معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
موهای زائد
30
شهریور

معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد


کلینیک
کلینیک ژاوا

دستگاه نابلین یکی از پیشرفته ترین و بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد دوگانه Nd:YAGو الکساندرایت در بازار زیبایی پزشکی است. احتمالا می دانید که لیزر مفهومی جدید برای رفع موهای زائد و همچنین درمان جوانسازی می باشد.

لیزر الکساندرایت و ان دی یاگ Nobleem، یکی از سریع ترین و موثرترین دستگاه های رفع موهای زائد است، به خصوص درمان موهای نازک که بسیاری از دستگاه ها نمی توانند آنها را به خوبی ریشه کن کنند. لیزر نابلین دارای طول موج 755 و 1064 نانومتری و برگرفته از یک کانی بسیار گرانقیمت و کمیاب به نام کریزوبریل است که اثربخشی فوق العاده ای دارد.

تکنولوژی "Noble fractional" یک راه حل ابتکاری است که پیشرفته ترین درمان ها را برای ضایعات ملاسما (نوعی اختلال پوستی) و رنگدانه را ارائه می دهد. این فناوری نه تنها ثمره سال ها تجربه در تولید لیزر است، بلکه به جز نتیجه عالی، درمانی بسیار ایمن را نیز در بهترین کلینیک زیبایی در تهران ارائه می دهد.

لیزر موهای زائد

مهمترین ویژگی های دستگاه لیزر نابلین

لیزر الکساندرایت نابلین به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، طرفداران بسیاری را به سوی خود جلب نموده است. این خصوصیات عبارتند از:

- بهترین دستگاه لیزر و حذف موثر موهای زائد

لیزر الکساندرایت از طریق هدف قرار دادن انتخابی ملانین در فولیکول های مو برای کاهش طولانی مدت یا دائمی مو در انواع پوست فیتزپاتریک I-VI(نوعی مقیاس برای درجه بندی پوست) موثر است. دستگاه نابلین، با تمرکز گرما آن هم به صورت انتخابی، فقط روی رنگدانه ملانین با خاصیت جذب بالای آن، آسیب کمی به بافت پوست وارد می کند. الکساندرایت پالس بلندی را به عمق پوست نفوذ نموده و کمتر احتمال دارد رنگدانه ها را بازسازی کند.


بیشتر بخوانید


- درمان ضایعات خوش خیم رنگدانه

نابلین، بهترین دستگاه لیزر، ارائه شده در بهترین کلینیک زیبایی در تهران با پالس بلند به طور موثر و ایمنی برای درمان ضایعات رنگدانه‌ ای مختلف از جمله کراتوز سبورئیک (زگیل پیری یک تومور پوستی خوش خیم)، خال ملانوسیتی مادرزادی، کک و مک و لنتی ‌ژین استفاده شده است. همچنین برای درمان طیف وسیعی از ضایعات رنگدانه‌ای سطحی کار می‌کند و درمان ‌هایی از لنتیگو نوعی لک های دایره ای شکل گرفته تا رگ های عنکبوتی را ممکن می‌سازد.

- ملاسما

ملاسما یک اختلال رنگدانه‌ای اکتسابی است که با لکه‌ های قهوه ‌ای نا منظم و لکه ‌های روی صورت مشخص شده و یکی از نگرانی ‌های زیبایی شایع برای اکثر افراد است. هندپیس فرکشنال لیزر نابلین با پارامترهای ویژه، بافت پوست روشن را با حداقل عوارض جانبی ارائه می دهد.

- موثر برای بافت های عروقی

به طور کلی، وریدهای آبی پا مقدار کمتری هموگلوبین اکسید شده دارند و رگ‌های خونی عمیق و ضخیمی هستند که درمان با لیزرهای پالس کوتاه را دشوار می سازند، اما لیزر Nd:YAGکه در لیزر الکساندرایت تعبیه شده است، با پالس بلند خود قادر به درمان موثر این عروق بوده و همچنین می تواند با درمان موفقیت آمیز خود، عوارض جانبی نامطلوب و درد را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

- جوانسازی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران

دستگاه لیزر نابلین با پالس بلند بهترین ابزار برای تقویت ظاهر و بافت پوست بوده و برای این کار از فناوری نور مادون قرمز جهت نفوذ به پوست استفاده می کند. لیزر Nd:YAGبا پالس طولانی با نفوذ به رنگدانه های پوست عمل می کند، زیرا آنها انرژی لیزر را جذب می کنند. این التهاب خفیف روند بهبودی پوست را تحریک کرده و در نتیجه بافت و سلول‌های جدیدی از پوست تولید خواهد شد.

- سفت شدن پوست با لیزر الکساندرایت

شلی پوست صورت که به طور کلی با افزایش سن و از دست دادن حجم بافت مرتبط است یکی از دلایل اصلی تصمیم گیری زنان برای استفاده از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد است. Nd:YAGبا پالس طولانی یک جایگزین عالی برای برخی از روش های لیفت صورت است که درمان بهتری در سفت کردن پوست با کاهش چین و چروک های عمیق تر انجام می دهد.

این درمان در نهایت باعث تحریک تشکیل کلاژن جدید در درم عمیق شده و در نتیجه با تابش انرژی به لایه‌ های عمیق ‌تر پوست و بافت ‌های زیر جلدی، ظاهری سفت ‌تر و جوان ‌تر به ارمغان می آورد.

دستگاه لیزر نابلین

مزایای دستگاه لیزر نابلین کدامند؟

به جز ویژگی های خارق العاده ای در بالا به آنها اشاره کردیم، این دستگاه مزایای بی شماری را نیز ارائه می دهد که در ادامه به مهمترینِ آنها اشاره خواهیم نمود:

- مجهز به هندپیس 755 نانومتری

این لیزر الکساندرایت با برخورداری از فناوری پیشرفته با جدیدترین نسل پیشرفته هندپیس فرکشنال 755 نانومتری، بیش از 130 نقطه (اندازه 400 میلی متر) از پوست حساس فرد را محافظت نموده و خطر PIHرا به حداقل می رساند. علاوه بر این آن یک درمان سفید کننده فوق العاده را با این هندپیس ارائه می دهد.

- قدرت طول موج های دوگانه

ترکیب لیزر الکساندرایت 755 نانومتر و لیزر Nd:YAG 1064نانومتر در بهترین کلینیک زیبایی در تهران، طیف گسترده ای از درمان ها را برای انواع پوست ارائه می دهد.

- انرژی بالا و راه حل تقریباً بدون درد

لیزر نابلین، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد یک انرژی بسیار زیاد و درمان تقریبا بدون دردی را ارائه می دهد و همین ویژگی، یکی از دلایل محبوبیت آن می باشد.

سوالات متداول

آیا لیزر نابلین مجهز به خنک کننده نیز می باشد؟

بله. این دستگاه با ویژگی RCS Gas Cooling، از اپیدرم محافظت نموده و آداپتور خنک کننده آن، حداکثر راحتی را برای بیمار فراهم می کند.

سرعت دستگاه لیزر نابلین تا چه حد است؟

می توان گفت یکی از سریع ترین دستگاه های رفع موهای زائد در بازار با سرعت تکرار تا 20 هرتز، لیزر نابلین است و همین می تواند توجه مخاطبین بسیاری را به سوی جلب کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید