مراقبت های بعد از آر اف ترمیا

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
مراقبت های بعد از ترمیا
16
خرداد

مراقبت های بعد از آر اف ترمیا


اگر به تازگی از ترمیا به عنوان بهترین روش جوانسازی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران استفاده کرده باشید، ممکن است از خود بپرسید که چطور می توانید با رعایت مراقبت های بعد از آر اف ترمیا درد یا تورم پوست خود را کاهش دهید و مدت زمان بهبودی پوست را به حداقل برسانید.

در این مقاله به تمام سوالات شما در خصوص مراقبت های بعد از آر اف ترمیا پاسخ می دهیم و راهنمای دقیقی در مورد سریع ترین روش جوانسازی ارائه می دهیم.

آر اف ترمیا چیست؟

Thermia® با فناوری ICFTM (عملکرد ترکیبی هوشمند) اولین و تنها دستگاه RF فرکشنال آسیایی است که سه روش ابلیشن، انعقاد و اثر حرارتی را همزمان با هم روی پوست اعمال می کند. به همین دلیل به عنوان سریع ترین روش جوانسازی پوست شناخته می شود.

از آنجاییکه ترمیا عملکرد هوشمندی دارد، حداقل آسیب را به اپیدرم می رساند و مراقبت های بعد از آر اف ترمیا نیز بسیار ساده و سطحی است. این دستگاه به عنوان بهترین روش جوانسازی طیف گسترده ای از بیماری های پوستی را درمان کرده و رضایت کامل بیمار را تضمین می کند.

مزایای RF Thermia

Thermia® یک دستگاه بسیار پیشرفته با فناوری Ablative RF Fractional است که تنها در تعداد کمی از دستگاه های جدید فرکشنال RF در سراسر جهان مانند دستگاه های Venus Concept، Inmode و Endymed استفاده شده که همگی ساخت آمریکا هستند.

تجهیزات نانو فرکشنال ترمیا دارای کارتریج سوزنی با تکنولوژی جدید است که هر کارتریج را می توان با توجه به شرایط هر بیمار به طور خاص استفاده کرد. این تجهیزات پیشرفته مراقبت های بعد از آر اف ترمیا را به حداقل می رساند.

کارتریج آر اف ترمیا دارای 160 میکروسوزن ظریف و هر میکروسوزن دارای سطح تماس 20*150 میکرون می باشد. میزان ابلیشن با حداکثر 500 میکرون، میزان انعقاد و آسیب دیدگی پوست را قابل کنترل می کند.


بیشتر بخوانید


از مهمترین مزایای درمان با تجهیزات لیزر فرکشنال، این است که سریع ترین روش جوانسازی است. علاوه بر این، آلیاژهای به کار رفته در این سوزن ها با بدن سازگار است (اسپتیک) که در صورت تماس با پوست از بروز هرگونه حساسیت و آلرژی جلوگیری می کند.

۸ روش مراقبت بعد از آر اف ترمیا

مشاهده مقداری قرمزی و تورم بعد از آر اف ترمیا به عنوان سریع ترین روش جوانسازی کاملا طبیعی است که معمولا در عرض چند ساعت تا چند روز فروکش می کند. با این حال، متخصص به شما توصیه می کند که اگر هر گونه درد یا ناراحتی را تجربه کردید، با کلینیک تماس بگیرید.

پس از درمان با Thermia به مراقبت خاصی نیاز نیست، اگرچه متخصص بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه ممکن است استفاده از لوسیون ها، کرم ها یا ژل های تسکین دهنده/مرطوب کننده در ناحیه درمان را به شما پیشنهاد کند. شستشو با آب خنک یا کمپرس یخ روی ناحیه درمان نیز می تواند به کاهش تورم و قرمزی کمک کند.

محافظت در برابر آفتاب یکی از مراقبت های بعد از آر اف ترمیا است.

بلافاصله پس از درمان، پوست خود را در معرض نور خورشید قرار ندهید. همچنین حداقل 2 هفته پس از درمان با بهترین روش جوانسازی روزانه از ضد آفتاب استفاده کنید. اگر باید بیرون بروید، حتما از ضد آفتاب های قوی(UVA/UVB) با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید. محافظت بیشتر مانند استفاده مجدد از کرم ضد آفتاب، گذاشتن کلاه لبه پهن و راه رفتن در سایه نیز توصیه می شود.

از تحریک کردن پوست خودداری کنید

طی چند روز اول پس از درمان با Thermiaدر بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه، ممکن است متوجه خشکی و پوسته پوسته شدن پوست خود شوید. این عوارض، کاملا طبیعی است و خود به خود برطرف می شود. اما مراقبت های بعد از آر اف ترمیا در کاهش آنها موثر است.

بنابراین، بهتر است از مالیدن یا شستشوی شدید پوست خودداری کنید زیرا می تواند باعث تحریک و عوارض بیشتر شود. پس از حدود یک هفته، پوست شما باید به طور کامل بهبود یابد و می توانید به طور معمول از پوست خود مراقبت کنید.


بیشتر بخوانید


برای کمک به بهبودی سریعتر پوست می توانید از یک پاک کننده ملایم و مرطوب کننده یا سرم اسید هیالورونیک یک یا دو بار در روز استفاده کنید.

پوست تان را لایه برداری نکنید

آر اف ترمیا، بهترین روش جوانسازی پوست است زیرا از چندین تکنولوژی از جمله ابلیشن برای برطرف کردن مشکلات پوستی استفاده می کند. به همین دلیل نباید از هیچگونه روش لایه برداری دیگر مثل محصولات حاوی AHA/BHA یا فیس براش استفاده کنید زیرا پوست شما حساس تر می شود.

از محصولات حاوی رتینوئیدها استفاده نکنید

همچنین باید حداقل 2 هفته پس از درمان با سریع ترین روش جوانسازی استفاده از محصولات حاوی رتینوئیدها از جمله رتینول را محدود کنید زیرا پوست شما حساس تر می شود.

قرار ندادن پوست در معرض گرما از مهمترین مراقبت های بعد از آر اف ترمیا است

متخصص بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه به شما توصیه می کند که حداقل به مدت 3 روز پس از درمان از هرگونه فعالیت‌ شدید مانند دوش آب گرم، جکوزی، سونا، اتاق بخار، افتاب گرفتن، ورزش‌های بدنسازی، دویدن، رقصیدن و غیره اجتناب کنید.

بعد از آر اف ترمیا، آرایش نکنید

از مهمترین مراقبت های بعد از آر اف ترمیا طی 24تا 72 ساعت اول این است که از آرایش کردن خودداری کنید. وقتی دوباره شروع به آرایش کردید، حتما از محصولات ضدحساسیت استفاده کنید و از هرگونه لوازم آرایشی که می تواند پوست شما را تحریک کند یا منافذ پوست تان را مسدود کند، خودداری کنید. بلافاصله پس از درمان با ار اف ترمیا از محصولات مراقبت از پوست استفاده نکنید زیرا پوست شما حساس تر می شود.

رژیم غذایی مناسبی داشته باشید

اگر از آر اف ترمیا به عنوان بهترین روش جوانسازی استفاده کردید باید مقدار زیادی آب بنوشید و غذاهای غنی از آنتی اکسیدان ها از جمله میوه ها و سبزیجات فراوان بخورید تا به حمایت از پوست شما در طی روند بهبودی کمک کند.

اگر درخصوص مراقبت های بعد از آر اف ترمیا هرگونه سوال یا نگرانی دارید می توانید با متخصص بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه تماس بگیرید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید