مزونیدلینگ برای لک صورت

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
مزونیدلینگ
18
مهر

مزونیدلینگ برای لک صورت


مزونیدلینگ (Meso-Needling) یکی از جدیدترین خدمات درمانی-زیبایی برای برطرف کردن لک صورت، جای جوش ها، اثر زخم و چین و چروک های پوست است که در بهترین کلینیک های زیبایی تهران تحت نظر متخصصین پوست و مو ارائه می شود.

در این روش تمام مزایای درمان پیشرفته میکرونیدلینگ با استفاده از مزوسرم های ویژه که برای کسب نتایج بهتر به عمق پوست تزریق می شوند، ادغام شده که می تواند بسیاری از مشکلات پوست صورت از جمله تیرگی، پیری، جای زخم، یا لک را درمان کند.

هر مزوسرم شامل طیف منحصربفرد و سفارشی شده ای از مواد فعال است که باعث ترمیم سلولی در لایه ترانس درمال می شود و نتایج شگفت انگیزی را با تحریک کلاژن به همراه دارد که از مهمترین آنها می توان به جوانسازی و روشن شدن پوست اشاره کرد!


بیشتر بخوانید


اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص این روش جوانسازی پوست صورت کسب کنید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مزونیدلینگ چیست؟

مزونیدلینگ درمانی مشابه میکرونیدلینگ است با این تفاوت که حین درمان از مزوسرم های خاصی استفاده می شود و عمق سوزن ها نیز لایه مزودرم پوست را هدف قرار می دهند. به این ترتیب می توان انتظار نتایج بسیار بهتری را پس از انجام این روش زیبایی درمانی داشت.

هدف از درمان Meso-Needlingتولید کلاژن بیشتر است که با برطرف کردن خطوط ریز، لک های صورت، جای زخم و آکنه و چین و چروک ها، پوستی صاف تر و جوان تر را به ارمغان می آورد.

مزونیدلینگ چگونه انجام می شود؟

دستگاه مورد استفاده در Meso-Needling مشابه با میکرونیدلینگ است اما از سوزن های موجود در دستگاه برای تزریق مزوسرم های فعال به لایه های عمیق تر پوست استفاده می شود. این کار با یک تکنیک پیشرفته و غیر تهاجمی در بهترین کلینیک های تهران توسط متخصصین مجرب انجام می شود و نتایج بسیار بهتری را به دنبال دارد.

میکرو کانال هایی که از طریق وارد شدن سوزن به پوست ایجاد می شوند، به سرم فرموله شده اجازه می‌دهند تا از لایه‌های ضخیم و اپیدرم پوست عبور کرده و به صورت هدفمند در نواحی از پوست که نیاز به درمان دارند، جذب شوند.

نتایج درمان چه زمانی مشاهده می شود؟

نتایج اولیه مانند برطرف شدن لک های صورت و کاهش چین و چروک ها را می توان پس از اولین جلسه درمانی کاملا مشاهده کرد، با اینحال با ادامه روند درمان، به تدریج نتایج مزونیدلینگ بیشتر و بهتر نشان داده خواهد شد.

معمولا در بهترین کلینیک زیبایی در تهران، یک دوره سه تا شش ماهه درمان با مزونیدلینگ پوست برای دستیابی به نتایج طولانی مدت و قابل توجه توصیه می شود. با اینحال، طول مدت درمان برای مشاهده نتایج قطعی، پس از مشورت با متخصص پوست و مو و بررسی مشکلات پوستی شما تعیین می شود که برای هر فرد متفاوت خواهد بود.

مزونیدلینگ برای پوست

بهترین روش مراقبت بعد از مزونیدلینگ چیست؟

پوست برای بهبودی نیاز به زمان دارد، بنابراین مهم است که از فعالیت‌های شدید که می‌توانند باعث تحریک پوست شوند، خودداری کنید.

همچنین بهتر است که از قرار گرفتن در معرض نور خورشید پرهیز کنید، زیرا قرار گرفتن در معرض گرما و اشعه ماوراء بنفش می تواند باعث تحریک بیشتر شود.

برای شستن پوست صورت پس از انجام مزونیدلینگ بهتر است از یک شوینده ملایم و آب خنک استفاده کنید.

از کشیدن هر چیز زبری روی پوست صورت تان خودداری کرده و صورت را فقط با دستان تان شستشو دهید.

فواید مزونیدلینگ پوست چیست؟

مزو نیدلینگ، فرآیند طبیعی ترمیم زخم در بدن را تحریک می‌کند و در نتیجه باعث افزایش گردش خون و افزایش تولید کلاژن و الاستین می‌شود.

از مزایای این روش درمانی می توان به جلوگیری از بروز علائم پیری و برطرف شدن بسیاری از مشکلات پوستی مانند لک های صورت اشاره کرد.

همچنین نفوذ مواد با فرمولاسیون پیشرفته موجب مراقبت از پوست شده و می تواند تأثیر مثبتی بر روی هایپرپیگمانتاسیون و هیپوپیگمانتاسیون داشته باشد.

از بین بردن جای جوش و آکنه با انجام چندین مرحله مزونیدلینگ پوست کاملا امکان پذیر است زیرا تولید فیبرهای کلاژن جدید و بهبود جریان خون در بافت اسکار فیبروتیک موجب می شود رنگدانه ها با پوست اطراف هماهنگ و ترکیب شده و اثری از آن باقی نماند.

عوارض مزونیدلینگ پوست چیست؟

به مدت یک یا دو روز بعد از مزو نیدلینگ پوست می توان انتظار داشت که پوست تحریک شود که البته به سرعت فروکش خواهد کرد. بیماران همچنین در طی دو یا سه روز اول مقدار قرمزی در پوست مشاهده خواهند کرد.

به طور کلی نواحی تحت درمان با این روش، به سرعت پس از خارج شدن سوزن از پوست بهبود می یابند.

با این حال عوارض جانبی کوتاه مدتی وجود دارد که عبارتند از:

ترشح و تورم.

عفونت پوست با باکتری یا ویروس هرپس سیمپلکس که به ندرت اتفاق می افتد.

تشدید جوش و آکنه در محل درمان که معمولاً خفیف است.

در برخی موارد، بیماران ممکن است کبودی خفیفی را تجربه کنند که می‌تواند 5 تا 7 روز طول بکشد و امکان مشاهده تورم موقت به مدت 2 تا 4 روز نیز وجود دارد.

تفاوت مزو نیدلینگ و میکرونیدلینگ چیست؟

در Meso-Needling، همان دستگاه سوزن‌ پیشرفته و استاندارد میکرونیدلینگ مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال از یک تکنیک کاملا متفاوت برای تزریق مواد از طریق سوزن ها استفاده می شود. این تکنیک برای تزریق مزوسرم متناسب با نیازهای شما بسیار مهم است، که به ارائه نتایج بهتر پس از این درمان منجر می شود.

سوالات متداول

درمان با مزونیدلینگ چقدر طول می کشد و زمان استراحت چقدر است؟

زمان هر جلسه درمانی حدود 30 دقیقه است و معمولا نیازی به استراحت پس از جلسه درمانی وجود ندارد. احساس قرمزی و گرمای خفیف در پوست بعد از جلسه درمانی طبیعی است و خشکی پوست تا چند روز پس از درمان نیز ممکن است وجود داشته باشد.

آیا مزونیدلینگ برای انواع پوست مناسب است؟

مزونیدلینگ یک درمان فوق العاده موثر است که برای انواع پوست مناسب می باشد. با این حال، برخی از انواع پوست تیره تر (درجه 4 تا 6) ممکن است به دو هفته آماده سازی قبل از درمان نیاز داشته باشند. در این شرایط، مراحل آماده سازی توسط تکنسین در بهترین کلینیک زیبایی در تهران به زیباجو توصیه می شود. تکنسین متخصص پس از بررسی پوست شما مشخص می کند که کدام مزوسرم برای شما بهترین است!

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید