزر فرکشنال که متخصصان پوست بهترین کلینیک زیبایی در تهران به شما توصیه می کنند، می توان خطر ابتلا به این عوارض جانبی را به حداقل رساند و به طور کامل از بین برد.

فرکشنال

بعد از لیزر CO2فرکشنال چه کاری باید انجام دهم؟

پس از لیزر CO2فرکشنال، باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا از پوست خود در برابر اشعه های مضر محافظت نمایید. همچنین حتما دو بار در روز از پاک کننده و مرطوب کننده ملایم استفاده کنید.

بهتر است استفاده از محصولات آرایشی را نیز محدود کنید زیرا می توانند پوست را بیشتر تحریک کنند.

برای کاهش تورم اطراف صورت، می‌توانید در ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول پس از لیزر CO2فرکشنال، کیسه یخ یا کمپرس را در ناحیه تحت درمان قرار دهید.

برای جلوگیری از ایجاد دلمه در صورت لزوم از پماد استفاده کنید.

در نهایت، ممکن است لازم باشد فعالیت‌های روزانه‌تان را تنظیم کنید و از فعالیت هایی مانند شنا و تمرینات ورزشی که ممکن است احتمال ابتلا به عفونت را افزایش دهد، اجتناب کنید.

چند جلسه درمان با لیزر CO2فرکشنال برای از بین بردن جاش جوش مورد نیاز است؟

تعداد جلسات مورد نیاز، بسته به شدت بیماری پوستی، توسط متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام می شود. اما ممکن است نیاز باشد حدود یک تا سه جلسه درمانی را انجام دهید که این درمان ها را می توان در فواصل چهار تا شش هفته ای انجام داد. هر جلسه درمانی لیزر فرکشنال برای درمان جای جوش در بهترین کلینیک زیبایی در تهران معمولا 15 تا 20 دقیقه طول می کشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید