آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
ایا لیزر موهای زائد سرطان زاست
3
اردیبهشت

آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟


لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر در تهران می تواند یک راه حل دائمی برای خلاص شدن از شر موهای زائد در هر ناحیه ای از بدن باشد، اما اگر اطلاعات زیادی در مورد بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نداشته باشید ممکن است نگرانی در خصوص عوارض جانبی آن شما را از مراجعه به بهترین مرکز لیزر در تهران پشیمان کند.

یکی از رایج ترین سوالاتی که بسیاری از مراجعین در مورد لیزر موهای زائد می پرسند، این است که آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟ در این مقاله قصد داریم به طور کامل به این سوال شما پاسخ دهیم.

عملکرد لیزر موهای زائد اثبات می کند که سرطان زا نیست

برای اطمینان از سرطان زا نبودن بهترین دستگاه لیزر موهای زائد باید با نحوه عملکرد آن آشنا شوید. لیزر پرتویی از نور است که در یک جهت متمرکز شده تا بتواند فولیکول مو را بسوزاند. دستگاه هایی مانند دستگاه لیزر نابلین از طول موج‌های خاصی از نور که در محدوده مرئی یا مادون قرمز تشکیل شده‌اند، استفاده می کنند تا رنگدانه داخل مو را گرم کرده و فولیکول را از بین ببرند. هنگامی که فولیکول از بین رفت، دیگر امکان رشد مو وجود ندارد.

اگر لیزر درمانی در بهترین مرکز لیزر در تهران انجام شود، متخصص مجرب و حرفه ای فقط فولیکول های مو را هدف قرار می دهد، بنابراین، نور لیزر به عمق پوست نفوذ نمی کند و هیچ تاثیری روی پوست اطراف نیز نخواهد گذاشت.

آیا نور لیزر موهای زائد برای پوست خطرناک و سرطان زا است؟

بسیاری از مراجعین، پس از اینکه با نحوه کار دستگاه لیزر نابلین به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد آشنا می شوند، بازهم قانع نمی شوند که این دستگاه سرطان زا نیست و تصور می کنند که نور لیز می تواند سلول های پوست را سرطانی کند.

در پاسخ به بیمارانی که تصور می کنند نور لیزر می تواند خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش دهد باید گفت سرطان پوست با قرار گرفتن در معرض انواع خاصی از نور در محدوده UVمرتبط است که یک طول موج با انرژی بالا است و فراتر از محدوده دید انسان قرار دارد.

نور فرابنفش آنقدر قدرتمند است که می تواند به مواد ژنتیکی داخل سلول های ما آسیب برساند. اگر قسمت اشتباهی از DNA آسیب ببیند، می تواند باعث سرطانی شدن سلول های پوست شود. حتی با قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا سایر انواع اشعه ماوراء بنفش، سال ها طول می کشد تا این اتفاق بیفتد. همین نوع آسیب دیدگی نیز مسئول بسیاری از علائم پیری مانند چین و چروک است.


بیشتر بخوانید


در واقع اگر پوست شما به طور مداوم در معرض اشعه ماوراء بنفش نور خورشید و برخی منابع نور مصنوعی مانند تخت‌های برنزه کننده قرار بگیرد، احتمال ایجاد سرطان پوست افزایش می یابد.

درحالیکه اگر لیزر مو را توسط دستگاه لیزر نابلین انجام دهید، پوست شما در معرض چنین طول موجی با قدرت بالا قرار نخواهد گرفت.

اگرچه لیزر موهای زائد از انرژی نور لیزر استفاده می کند، اما نور لیزر شامل اشعه UVنمی شود. طول موج هایی که برای هدف قرار دادن فولیکول های مو استفاده می شوند، طول موج بیشتر و انرژی کمتری دارند. بنابراین، هیچ خطری از لحاظ ابتلا به سرطان پوست پس از لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر در تهران وجود ندارد. زیرا طول موج دستگاه لیزر نابلین به مواد ژنتیکی سلول های شما آسیبی نمی رساند و درنتیجه لیزر موهای زائد خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش نمی دهد.

لیزر موهای زائد زیربغل

آیا بهترین دستگاه لیزر موهای زائد می تواند سرطان زا باشد؟

از آنجایی که لیزرهایی که برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شوند حاوی هیچ گونه اشعه UVنیستند، نمی توانند باعث سرطان پوست شوند. با این حال، ممکن است همچنان نگران باشید که این درمان ممکن است شما را در معرض خطر ابتلا به انواع دیگر سرطان قرار دهد؟

لیزر موهای زائد اگر توسط پزشک مجرب در یک کلینیک معتبر انجام شود، کاملا ایمن است. هیچ مدرکی مبنی بر اینکه لیزر درمانی با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد می تواند خطر ابتلا به هر نوع سرطان یا هر بیماری دیگری را افزایش دهد وجود ندارد. متخصصین بهترین مرکز لیزر در تهران سال هاست که از دستگاه لیزر نابلین برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنند و تاکنون، هیچ عوارض جانبی طولانی مدتی روی بیماران مشاهده نکرده اند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

در حال حاضر دستگاه لیزر نابلین به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد شناخته می شود. در این دستگاه امکان استفاده از لیزر دوگانه پالس بلند (1064 نانومتر و 755 نانومتر) وجود دارد که آن را برای از بین بردن موهای زائد، جوانسازی پوست و بسیاری از مشکلات پوستی دیگر ایده آل می کند.

در دستگاه لیزر نابلین یک سیستم خنک کننده RCSقوی تعبیه شده که زمان توقف هر شات را به حداقل می رساند و بعلاوه درد و ناراحتی بیمار را در جلسه لیزر موهای زائد کاهش می دهد.

دانش فنی پیشرفته ای که در دستگاه لیزر نابلین به کار رفته موجب شده که در این دستگاه از دو لیزر Nd:YAGو الکساندرایت پالس بلند استفاده شود.

Nobleen ترکیبی قدرتمند از 2 دستگاه پرفروش Aileen (لیزر پالس بلند Nd:YAG) و Noblex (لیزر پالس بلند Alexandrite) است که از سال 2006 به بازار عرضه شده است و به عنوان دستگاهی برای درمان چندگانه پیشرفته شناخته می شود. ترکیب لیزر الکساندرایت 755 نانومتر و لیزر Nd:YAG 1064نانومتر در دستگاه لیزر نوبلین طیف گسترده ای از درمان ها را روی انواع پوست امکان پذیر کرده است.

"تکنولوژی Noble Fractional" یک راه حل ابتکاری است که پیشرفته ترین درمان برای ضایعات ملاسما و رنگدانه به شمار می آید.

فناوری نوآورانه "Fine Square Shape Beam Technology" که توسط FineMEC طراحی شده، اندازه نقطه مربع شکل برجسته ۲۰ در ۲۰ میلی متر را امکان پذیر کرده که سرعت لیزر مو را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

دستگاه لیزر نوبلین دارای فناوری پیشرفته با جدیدترین نسل پیشرفته هندپیس فرکشنال 755 نانومتری است که نه تنها سرطان زا نیست بلکه از پوست های حساس محافظت کرده و خطر ایجاد PIHو هیپوپیگمانتاسیون را به حداقل می رساند.

برای مشاوره جهت لیزر مو با دستگاه نابلین می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید