img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
کاشت مو
29
آبان

بهترین روش کاشت مو


بهترین روش های کاشت مو امروزه شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) می شوند. بهترین دکتر کاشت مو بسته به نیاز بیمار، روشی که بهترین نتیجه را داشته باشد، پیشنهاد می دهد.

به طور کلی FUTبرای مردانی که می خواهند طاسی ناحیه بزرگتری از سر را درمان کنند مناسب تر است، در حالی که FUEبه دلیل دقیق تر بودن برای درمام طاسی در نواحی پراکنده کاربرد بیشتری دارد.

هزینه کاشت مو نیز با توجه به اینکه کدام روش برای درمان طاسی استفاده شود، متفاوت است.

تاریخچه ای از پیشرفت بهترین روش کاشت مو

با افزایش سن، اکثر مردان دچار ریزش مو با الگوی مردانه (MPB) می شوند و برای رفع این مشکل به دنبال راه حل مناسب می گردند.

یکی از محبوب ترین روش های درمان طاسی، کاشت مو است که برای اولین بار با پیوند یک واحد فولیکول مو با موفقیت در سال 1939 انجام شد.

این روش کاشت به تدریج با پیشرفت تکنولوژی، با تکنیک های مختلفی انجام گرفت به طوریکه امروزه راه حل های متنوعی برای درمان طاسی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران ارائه می شود.

بهترین روش کاشت مو کدام است؟

بهترین روش کاشت مو برای هر فرد متفاوت است و باید با مشورت بهترین دکتر کاشت مو انتخاب شود.

متخصصین با بررسی دقیق نوع طاسی و نواحی از سر که نیاز به کاشت مو دارد بهترین روش را به شما پیشنهاد می دهند.

در جلسه مشاوره می توانید پس از انتخاب بهترین روش درمانی درباره هزینه کاشت مو نیز از پزشک متخصص سوال کنید.

روش FUT

کاشت مو در بهترین کلینیک زیبایی در تهران چگونه انجام می شود؟

کاشت مو با برداشتن فولیکول های موی سالم از پوست سر و قرار دادن آنها در ناحیه ای که تحت تاثیر ریزش مو دچار طاسی شده، انتفاده قرار می گیرد، پیوند فولیکول ها به پوست سر موجب رشد مجدد موها در ناحیه گیرنده می شود.


بیشتر بخوانید


ناحیه اهداکننده معمولاً از پشت سر انتخاب می‌شود، زیرا در این ناحیه، رشد مو بهتر است و فولیکول های آن سالم هستند. سپس، این فولیکول ها در ناحیه گیرنده به صورت تکی یا نواری کاشته می شوند.

در نهایت، فولیکول‌های جدید در ناحیه گیرنده به رشد خود ادامه می‌دهند و موجب می شوند موی طبیعی در ناحیه ای که قبلاً طاس شده بود، رشد کند.

دو روش اصلی کاشت مو در بهترین کلینیک زیبایی در تهران

همانطور که گفتیم، در حال حاضر دو تکنیک اصلی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران برای کاشت مو استفاده می شود:

پیوند واحد فولیکولی FUT

FUTیک روش کاشت مو است که شامل برداشتن نواری از پوست از ناحیه اهداکننده است. سپس آن نوار به قطعات کوچکتر حاوی یک یا دو فولیکول تقسیم می شود و سپس این فولیکول ها در ناحیه طاسی قرار می گیرند.

استخراج واحد فولیکولی (FUE)

در روش پیوند مو FUE، بهترین دکتر کاشت مو، تک تک فولیکول‌های مو را از ناحیه اهداکننده جدا می‌کند و آنها را یکی یکی به ناحیه مورد نظرپیوند می زند.

FUTبهتر است یا FUE؟

روش FUEمعمولا "بهترین" روش کاشت مو در نظر گرفته می شود. با این حال، ممکن است مناسب ترین روش برای شما نباشد. انتخاب روش درمان طاسی برای همه یکسان نیست و باید با مشورت متخصصان بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام گیرد.

تفاوت بین FUEو FUT

هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو با روش هایFUTو FUEمتفاوت است. از آنجایی که FUEنیاز به زمان بیشتری دارد تا نتیجه مطلوب حاصل شود،معمولا هزینه آن نیز بیشتر است.

جای زخم

FUEمعمولا به این دلیل که جای زخم باقی نمی گذارد، به عنوان بهترین روش کاشت مو شناخته می شود. در حالیکه، در روش FUTبهترین دکتر کاشت مو برای برداشتن فولیکول ها از پوست، نیاز به ایجاد یک برش نواریدارد که یک جای زخم خطی بر جای می گذارد.

در روشFUEاسکارهای کوچک تری ایجاد می شود که کمتر قابل توجه است.

کاربرد کاشت مو

کاشت مو به روش FUEدر بهترين کلینیک زیبایی در تهران به دقت بیشتری نیاز دارد،بنابراین زمانیکه طاسی در ناحیه بزرگی از سر ایجاد شده باشد،کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

مهارت بهترین دکتر کاشت مو ۳

هر دو روش کاشت مو نیاز به مهارت های تخصصی دارند و باید توسط بهترین دکتر کاشت مو انجام شوند تا به نتیجه مطلوب برسند. با این حال، به دلیل دقیق تر بودن روشFUEتوصیه می شود که حتما برای انجام این روش به جراح بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

کاشت مو با روش FUE

مراقبت های بعد از کاشت مو

به طور معمول، پس از پیوند مو باید به روش های مختلفی، رشد موها را تقویت کنید. معمولا بهترین دکتر کاشت مو، استفاده از داروهای زیر را توصیه می کند:

فیناستراید : یک داروی قابل اعتماد برای ریزش مو که تاکنون در 90 درصد مردانی که از آن استفاده کرده اند، موثر بوده است.

ماینوکسیدیل : یک داروی موضعی که سلامت فولیکول های مو را با بهینه سازی سطوح مواد مغذی و اکسیژن در پوست سر تضمین می کند.

هر دو دارو می توانند برای تقویت رشد مو استفاده شوند و گاهی اوقات می توانند به طور کلی جایگزین کاشت مو شوند.

میزان موفقیت کاشت مو چقدر است؟

میزان موفقیت کاشت مو معمولاً بالاست. بیش از 90 درصد پیوندها در ناحیه ای از سر که پیوند زده شده اند، زنده می مانند و اکثر بیماران از نتایج راضی هستند.

با اینحال، تخصص و مهارت دکتر کاشت مو و تجهیزاتی که برای جداسازی و پیوند فولیکول ها استفاده می شود در نتیجه نهایی موثر خواهد بود. به همین علت توصیه می شود حتما به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید تا از درمان طاسی خود با بهترین روش کاشت مو اطمینان داشته باشید.

همچنین در صورتیکه سؤال یا نگرانی داشته باشید یا اطلاعاتی درباره هزینه کاشت مو بخواهید می توانید با بهترین دکتر کاشت مو در کلینیک یک جلسه مشاوره رایگان رزرو کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید