صفر تا صد لیزر موهای زائد صورت

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
لیزر موهای زائد صورت
28
شهریور

صفر تا صد لیزر موهای زائد صورت


کلینیک
کلینیک ژاوا

لیزر موهای زائد صورت یک روش رایج است که اکثر افراد امروزه برای رهایی از موهای زائد بدن انجام می دهند. این یکی از راحت ‌ترین تکنیک ‌ها برای خلاص شدن از شر موهای زائد بدن برای مدت طولانی بوده و بنابراین برای افرادی که سبک زندگی پر مشغله ‌ای دارند جذاب است.

معمولاً خانم ‌ها برای از بین بردن موهای زائد بالای لب، چانه و ... و داشتن پوستی صاف به لیزر موهای زائد صورت می‌پردازند. لیزر موهای زائد صورت می تواند نتایج طولانی مدتی را داشته و دردسر برای اصلاح مکرر موهای ناخواسته را کاهش دهد.

در ادامه مطلب با نحوه عملکرد بهترین لیزر موهای زائد صورت، فواید آن، عوارض جانبی مرتبط با آن و ویژگی های کلینیک لیزر موهای زائد آشنا می شویم تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید.

عملکرد لیزر موهای زائد صورت

شما می توانید در بهترین کلینیک زیبایی در تهران، بدون دردسر و به راحتی برای از بین بردن موهای زائد خود اقدام نمایید. بهترین لیزر موهای زائد، رشد مو را کاهش داده و کاهش موثر آن را در صورت انجام صحیح نشان می دهد.

لیزر موهای زائد صورت با استفاده از یک پرتو ضربانی نور که از لایه های پوست می گذرد و فولیکول مو را هدف قرار می دهد، انجام می شود. سپس گرمای پرتو نور فولیکول های مو را از بین برده و مو را ضعیف می کند و آنها سپس می ریزند.


بیشتر بخوانید


فولیکول موهای آسیب دیده توانایی خود را برای تولید موهای بیشتر برای مدت طولانی از دست می دهد و گاهی اوقات باعث کاهش دائمی مو می شود.

تکنسین کلینیک لیزر موهای زائد، موهای صورت را که باید برداشته شود بررسی کرده و از شما می خواهد که در طول عمل چشمان خود را با یک ابزار محافظ چشمی بپوشانید. او ژل مخصوصی را روی سطح پوست اعمال کرده و به نفوذ پرتو لیزر به لایه‌های عمیق‌تر پوست کمک می‌کند تا فولیکول مو را هدف قرار دهد.

متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران دستگاه لیزر را بر اساس محل مو، ضخامت و همچنین رنگ مو و پوست تنظیم می کند. ممکن است همچنین برخی از بی حس کننده های موضعی برای کاهش ناراحتی در طول فرآیند استفاده شود.

مزایای بهترین لیزر موهای زائد

سال‌هاست که زنان به روش‌های حذف موهای زائد مانند اپیلاسیون، بند انداختن، یا شیو مو متکی بوده‌اند. با این حال، همه این روش ها زمان بر هستند و نتایج ماندگاری ندارند. با در نظر گرفتن سبک زندگی سریع امروزی به ویژه برای افراد شاغل، روش های مرسوم رفع موهای زائد، عملی به نظر نمی رسد.

بنابراین لیزر در بهترین کلینیک زیبایی در تهران یک روش موثر، صرفه جویی در زمان و راحت برای از بین بردن موهای ناخواسته موجود در بدن و صورت است.

مزایای لیزر موهای زائد صورت عبارتند از:

کاهش رشد موهای صورت با اثر طولانی مدت

هدف قرار دادن محل خاصی، بدون اینکه آسیب شدیدی به پوست اطراف وارد کند.

صرفه جویی در زمان زنان

بهبودی سریع

در هنگام برداشتن موهای زائد ناراحتی ایجاد نمی کند.

نتایج موثر

لیزر صورت

آمادگی قبل از لیزر موهای زائد صورت و دریافت بهترین نتایج

هنگامی که تصمیم به لیزر موهای زائد صورت گرفتید، باید لیستی از کارهای لازم را تهیه نمایید:

- نحوه عملکرد روش های لیزر موهای زائد صورت را بدانید

همیشه بهتر است بدانید که این روش چگونه کار می کند و در جلسه لیزر درمانی چه انتظاراتی باید داشته باشید تا آمادگی داشته و بتوانید در طول این فرآیند به خوبی با متخصص و جهت رسیدن به بهترین نتایج همکاری کنید.

- به دنبال بهترین کلینیک زیبایی در تهران باشید

از آنجایی که پرتو لیزر از لایه‌های پوست عبور می‌کند، ممکن است باعث آسیب به پوست شود. به همین دلیل است که همیشه توصیه می شود لیزر موهای زائد صورت را در یک کلینیک معتبر و حرفه ای انجام دهید.

- رنگ پوست و رنگ موهای خود را تجزیه و تحلیل کنید

لیزر موهای زائد صورت معمولاً با پوست روشن ‌تر که موهای تیره ‌تری دارد بهترین نتیجه را ارائه می دهد زیرا پرتو لیزر احتمالاً توسط رنگدانه ملانین جذب می‌شود. مقدار بیشتری ملانین در موهای تیره تر انرژی نور بیشتری را جذب کرده و فولیکول مو را از بین می برد. شما باید این ذهنیت را داشته باشید تا بر اساس رنگ پوست صورت و رنگ موهایتان آماده پذیرش بهترین نتیجه از لیزر موهای زائد را داشته باشید

- محافظت از چشم ها

پرتو لیزری که در کلینیک لیزر موهای زائد صورت استفاده می شود می تواند برای چشم ها بسیار خطرناک باشد و از این رو باید از محافظ چشم مناسب استفاده کنید.

- اطلاع از سابقه پزشکی

در مورد سابقه پزشکی خود صحبت کنید و اگر دارویی مصرف می نمایید که ممکن است در روند درمان اختلال ایجاد کند، را به متخصص اطلاع دهید.

-برای جلسه لیزر خود وقت بگذارید

برداشتن موهای زائد در بالای لب یا چانه یا سایر قسمت ‌های صورت ممکن است تنها چند دقیقه طول بکشد در حالی که رفع موهای زائد ممکن است چند ساعت به طول انجامد. از این رو، بر این اساس لیزر موهای زائد را برنامه ریزی کنید.

- زمان بهبودی را در نظر بگیرید

پوست صورت شما باید برای چند روز یا حتی هفته در برابر نور خورشید محافظت شود. از قبل با توجه به سفر در فضای باز، استفاده از کرم ضد آفتاب و سایر اقدامات محافظتی در برابر آفتاب، هماهنگی های لازم را انجام دهید.

- گرفتن عکس قبل از شروع درمان

قبل از شروع درمان از خود عکس بگیرید تا بتوانید ظاهر خود را با هم مقایسه کنید تا بعد از اتمام درمان نتایج را مرور کنید.

عوارض لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد می تواند حدود دو روز پس از درمان پوست شما را قرمز کند. ممکن است به شما توصیه شود که از مرطوب کننده استفاده کرده و پوست خود را در برابر نور خورشید برای چند روز محافظت کنید. تورم و قرمزی را می توان با استفاده از کمپرس سرد کنترل کرد.

در طول دوره نقاهت و تا جلسه بعدی که ممکن است بعد از یک ماه باشد، بهتر است بیشتر اوقات از ضد آفتاب استفاده کنید. شایع ترین خطر یا عوارض جانبی لیزر موهای زائد صورت عبارتند از:

تحریک پوست

قرمزی و تورم

درد در ناحیه برداشتن مو

توزیع ناهموار رنگ در صورت به دلیل تیره شدن یا روشن شدن پوست

در موارد نادر ممکن است تاول، پوسته پوسته شدن یا زخم شدن پوست رخ دهد

در صورت عدم استفاده از محافظ چشم مناسب، خطر آسیب به چشم وجود دارد

سوالات متداول

اثربخشی درمان ها با بهترین لیزر موهای زائد چقدر است؟

نتیجه لیزر درمانی عمدتا به نوع پوست شما بستگی دارد. به طور کلی، بهترین لیزر موهای زائد اکثرا مورد تایید FDAبوده و می توانند موهای زائد را برای همیشه از بین ببرند.

برای به حداکثر رساندن اثربخشی درمان ها چه کاری می توانم انجام دهم؟

پیروی از دستورالعمل‌های قبل و پس از مراقبت، و همچنین هرگونه دستورالعمل خاص از تکنسین لیزر، بهترین راه برای به حداکثر رساندن نتایج درمان‌های شما است. اطمینان حاصل کنید که با تکنسین کلینیک لیزر موهای زائد در مورد هر گونه واکنش بدن شما به درمان ها و رشد موهای زائد گفتگو نمایید، زیرا این اطلاعات به آنها کمک می کند تا بهترین تصمیم را در مورد نحوه تنظیم دستگاه و فواصل درمان بگیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید