کک و مک چگونه درمان میشود؟

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
کک و مک
10
خرداد

کک و مک چگونه درمان میشود؟


کک و مک یک نوع عارضه طبیعی روی پوست است که بیشتر در ناحیه صورت دیده می شود. این عارضه اصلا ضرری ندارد اما به علت ظاهر ناخوشایندی که روی چهره بوجود می آورد، اکثر خانم ها به دنبال درمان سریع کک و مک هستند.

جالب است بدانید که هیچ کس با کک و مک متولد نمی شود، حتی اگر این عارضه ژنتیکی باشد، فقط با قرار گرفتن در معرض نور آفتاب تحریک می شود.

اگر کک و مک دارید و می خواهید از شر آنها خلاص شوید، این مقاله را تا انتها بخوانید تا با خدمات بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه برای درمان سریع کک و مک آشنا شوید.

کک و مک چگونه ایجاد می شود؟

پوست شما حاوی سلول هایی به نام ملانوسیت است که رنگدانه ملانین را تولید می کنند. ملانین به محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید کمک می کند. قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، ملانوسیت ها را تحریک می کند تا ملانین بیشتری تولید کنند. کک و مک ها تجمع ملانین در لایه بیرونی پوست شما هستند.

تحقیقات نشان داده، افرادی که پوست روشنی دارند معمولا ملانین کمتری نسبت به افرادی که پوست تیره‌تری دارند تولید می‌کنند، درحالیکه اکثر افرادی که کک و مک زیادی روی پوستشان دیده می شود، اغلب پوست روشنی دارند. احتمالا تعجب کردید. اما دلیل دیده شدن کک و مک بیشتر روی موست های روشن این است که ملانوسیت‌های این افراد، هنگام قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، ملانین بیشتری تولید می‌کنند. به همین دلیل است که بیشتر افرادی که به دنبال درمان سریع کک و مک هستند، روشن پوست اند.


بیشتر بخوانید


برخی از کک و مک ها برای مدت طولانی روی پوست باقی می مانند. برخی دیگر در تابستان به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب بیشتر خودشان را نشان می دهند، اما در زمستان یا پس از مدتی قرار نگرفتن در نور مستقیم آفتاب، محو می شوند. کک و مک های ارثی معمولا با افزایش سن کاهش پیدا کنند. درصورتیکه، کک و مک های ناشی از آسیب نور آفتاب با افزایش سن بیشتر می شوند.

تفاوت کک و مک با خال چیست؟

کک و مک، لکه های برنزه یا قهوه ای روشن روی پوست شما هستند. همانطوکه گفتیم، آنها از دسته هایی از سلول های پوستی ساخته شده اند که حاوی رنگدانه ملانین هستند. بر خلاف خال ها که برجسته می شوند، کک و مک ها صاف هستند و دردناک یا مضر نمی باشند. با این وجود، اکثر افراد کک و مکی به علت ظاهر ناخوشایندی که دارند، به دنبال درمان سریع کک و مک هستند.

ترمیا Thermia درمان سریع کک و مک

Thermia® یکی از جدیدترین دستگاه های آر اف فرکشنال است که در آن از فناوری ICF (عملکرد ترکیبی هوشمند) استفاده شده و به عنوان اولین و تنها دستگاه RFفرکشنال در آسیا شناخته می شود که لایه برداری، انعقاد و اثر حرارتی را با هم ادغام کرده تا با حداقل آسیب به اپیدرم توسط یک عملکرد هوشمند بهترین نتیجه را در درمان سریع کک و مک و سایر مشکلات پوستی داشته باشد.

ترمیا چگونه کار می کند؟

ترمیا در حال حاضر به عنوان بهترین دستگاه آر اف فرکشنال و نانوآبلاتیو RFبرای لیفت پوست در بهترین کلینیک زیبایی در قیطریهمورد استفاده قرار می گیرد که می تواند طیف گسترده ای از بیماری های پوستی را درمان کند.

این دستگاه پیشرفته که از تکنولوژی پیشرفته Ablative RF Fractionalاستفاده می کند، با درمان سریع کک و مک توانسته رضایت کامل بیمار را تضمین کند. فناوری ابلیشن (Ablation) فقط در تعداد کمی از بهترین دستگاه‌های RFفرکشنال جدید در سراسر جهان، مانند دستگاه‌های Venus Concept، Inmode و Endymedکه همگی ساخت آمریکا هستند، استفاده شده که قیمت بسیار بالایی دارند. درحالیکه ترمیا با وجود استفاده از چنین فناوری پیشرفته ای به علت اینکه در آسیا تولید می شود قیمت بسیار مناسبی دارد.

چرا ترمیا به درمان سریع کک و مک کمک می کند؟

ترمیا به علت سطح مقطع بزرگتر و انرژی یکنواخت، درمان سریعتر و موثرتری نسبت به سایر دستگاه ها برای از بین بردن کک و مک روی پوست صورت است.

سطح مقطع دستگاه ترمیا حدود ۲.۵ برابر از سایر دستگاه های موجود بیشتر است و در حین درمان می تواند انرژی همگن و یکنواختی تولید کند که موجب درمان سریع کک و مک، به شیوه ای موثر و دقیق خواهد شد.

درجه ابلیشن را می توان تا حداکثر 500 میکرون و ناحیه تحت تاثیر انعقاد و گرما را نیز حداکثر تا 4 میلی متر می توان کنترل کرد. فناوری ICF™ با ادغام هوشمند تکتولوژی های انعقاد، ابلیشن و اثر حرارتی به راحتی به درمان سریع کک و مک کمک می کند.

رفع کک و مک

چرا در بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه از دستگاه ترمیا برای درمان سریع کک و مک استفاده می شود؟

ترمیا، اولین دستگاه نانوسیستم آسیایی است که از طریق RF Fractionalبه درمان کک و مک و سایر مشکلات پوستی کمک می کند. این دستگاه با تکنولوژی Ablative Nano RF Fractional و دارا بودن 160 میکرو سوزن، پیشرفته ترین دستگاهی است که در ایران و سایر کشورهای آسیایی با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر از نمونه های آمریکایی تاثیر قابل توجهی روی رفع چین و چروک های صورت، کک و مک، جای جوش و غیره دارد.

مزایای ترمیا

از مهمترین مزایای ترمیا برای درمان سریع کک و مک، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عملکرد ترکیبی هوشمند شامل ابلیشن، انعقاد و اثر حرارتی

انتقال انرژی به هر سوزن به صورت جداگانه و تولید انرژی همگن و یکنواخت، و حذف کک و مک ها در ناحیه وسیعی از پوست در یک شات

توانایی کنترل کامل ابلیشن و انعقاد به طور همزمان

چگالی انرژی متغیر مشابه دستگاه CO2 فرکشنال

قابلیت تنظیم دما در نوک پین ها

تکنولوژی منحصر به فرد میکرو سوزن با ابعاد فوق العاده ظریف (با ضخانت کمتر از 150 در 20 میکرون) برای ایجاد بالاترین نانو ابلیشن

بیشترین انرژی در بین دستگاه های موجود با 62 میلی ژول در هر سوزن و حداکثر 10 ژول انرژی در هر شات (3 برابر دستگاه های مشابه)

دوره نقاهت بسیار کم، بدون درد و PIH حتی روی پوست های تیره

قابل استفاده برای انواع پوست روشن و تیره

هزینه بسیار پایین در مقایسه با دستگاه های مشابه

15 درمان از پیش تعیین شده و توانایی استثنایی برای ایجاد پروتکل درمانی خاص برای لیفت و جوانسازی پوست، ترمیم و سفت کردن پوست بدون جراحی

اگر به دنبال درمان سریع کک و مک با قیمت مناسب هستید همین امروز با بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه تماس بگیرید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید