لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد؟

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
لیفت صورت با نخ
10
اسفند

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد؟


پوست همه افراد با افزایش سن چروک و افتادگی بیشتری پیدا می‌کند. با افزایش سن، پوست ساختار الاستیک خود را از دست می‌دهد. علاوه بر این، افتادگی صورت به دلیل بسیاری از عوارض مانند اثر جاذبه زمین، الکل یا سیگارکشیدن و استرس اجتناب‌ناپذیر می‌شود. در زمینه زیبایی‌شناسی روش‌های زیادی برای ترمیم افتادگی صورت وجود دارد. لیفت صورت با نخ به‌عنوان یک روش بسیار مؤثر استفاده می‌شود و مشکلات ایجاد شده در صورت را برطرف می‌کند. سؤالی که برای اکثر خانم‌ها پیش می‌آید این است که لیفت صورت با نخ چقدر طول می‌کشد؟ در این مقاله قصد داریم به این سؤال پاسخ دهیم و جزئیات دیگر این روش را بررسی کنیم.

لیفت صورت با نخ چیست و چرا انجام می‌شود؟ 

لیفت صورت با نخ روشی است که افتادگی پوست را بدون برش جراحی از بین می‌برد. این روش شامل کشیدن پوست آویزان شده با نخ است تا دیده نشود و پوست جوان‌تر به نظر برسد. این فرایند برای به‌دست‌آوردن ظاهری جوان‌تر، متمایز و روشن انجام می‌شود.

لیفت صورت با نخ چگونه انجام می‌شود؟ 

ابتدا بی‌حسی موضعی اعمال می‌شود یا بیهوشی با استفاده از کرم لیدوکائین اعمال می‌شود. کرم‌های بی‌حس‌کننده از احساس درد در فرد جلوگیری می‌کند. پس از انجام این روش‌ها، سوزن‌ها یا کانول‌هایی با نوک بسیار ظریف در ناحیه‌ای که عمل کشش انجام می‌شود قرار داده می‌شود که از قبل توسط پزشک مشخص می‌شود.

پلی دیوکسانون نوعی نخ جراحی است. این نخ به‌گونه‌ای قرار می‌گیرد که قسمت پایینی پوست به‌صورت مورب روی‌هم قرار می‌گیرد. با قراردادن آن به‌صورت مورب، از اعمال کشش محکم‌تری به بافت‌ها اطمینان حاصل می‌شود. پوست باتوجه‌به کشش تعیین شده پس از فرایند نخ کشی به‌دلخواه کشیده می‌شود. با کشش پوست به کمک نخ‌ها، تولید کلاژن که برای پوست مهم است تحریک می‌شود. به‌این‌ترتیب پوست شما را قوی‌تر می‌کند.اینکه لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد به میزان توانایی پوست شما در تولید کلاژن نیز بستگی دارد.


بیشتر بخوانید


چه زمانی اثرات لیفت با نخ ظاهر می‌شود؟ 

پس از استفاده، اثرات به‌تدریج دیده می‌شود. بلافاصله پس از انجام آن، می‌توان تفاوت را در چهره آنها مشاهده کرد. هر چه روزها می‌گذرد تأثیر آن روی صورت شما بیشتر و بیشتر می‌شود. پس از 90 روز اثر آن به حداکثر میزان خود می‌رسد.

بهبودی پس از لیفت صورت با نخ

فردی که از لیفت صورت با نخ استفاده کرده است می‌تواند بلافاصله پس از عمل به زندگی اجتماعی خود بازگردد. به‌طورکلی این روش بین 35 تا 40 دقیقه طول می‌کشد. پس از استفاده، تورم و کبودی خفیفی در صورت فرد مشاهده می‌شود. در چنین شرایطی هیچ اقدامی لازم نیست، این کبودی‌ها و تورم‌های خفیف در مدت‌زمان کوتاهی خودبه‌خود از بین می‌روند.

همچنین ممکن است دو تا سه روز پس از مصرف خارش ایجاد شود. خارش خفیف است و در صورت بروز خودبه‌خود از بین می‌رود.

لیفت صورت

ماندگاری لیفت صورت با نخ چقدر است؟ 

مدت‌زمان ماندگاری لیفت صورت با نخ به عوامل مختلفی بستگی دارد. فرایندهای ماندگاری از فردی به فرد دیگر متفاوت است. به‌طورکلی، ماندگاری بین یک تا دو سال طول می‌کشد. البته برای فردی که از این روش سود می‌برد، مراقبت از خود و پوستش نیز بسیار مهم است. این اثر در مواردی مانند سیگارکشیدن، مصرف الکل و رژیم غذایی نامنظم کاهش می‌یابد. به همین دلیل پس از استفاده باید به‌سلامت خود توجه کنید.

مزایای لیفت صورت با نخ

یکی از مهم‌ترین مزایای لیفت با نخ این است که هیچ جراحی برای سفت کردن پوست انجام نمی‌شود. یکی از مزایای دیگر لیفت بهبود سریع فرد در مدت‌زمان کوتاه است. علاوه بر این، می‌توان بلافاصله اثر ترمیمی را مشاهده کرد و در مدت‌زمان کوتاهی مانند سه ماه حداکثر اثر را مشاهده کرد.

در طول عمل نیازی به بیهوشی عمومی نیست. ناحیه موردنظر با کرم بی حس می‌شود و از احساس ناراحتی در فرد جلوگیری می‌شود. یکی از جنبه‌های مفید این روش این است که فرد پس از استفاده هیچ‌گونه عوارض جانبی منفی را تجربه نمی‌کند.

بعد از لیفت با نخ باید به چه نکاتی توجه کرد؟ 

لیفت صورت با نخ تا زمانی که به‌درستی و در شرایط مناسب انجام شود عوارض جدی ندارد. تورم، کبودی، حساسیت، پوست خفیف و فرورفتگی ممکن است در ناحیه عمل ایجاد شود. همه این اثرات در عرض چند روز از بین می‌روند و در پایان عمل هیچ جای زخمی روی پوست باقی نمی‌ماند. پس از عمل، بیمار می‌تواند به زندگی روزمره خود بازگردد و پس از 24 ساعت آرایش کند. توصیه می‌شود افراد تا دو هفته پس از عمل لیفت از انجام کارهای دندانپزشکی، جویدن غذاهای سفت، خوابیدن روی شکم و حالت‌هایی که عضلات صورت خود را بیش از حد حرکت می‌دهند، خودداری کنند.

نتیجه

با انجام روش لیفت صورت با نخ می‌توانید آثار چین‌وچروک و افتادگی پوست صورت خود را برطرف کنید. این یک روش غیرجراحی است که خیلی سریع انجام می‌شود و بلافاصله پس از آن می‌توانید به زندگی عادی خود بازگردید. بعد از آن ممکن است علائم خفیفی مانند خارش و قرمزی وجود داشته باشد که پس از چند روز از بین می‌رود. اثرات لیفت صورت تا سه ماه بعد از عمل بهبود می‌یابد و بسته به ویژگی‌های پوست و مراقبت از پوست بین یک تا سه سال باقی می‌ماند.

در این مقاله به این سؤال پرداختیم که لیفت صورت با نخ چقدر طول می‌کشد و جزئیات دیگر این روش را بررسی کردیم. برای اطلاعات بیشتر، از سایر مقالات از سایت کلینیک ژاوا دیدن فرمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید