بهترین روش از بین بردن جای بخیه

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
جای بخیه
21
دی

بهترین روش از بین بردن جای بخیه


هنگامی که بخشی از پوست را بخیه می زنید، جای آن به طور دائم روی پوست شما باقی می ماند. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی های جدید، روش هایی معرفی شده که می تواند جای بخیه روی صورت یا نواحی دیگر بدن را از بین ببرد تا کمتر دیده شوند.

از بین رایج ترین روش هایی که در بهترین کلینیک پوست در تهران برای درمان جای بخیه ارائه می شود، دستگاه ترمیا موثرترین نتایج را دارد. در این مقاله علاوه بر معرفی تکنولوژی های پیشرفته، اطلاعات کاملی درباره دستگاه ترمیا در اختیار شما قرار می دهیم.

از بین بردن جای بخیه جراحی با لیزر

از درمان لیزر معمولا برای از بین بردن جای زخم و جای بخیه باقی مانده از جراحی ها مانند سزارین استفاده می شود. از بین بردن جای بخیه با لیزر یک گزینه موثر و غیرتهاجمی است که از تابش نور شدید برای کاهش اندازه، رنگ و شکل جای زخم باقی مانده استفاده می کند.

انواع مختلفی از دستگاه های لیزر وجود دارد که برای درمان جای زخم و بخیه با توجه به نیاز بیمار موثرند. متخصصین بهترین کلینیک پوست در تهران با معینه جای بخیه می توانند بهترین دستگاه لیزر را برای از بین بردن آن به شمو توصیه کنند. با اینحال معمولا از لیزر برای رفع جای بخیه روی صورت استفاده نمی شود.

لایه برداری شیمیایی برای از بین بردن جای بخیه روی صورت

در روش لایه برداری شیمیایی، متخصص بهترین کلینیک پوست در تهران، یک محلول شیمیایی را روی ناحیه ای از پوست شما که در آن جای زخم یا بخیه دیده می شود، اعمال می کند. پس از پاک کردن ماده شیمیایی از روی پوستتان، لایه ای از پوست نیز همراه آن برداشته می شود تا لایه ای صاف تر از ناحیه زیر پوست نمایان شود. لایه برداری شیمیایی نیاز به جلسات درمانی متعددی دارد و برای اسکارهای سطحی بهترین نتیجه را دارد.

درم ابریژن در بهترین کلینیک پوست در تهران

در روش درم ابریژن، متخصص پوست با استفاده از دستگاهی که شبیه یک سنباده کوچک به نظر می رسد، می تواند لایه سطحی پوست شما را صاف کند. این روش مشابه لایه برداری شیمیایی، عمل می کند و گزینه خوبی برای صاف کردن جای زخم و بخیه برجسته روی پوست است.

پمادهای رفع جای بخیه

کرم ها و پمادهای رفع جای زخم و بخیه که بدون نسخه نیز امکان تهیه آنها وجود دارود، راه حل مناسبی برای جای زخم های کوچک و جزئی هستند. البته متخصصان بهترین کلینیک پوست در تهران می توانند ژل های موثرتری برای درمان جای بخیه روی صورت تجویز کنند.

جای بخیه روی بدن

دستگاه ترمیا برای از بین بردن جای بخیه روی صورت

Thermia® تنها و اولین دستگاه Ablative RF Fractionalموجود در آسیا است که کارتریج آن دارای 160 میکروسوزن ظریف می باشد. هر میکروسوزن دارای سطح تماس 20*150 میکرون است و امکان ابلیشن با حداکثر 500 میکرون را فراهم می کند.

با استفاده از این دستگاه برای از بین بردن جای بخیه روی صورت و سایر نواحی بدن از مزایای درمان با تجهیزات لیزر فرکشنال بهره می برید که نتایج فوق العاده ای دارد.


بیشتر بخوانید


هزینه ترمیا با وجود اینکه از تکنولوژی بسیار پیشرفته و آلیاژهای سازگار با پوست در سوزن ها (اسپتیک) استفاده می شودکه در صورت تماس با پوست از بروز هرگونه حساسیت جلوگیری می کند، بسیار مقرون به صرفه است.

ویژگی های Thermia®

160 میکرو سوزن با اندازه سوزن 150 × 20 میکرون

بالاترین انرژی در میان دستگاه های موجود با 62 میلی ژول در هر سوزن و حداکثر 10 ژول انرژی در هر شات (3 برابر دستگاه های مشابه)

کنترل ابریژن در حداکثر 500 میکرون و انعقاد در 4 میلی متر

از بین بردن خطر PIHدر پوست های تیره و با زمان بهبودی بسیار کم به دلیل ریز زخم های ایجاد شده توسط میکرو سوزن ها (حدود یک نهم دستگاه های مشابه)

40 بار پالس انرژی در هر شات که برای از بین بردن جای بخیه فوق العاده عمل می کند

درمان ایمن برای جای بخیه روی صورت و انواع پوست

استفاده از آلیاژ آسپتیک برای جلوگیری از هرگونه حساسیت بالا

مقرون به صرفه بودن هزینه ترمیا در مقایسه با سایر درمان ها برای از بین بردن جای بخیه

مزایای استفاده از دستگاه ترمیا در بهترین کلینیک پوست در تهران

ترمیا به عنوان یکی از تجهیزات هوشمند با گستره درمانی وسیع شناخته می شود که با منوی پیش فرض و فناوری ICF TMمتخصص بهترین کلینیک پوست در تهران را قادر می سازد تا درمان موثری داشته باشد.

15 روش درمانی از جمله از بین بردن جای بخیه روی صورت در این تجهیزات از پیش طراحی شده که به طور خودکار بهترین و کارآمدترین سطح ابریژن، انعقاد و انرژی را برای هر درمان خاص ارائه می دهد.

درمان با ترمیا به روشی ایمن و بدون خطر انجام می شود و مزایای بسیار زیاد دیگری نیز دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

ایمن برای از بین بردن جای بخیه روی انواع پوست

برخلاف بسیاری از تکنولوژی های جوان‌سازی که یا برای انواع پوست‌های تیره خطرناک هستند یا عوارض جانبی بالایی دارند، درمان با ترمیا برای هر نوع پوستی، به‌ویژه برای پوست هایی با تیره و همچنین پوست‌های برنزه بی‌خطر است.

زمان بهبودی بسیار کم و بدون درد

قطر کارتریج دستگاه ترمیا (150×20 میکرون، حدود 11 درصد دستگاه های مشابه) باعث نانوابلیشن موثر می شود و میکروزخم های حاصل به سرعت بهبود می یابند. انرژی موجود در دستگاه ترمیا به هر سوزن جداگانه منتقل می شود. در نتیجه ضمن تولید انرژی همگن و یکنواخت در ناحیه درمان، درمان مطمئن و نتایج چشمگیری در از بین بردن جای بخیه روی صورت و سایر نواحی بدن دارد.

دقت بالاتر و درمان موثرتر

طراحی ارگونومیک هدپرس ترمیا بهترین حالت ممکن را در زمان درمان برای اپراتور فراهم کرده و از خستگی ناشی از کار

جای بخیه عمل جراحی

طولانی جلوگیری خواهد کرد. در نتیجه ضمن دستیابی به نتایج درمانی ایمن تر و موثرتر در تمام نواحی بدن، از دقت بالاتری در پوشش کل ناحیه درمان برخوردار است.

تکنولوژی به روز، طراحی پیشرفته و بالاترین کیفیت

دستگاه ترمیا در ایران تولید می شود و قطعات داخلی آن توسط برندهای روز دنیا از آمریکا، سوئیس و آلمان در زمینه های تخصصی به همراه تیم فنی، مهندسی و طراحی ایران و سوئیس طراحی و ساخته می شود.

این دستگاه دارای گواهینامه پزشکی اروپا (CE Medical) و ISO13485از TÜVآلمان می باشد.

مقرون به صرفه بودن هزینه ترمیا

با توجه به نتایج موثری که دستگاه ترمیا روی از بین بردن جای بخیه روی صورت و نواحی دیگر بدن دارد، هزینه آن نسبت به سایر روش ها بسیار مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با متخصصین بهترین کلینیک پوست در تهران مشورت کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید