تفاوت فیشیال با پاکسازی پوست چیست؟

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
فیشیال
12
آبان

تفاوت فیشیال با پاکسازی پوست چیست؟


همه ما می دانیم که داشتن پوستی سالم و درخشان نیاز به مراقبت منظم دارد. اما، بیایید بپذیریم که اغلب اوقات مراقبت از پوست خود را فراموش می کنیم و فقط زمانی که یک مناسبت خاص مثل جشن یا عروسی فرا می رسد، به فکر پاکسازی یا فیشال پوست می افتیم تا مشکلات آن را برطرف کنیم.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که فقط وقتی با مشکلات پوستی مانند آکنه و هایپرپیگمانتاسیون مواجه می شوید، برای بهبود پوست خود به بهترین کلینیک در تهران مراجعه می کنید، فیشال صورت برای جوش و پاکسازی پوست می تواند بهترین روش درمانی زیبایی برای شما باشد!

اما چطور بدانید کدام روش برای شما بهتر است؟ در این مقاله قصد داریم به تفاوت پاکسازی و فیشال پوست بپردازیم تا پاسخ این سوال را خودتان درک کنید.

پاکسازی صورت دقیقاً چیست؟

پاکسازی شامل مجموعه ای از روش های مراقبتی ساده برای از بین بردن سلول های مرده و آلودگی روی پوست است. نتایج آن، نه تنها پوستی درخشان را به شما می دهد، بلکه از بروز لک و آکنه نیز جلوگیری می کند!


بیشتر بخوانید


بزرگترین مزیت پاکسازی نسبت به فیشال پوست، این است که می توانید خودتان در خانه نیز با انجام برخی از روش های آن، پوست تان را تمیز کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراحل پاکسازی پوست صورت را به ترتیب درست انجام دهید و البته از بهترین محصولات برای پاکسازی استفاده کنید.

مراحل اساسی پاکسازی صورت عبارتند از:

تمیز کردن،

شستشو،

بخور دادن،

از بین بردن جوش های سر سیاه و سرسفید،

استفاده از ماسک صورت

اگر هفته ای دو بار صورت خود را تمیز کنید، قطعاً متوجه تغییر در بافت و ظاهر پوست تان خواهید شد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هفته ای دو بار 30 دقیقه از زمان خود را برای مراقبت از پوست تان اختصاص دهید!

پاکسازی پوست

فیشال صورت دقیقا چیست؟

فیشال پوست شامل پاکسازی، شستشو، بخور دادن، از بین بردن جوش‌های سرسیاه و سرسفید و استفاده از ماسک صورت است. با این حال، در روش فیشال از ماساژ ریلکسی نیز استفاده می شود.

ماساژ صورت برای بهبود پوست معجزه کرده و به گردش خون بهتر کمک می کند که در نهایت موجب می شود بافت پوست بهبود یابد.

انواع مختلفی از فیشال صورت وجود دارد که برای مشکلات پوستی مختلف طراحی شده اند. بسته به نوع مشکلاتی که در پوست صورت خود دارید، ممکن است از تکنیک ها و محصولات خاصی برای مقابله با مشکلات پوستی خاص استفاده شود.

پرکاربردترین نوع آن نیز فیشیال صورت برای جوشاست که توسط بهترین کلینیک زیبایی در تهران با نتایج فوق العاده ارائه می شود.

فیشیال صورت برای جوش چقدر طول می کشد؟

انجام یک فیشال اولیه حدود 1 تا 1.5 ساعت یا بیشتر طول می کشد و باید هر 4 تا 6 هفته یک بار تکرار شود که نتایج طولانی مدتی داشته باشد و به حفظ سلامت کلی پوست کمک کند.

آیا فیشال صورت واقعا موثر است؟

اگر برای اولین بار فیشال صورت برای جوش را انجام می دهید، مطمئن شوید که به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه می کنید تا تاثیر آن را ببینید. متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در تهران، نیازهای خاص پوست شما را تشخیص داده و بهترین نوع فیشال را به شما پیشنهاد می دهند. همچنین، می توانید با متخصص زیبایی خود درباره اینکه نتیجه پاکسازی روی پوست شما موثرتر است یا فیشال صورت برای جوش، صحبت کنید.

تفاوت بین پاکسازی صورت و فیشال پوست

آیا پاکسازی و فیشال پوست به نظر شما شبیه هم هستند؟ تا حدودی می توان گفت که عقیده شما درست است. در مراحل اولیه، پاکسازی پوست و فیشال صورت کاملاً مشابه هستند.

اما، یک تفاوت قابل توجه وجود دارد، در روش فیشال صورت برای جوش یا سایر مشکلات پوستی، علاوه بر مراحل اولیه پاکسازی، یک ماساژ ریلکسی نیز انجام می شود.

کدام روش برای من مناسب تر است؟

اگر به طور منظم پاکسازی و فیشال صورت را شروع کنید، متوجه تغییر در بافت و ظاهر پوست خود خواهید شد. این روش ها نه تنها به شما کمک می‌کنند تا چهره بهتری داشته باشید، بلکه تجربه‌ای ریلکس کننده و آرامش‌بخش نیز به شما ارائه می‌دهند.

اما بسیاری از افراد هنگام مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در تهران نمی دانند فیشال پوست برای آنها بهتر است یا پاکسازی صورت. در حقیقت معمولاً آنچه درباره آن مطمئن نیستند این است که چه زمانی باید کدام یک از این خدمات را انتخاب کنند.

به طور کلی، پاکسازی صورت برای حفظ سلامت و درخشان شدن پوست بسیار مهم است. پاکسازی منظم به از بین بردن سلول های مرده پوست، آلودگی ها، کثیفی ها و چربی و عرق اضافی کمک می کند. علاوه بر این، پوست را برای مدت طولانی هیدراته نگه می دارد.

فیشال پوست تمام مزایای پاکسازی را دارد و علاوه بر آن با انجام ماساژ به گردش خون بیشتر و از بین بردن برخی از مشکلات پوستی مانند آکنه، کمک می کند.

درمان جای جوش

چه زمانی برای پاکسازی پوست و فیشال به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید؟

اگر پوست شما به طور مداوم در معرض نور خورشید، آلودگی و کثیفی قرار گیرد، به شدت توصیه می شود که حداقل هر ۲ هفته یک بار پاکسازی صورت را انجامدهید. پاکسازی شامل تمیز کردن پوست با محلول های خاص، شستشوی صورت و لایه برداری، بخور های گیاهی برای نرمی و لطافت بخشیدن به پوست و از بین بردن جوش های سرسیاه و سرسفید می شود. این روش با استفاده از یک ماسک تسکین دهنده به پایان می رسد.

هزینه پاکسازی معمولا از فیشال صورت برای جوش کمتر است زیرا شامل ماساژ و سایر درمان‌های خاص نمی‌شود.

فیشال صورت تقریباً 60 تا 90 دقیقه طول می کشد و ممکن است شامل استفاده از محصولات خاصی برای درمان مشکلات پوستی خاص باشد.

از آنجایی که فیشال صورت در بهترین کلینیک زیبایی در تهران، روش های پیچیده‌تریرا شامل می شود، بهتر است هر چهار تا شش هفته یک بار آن راانجام دهید.

هرچند می‌توانید در خانه پاکسازیپوست را خودتان انجام دهید، اما توصیه می کنیمبرای کسب نتایج بهتر، انواع فیشال صورت برای جوش را فقط در بهترین کلینیک زیبایی در تهران و تحت نظر متخصص پوست و مو انجام دهید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید