کاشت مو برای زنان| روش و هزینه

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
کاشت مو زنان
14
اردیبهشت

کاشت مو برای زنان| روش و هزینه


آیا به روش های مختلف کاشت مو برای زنان فکر می کنید؟ اکثر زنان کاندید خوبی برای انواع تکنیک های کاشت مو هستند زیرا معمولاً به جای طاسی کامل، موهای آنها کم پشت می شود و می توان موی سالم و کافی را از پشت سر آنها جدا کرده و در محل مناسب پیوند زد.

ریزش مو در زنان معمولا موجب کم پشت شدن موها می شود که نشانه های آن نسبت به طاسی کامل در مردان متفاوت است. اگرچه در برخی از موارد ریزش موی زنان موقتی است و با درمان های ساده مثل مصرف ویتامین های مناسب از بین می رود، اما در صورتیکه ریزش مو دائمی باشد نیاز به درمان های جدی تری وجود دارد که یکی از بهترین آنها، کاشت مو برای زنان است.

با وجود مراکز تخصصی مانند بهترین کلینیک کاشت مو در تهران و مقرون به صرفه بودن هزینه کاشت مو تعجب آور نیست که این عمل جراحی به سرعت بین زنانی که با مشکل ریزش مو مواجه هستند، محبوب شده است.

چرا کاشت مو برای زنان محبوبیت پیدا کرده است؟

برخلاف مردان، داروی خوراکی قابل اعتمادی برای درمان ریزش موی زنان وجود ندارد. برای درمان ریزش مو در مردان، هورمون DHT (دی هیدروتستوسترون) هدف قرار می گیرد و می توان از داروهایی مثل فیناستراید یک داروی خوراکی موثر برای پرپشت کردن موها است، استفاده کرد. اما چنین هورمونی در زنان شناخته نشده است و تصور می شود هورمون های متعددی در کم پشت شدن موی آنها نقش دارند.به همین دلیل، درمان های دارویی مشکل ریزش موی زنان را برطرف نمی کند و بهترین راه حل برای آنها کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران است.

بهترین تکنیک کاشت مو برای زنان کدام است؟

به طور کلی، روش کاشت مو یک جراحی نوآورانه برای ترمیم مو است که در اصل با استخراج فولیکول های مو و پیوند آنها در ناحیه ای که موها کم پشت شده انجام می شود.


بیشتر بخوانید


زنانی که دچار ریزش مو می‌شوند می‌توانند از روش‌های کاشت موFUT ,FUE یا DHI استفاده کنند.

استخراج فولیکول با روش و FUT , FUE

کاشت مو برای زنان با روش FUE برای اکثر بیمارانی که دچار ریزش مو هستند کاملاً مناسب است. با این حال، شامل تراشیدن کامل نواحی آسیب دیده می شود.

در این روش گرافت های موی بیمار ابتدا از محل مناسبی در سر استخراج می شود. سپس، جراحان میکروکانال ها را باز می کنند و گرافت ها را در ناحیه گیرنده قرار می دهند .

البته بسیاری از زنان به علت اینکه یک ناحیه از سرشان در این روش باید به طور کامل تراشیده شود، ترجیح می دهند روش های دیگر را امتحان کنند. در اینصورت، بهترین دکتر کاشت مو در تهران معمولا کاشت موبه روش FUT را پیشنهاد می دهد.

تکنیک FUT به علت استخراج تک تک فولیکول ها، سرعت بهبودی سریعتری دارد و جای زخم کمتری باقی می گذارد به همین علت بسیار محبوب شده است.

کاشت مو قبل و بعد

کاشت مستقیم مو (DHI)

تکنیک DHI که توسط بهترین دکتر کاشت مو در تهران انجام می شود، نیازی به اصلاح کامل ندارد . بعلاوه، شامل روش‌های مدرنی است که کاشت مو برای زنان امروزی را مناسب‌تر می‌کند.

در مقایسه با سایر روش‌های کاشت مو برای زنان،DHI زمان بهبودی سریع‌تری دارد اما عمل جراحی آن طولانی‌تر است. با وجود اینکه هزینه کاشت مو به روش DHIدر بهترین کلینیک زیبایی در تهران بالاتر از سایر روش ها است اما به دلیل دقتی که در این روش کم تهاجمی وجود دارد، معمولا بهترین دکتر کاشت مو در تهران این روش را به زنان توصیه می کند.

روش کاشت مو برای زنان در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران چگونه انجام می شود؟

جراحی کاشت مو برای زنان در بهترین کلینیک زیبایی در تهران شامل برداشتن فولیکول‌های مو از ناحیه اهداکننده در پشت سر و پیوند آنها به ناحیه گیرنده در خط رشد مو و بالای سر است.


بیشتر بخوانید


برداشت از ناحیه اهداکننده را می توان با استفاده از یکی از دو روش کاشت موی زنان انجام داد: 1) برداشت نواری FUT، که در آن نواری از پوست سر دارای مو از پشت سر برداشته می شود و سپس بخیه زده می شود، یا 2) استخراج واحد فولیکولی FUEکه در آن واحدهای فولیکولی مجزا با استفاده از یک دستگاه دستی توسط بهترین دکتر کاشت مو در تهران استخراج می‌شوند.

در هر دو روش واحدهای فولیکولی برای پیوند زدن استخراج می شوند و برش های ریزی در ناحیه گیرنده ایجاد می شود تا گرافت های حاوی فولیکول های جدید مو در این برش ها قرار داده شوند.

نتایج کدام روش کاشت مو برای زنان بهتر است؟

هر دو روش اگر در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران انجام شود می تواند ظاهری طبیعی در ناحیه ای که پیوند انجام شده، ایجاد کند.در هر دو روش، فولیکول های جدید 3 تا 6 ماه پس از عمل موجب رشد موهای جدید می شوند. موهای پیوند شده تا پایان عمر بیمار به رشد خود ادامه می دهند. اما ممکن است به تشخیص بهترین دکتر کاشت مو در تهران برای ترمیم کامل ناحیه کم پشت شده بیش از یک روش لازم باشد.

کاشت مو طبیعی زنان

عوارض جانبی کاشت مو برای زنان چیست؟

پس از پیوند مو در زنان عوارض جانبی مانند تورم، درد و گرفتگی ممکن است در ناحیه پیشانی و اطراف چشم ایجاد شود که موقتی هستند.

پس از کاشت موی زنان به روش نواری یا FUE، دستورالعمل هایی برای بازیابی و بهبود فولیکول های جدید و به حداقل رساندن آنها توسط بهترین دکتر کاشت مو در تهران به بیمار داده می شود. یکی از عوارض جانبی شایع ایجاد دلمه یا پوسته روی پیوندهای جدید است که بهتر است کنده نشوند و با روش مناسبی مرطوب نگه داشته شوند.

پس از عمل FUT، بیمار باید برای کشیدن بخیه ها به بهترین کلینیک کاشت مو در تهران مراجعه کند اما در تکنیک FUE نیازی به کشیدن بخیه نیست.

هزینه کاشت مو توسط بهترین دکتر کاشت مو در تهران چقدر است؟

هزینه کاشت مو اگر در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران انجام شود به علت تجربه بالایی که متخصصین آن در روش های کاشت مو DHI و FUE دارند ممکن است بیشتر از سایر مراکز باشد.

شما می توانید برای اطلاع از هزینه کاشت مو توسط بهترین دکتر کاشت مو در تهران از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید