ویژگی های بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
دستگاه لیزر موهای زائد
10
مهر

ویژگی های بهترین دستگاه لیزر موهای زائد


کلینیک
کلینیک ژاوا

بهترین لیزر موهای زائد، در صورتی که از اصلاح، کندن یا اپیلاسیون موهای زائد ناراضی هستید، واقعا ارزش امتحان کردن را دارد. شما می توانید با پیشرفته ترین روش حذف موهای زائد، چرخه مو در مسیر خود را کاهش داده و از رشد مجدد آنها جلوگیری نمایید.

با توجه به ماهیت تکنولوژی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، در درازمدت نیز صرفه جویی خواهید شد، زیرا نیازی به رفتن به سالن برای اپیلاسیون یا شیو کردن نخواهید داشت.

لیزر موهای زائد در بهترین کلینیک زیبایی در تهران از نور پالسی شدید،برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کند. این منبع نور، فولیکول های مو را در پوست گرم کرده و از بین می برد و در نهایت رشد مو مختل می شود. امروزه،دستگاه های لیزر متعددی برای رفع موهای زائد وجود دارند.


بیشتر بخوانید


اما با این همه گزینه، چگونه می توان دستگاه لیزر مناسب را پیدا کرد؟ قیمت لیزر موهای زائد چقدر است؟ در ادامه مطلب تمامی این موارد را توضیح خواهیم داد.

ویژگی های بهترین لیزر موهای زائد

به جز قیمت لیزر موهای زائد، بهترین دستگاه ها دارای سه ویژگی اصلی هستند که هنگام استفاده از آنها باید در نظر داشته باشید:

- سرعت بالا

ما در روزگاری زندگی می کنیم که همه چیز به سرعت پیش می رود. مصرف کنندگان به درمان هایی نیاز دارند که متناسب با سبک زندگی و برنامه های سریع آنها باشد. نه تنها سرعت بالا در این دستگاه ها مهم است، بلکه قطر دسته پرتو یا قطر شات (spot size) نیز از اهمیت بالایی حائز است.

یکی از ویژگی های ضروری دستگاه لیزر موهای زائد قطر دسته پرتو است. لیزر با قطر شات بزرگتر می تواند زمان درمان را به شدت کاهش داده و به ارائه دهندگان این درمان، این امکان را می دهد که مشتریان بیشتری را در یک روز پذیرش کنند.

علاوه بر این، هرچه قطر دسته پرتو بزرگ تر باشد، نفوذ آن به پوست عمیق تر و جذب آن بیشتر خواهد بود. در حقیقت، اندازه بزرگتر منجر به نفوذ عمیق تر به پوست برای اثربخشی بیشتر درمان روی عمیق ترین فولیکول ها می شود.

متخصصین با بهترین لیزر موهای زائد در بهترین کلینیک زیبایی در تهران می توانند نواحی بزرگی مانند سینه، یا کمر را در کمتر از 4 دقیقه درمان کنند و در زمان شما و سایر مراجعه کنندگان صرفه‌جویی نمایند. در عین حال نتایج طولانی مدتی را ارائه می دهند.

- درمان انواع پوست

اگر می خواهید از بهترین لیزر موهای زائد بهره ببرید، توجه داشته باشید که این دستگاه ها باید در درمان انواع پوست موثر باشند. زمانی که فناوری حذف موهای زائد برای اولین بار معرفی شد، تنها بیمارانی که پوست روشن ‌تری داشتند می ‌توانستند تحت درمان قرار گیرند.

بیماران با انواع پوست تیره تر، عوارض جانبی ناخواسته، هیپوپیگمانتاسیون، سوختگی و موارد دیگر را تجربه می نمایند. در حالی که فناوری‌ های قدیمی ‌تر هنوز هم تا به امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد، معرفی تکنولوژی های جدیدتر، با قابلیت ‌های طول موج متنوع، خنک‌کننده های پوست و موارد دیگر، لیزر موهای زائد را ایمن ‌تر برای بیماران با انواع پوست نموده است.

برای مثال، لیزر دایود از طول موج پالس منحصر به فرد 810 نانومتر استفاده کرده و ضمن محافظت از بافت پوست اطراف، جذب بهینه ملانین را تضمین می نماید. در واقع، نه تنها می توان انواع پوست را با بهترین لیزر موهای زائد درمان کرد، بلکه حتی پوست هایی که به تازگی برنزه شده اند نیز می توانند درمان ها و نتایج بی عیب و نقصی را با این فناوری بی نظیر دریافت کنند.

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد، علاوه بر درمان انواع پوست و از بین بردن اکثر انواع مو بدون توجه به بافت یا رنگ آنها، دارای سیستم خنک کننده پوست است و بلافاصله پوست را قبل از هر پالس درمانی خنک می کند، ویژگی که همه بیماران آن را دوست دارند. علاوه بر این، این فناوری توزیع یکنواخت انرژی را در ناحیه درمان تضمین کرده و از عوارض جانبی ناخواسته جلوگیری می کند.

- خدمات قابل اعتماد

نکته سوم اینکه، هنگام تحقیق در مورد بهترین لیزر موهای زائد برای، ضروری است که نوع خدمات پشتیبانی که با آن ارائه می شود را در نظر داشته باشید. این امر به ویژه برای مراکز معتبر نظیر بهترین کلینیک زیبایی در تهران اهمیت دارد تا در صورت بروز نقص یا موارد اضطراری دیگر، به پشتیبانی فوری و قابل اعتماد آن مراجعه نمایند.

در بهترین کلینیک زیبایی در تهران مشتریان می توانند حرفه ای بودن و توجه متخصصین به جزئیات را تأیید کنند. با مراجعه به این مرکز شما می توانید بهترین خدمات را با بهترین قیمت لیزر موهای زائد دریافت نمایید.

قیمت لیزر موهای زائد

لیزر اغلب یک سرمایه گذاری زیبایی در نظر گرفته می شود. درست است که قیمت لیزر موهای زائد نسبت به اصلاح یا اپیلاسیون بالاتر است، اما با گذشت زمان، می توانید در این هزینه تا حد زیادی صرفه جویی کنید.

عوامل زیادی بر قیمت لیزر موهای زائد این روش تاثیر می گذارند، مانند ناحیه تحت درمان، موقعیت جغرافیایی، تخصص فردی که این روش را انجام می دهد و زمان انجام این روش. در کل، به یاد داشته باشید قیمت ها برای هر درمان متفاوت بوده و ممکن است به طور کلی به چهار تا شش درمان نیاز هم داشته باشید.

بهترین لیزر موهای زائد چند جلسه طول می کشد؟

ممکن است لیزر یک راه حل دائمی برای رفع موهای زائد باشد، اما راه حل سریعی نیست. شاید این دستگاه ها برای نازک ‌تر، روشن‌ تر و ظریف ‌تر کردن موها کافی باشند، اما برای اینکه کاملاً بدون مو باشید، باید این روش را چهار تا شش بار انجام دهید.

در نهایت، متخصصین توصیه می کنند که هر چهار تا شش هفته یک بار و بسته به رشد موهای شما به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه نمایید.

درمان با لیزر می تواند اندازه و قطر مو را کاهش دهد یا آن را به طور کامل در روند بهبودی قرار دهد، حتی ممکن است برای چند سال پس از اولین درمان، مجبور باشید سالیانه به این مراکز مراجعه کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید