انواع روش های لیفت گونه

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
روش های لیفت گونه
12
بهمن

انواع روش های لیفت گونه


لیفت گونه یکی از روش های زیباسازی صورت است که انواع مختلفی دارد مثل تزریق فیلر یا چربی، جراحی و... که در این مقاله با آن ها آشنا میشوید.

این روزها لیفت صورت به لطف تکنیک‌های مدرن روزبه‌روز ایمن‌تر و مؤثرتر از گذشته رایج شده است. به‌این‌ترتیب، جای تعجب نیست که هرساله تعداد فزاینده‌ای از مردان و زنان به طور یکسان، لیفت صورت را برای اصلاح پوست پیری و ایجاد ظاهری باطراوت و شاداب که سال‌ها بر روی پوست صورت می‌ماند، انتخاب می‌کنند. در مقاله روش‌های لیفت گونه در سایت کلینیک ژاوا بهترین کلینیک زیبایی در تهران، همه چیز را در مورد تکنیک‌های مختلف لیفت صورت و تفاوت آنها با یکدیگر خواهیم گفت تا گزینه‌های خود را محدود کنید و بهترین راه برای دستیابی به نتایج دلخواه خود را تعیین کنید. 

لیفت صورت: همه چیز درباره روش، نتایج و بازیابی

همان‌طور که ما بالغ می‌شویم، خطوط و چین و چروک‌های صورت شروع به شکل‌گیری می‌کنند، شلی گردن ایجاد می‌شود و چین‌های عمیق در امتداد شیار بینی و گونه ظاهر می‌شوند. درحالی‌که اینها نشانه‌های کاملاً طبیعی پیری هستند، طبیعی است که بخواهید در هر مرحله از زندگی خود بهترین ظاهر و احساس خود را داشته باشید.

لیفت صورت که به‌عنوان ریتیدکتومی نیز شناخته می‌شود، یک روش جراحی است که برای کاهش علائم قابل‌مشاهده پیری در صورت و اصلاح چین‌وچروک‌ها، چین‌ها، ران‌ها و شلی طراحی شده است. لیفت صورت دو سوم پایینی صورت و گردن را جوان‌سازی می‌کند تا ظاهری سفت‌تر، محکم‌تر و جوان‌تر به شما بازگرداند. یک لیفت صورت که به‌درستی انجام شود موارد زیر را انجام می‌دهد:  

  • نیمرخ، خط فک یا گردن و خط گردن را بهبود می‌بخشد

  • چین و چروک‌های عمیق را کاهش می‌دهد

  • چین‌های نازولبیال را صاف می‌کند

  • پوست شل و اضافی را از بین می‌برد

  • گردن و گردن را سفت می‌کند

  • خط فک جوانی را بازسازی می‌کند

افراد داوطلب لیفت صورت، افراد سالم غیرسیگاری با علائم قابل‌مشاهده پیری در صورت که معمولاً در سنین 50 تا 70 سالگی هستند. بااین‌حال، هیچ سن درست یا نادرستی برای دنبال‌کردن لیفت صورت وجود ندارد.

افزایش سن بر روی پوست افراد با سرعت‌های متفاوتی تأثیر می‌گذارد که این بستگی به عوامل مختلفی از جمله ژنتیک و رژیم غذایی دارد. اگر در حال تجربه افتادگی گونه‌ها و شلی پوست هستید، لیفت صورت بدون درنظرگرفتن سن بهترین تصمیم شما است. 

لیفت صورت اغلب با سایر روش‌هایی که نیمه بالایی صورت را بهبود می‌بخشند، مانند بلفاروپلاستی (جراحی پلک)، لیفت ابرو، یا سایر روش‌های جوان‌سازی صورت مانند لیفت لب و بازسازی پوست با لیزر ترکیب می‌شوند. ترکیب روش‌های زیبایی به دستیابی به جوان‌سازی کامل صورت با یک دوره نقاهت کمک می‌کند. 


بیشتر بخوانید


پس از لیفت صورت، اکثر بیماران مقداری کبودی را تجربه می‌کنند که تا چند هفته پس از جراحی ادامه دارد. روند بهبودی معمولاً در حدود 2 تا 3 ماه کامل می‌شود و پس از آن صورت شما باید صاف و شاداب به نظر برسد. اکثر بیماران در عرض چند هفته پس از انجام لیفت صورت به سرکار باز می‌گردند. 

اگرچه لیفت صورت به طور کامل روند پیری را متوقف نمی‌کند، اما می‌تواند آن را یک دهه یا بیشتر به عقب برگرداند - به این معنی که پس از لیفت صورت، 10 تا 15 سال جوان‌تر از زمانی که این روش را دنبال نکرده بودید، به نظر خواهید رسید. رفتارهای سالم و برخی تنظیمات سبک زندگی مانند پرهیز از سیگارکشیدن، قرارگرفتن در معرض آفتاب محافظت نشده و تغییرات قابل‌توجه وزن می‌تواند به افزایش نتایج حتی بیشتر در مسیر کمک کند.  

لیفت گونه

مروری بر تکنیک‌های مختلف لیفت صورت

همچنین تکنیک‌های مختلفی برای لیفت صورت وجود دارد که بر نتیجه جراحی تأثیر می‌گذارد. برخلاف تکنیک‌های قدیمی‌تر لیفت صورت که فقط بر سفت کردن پوست تمرکز می‌کنند، روش‌های مدرن به حفظ ویژگی‌های صورت کمک می‌کنند و حجم بسیار موردنیاز برای دستیابی به ظاهری جوان (و درعین‌حال طبیعی) را بازیابی می‌کنند.  

فیس لیفت هواپیمای عمیق

لیفت صورت عمیق که پیشرفته‌ترین لیفت صورت است، با سفت کردن ماهیچه‌ها، جابه‌جایی چربی‌ها و لیفت کردن پوست افتاده، نواحی نگران‌کننده را برطرف می‌کند. روش لیفت صورت عمیق شامل برداشتن پوست اضافی و همچنین سفت کردن عضلات زیرین در سطح عمیق است. 

 لیفت صورت عمیق معمولاً شامل لیفت گونه/لیفت وسط صورت برای دستیابی به نتایج مطلوب است. لیفت صورت عمیق به طبیعی‌ترین و طولانی‌ترین نتیجه می‌رسد، اغلب بهترین گزینه لیفت صورت برای بیمارانی است که می‌خواهند جوان‌تر به نظر برسند بدون اینکه ظاهری متفاوت داشته باشند یا به طور قابل‌توجهی ظاهر خود را تغییر دهند.  

لیفت صورت SMAS  

سیستم آپونورتیک عضلانی سطحی (SMAS) یک‌لایه بافتی است که در عمق پوست قرار دارد. لیفت صورت SMAS این بافت و ماهیچه‌های صورت را سفت می‌کند و همچنین چربی و پوست اضافی را برای مقابله با علائم پیری از بین می‌برد. مانند لیفت صورت عمیق، تکنیک SMAS نیز بر روی پوست شل و ماهیچه‌ها تمرکز دارد تا نتیجه‌ای طبیعی به نظر برسد. 

لیفت صورت فقط برای پوست

لیفت صورت فقط پوست در مقایسه با تکنیک‌های مدرن‌تر لیفت صورت قدیمی تلقی می‌شود. درحالی‌که اکثر جراحان پلاستیک صورت دیگر لیفت صورت را فقط با پوست انجام نمی‌دهند، برخی از پزشکان با تخصص کمتر در جراحی پلاستیک صورت هنوز هم آن را پیشنهاد می‌کنند. 

سی لیفت

لیفت سی، مختصر کلمه "کلونز لیفت" (که به‌عنوان لیفت صورت مایع نیز شناخته می‌شود) یک لیفت صورت غیرجراحی است که به طور انحصاری در متخصصان صورت و بدن Clevens موجود است. بیماران سی لیفت را دوست دارند؛ زیرا کاملاً برای چهره و اهداف ظاهری هر فرد سفارشی شده است. همچنین گزینه مناسبی برای کسانی است که هنوز آماده انجام جراحی نیستند، اما به دنبال افزودن زیبایی صورت هستند. 

بهترین کلینیک زیبایی در تهران 

فقط یک متخصص در جراحی پلاستیک صورت باتجربه زیاد در انجام لیفت صورت می‌تواند بهترین تکنیک لیفت صورت را برای شما تعیین کند. این همچنین برای جایگزین‌های غیرجراحی مانند C-Lift صادق است. هنگام مقایسه جراحان پلاستیک صورت، به دنبال متخصص باشید. گروه حرفه‌ای کلینیک ژاوا به کمک شما آمده‌اند تا به شما کمک کنند.

مزیت متخصص چیست؟ جراحان پلاستیک صورت که در تکنیک‌های مدرن لیفت صورت تخصص دارند، این توانایی را دارند که برش‌ها را بادقت پنهان کرده و صورت را به روشی طبیعی بازسازی کنند. قبل و بعد از گالری عکس، بررسی‌های آنلاین و توصیفات بیمار تحقیق کنید تا ایده‌ای از نتایجی که می‌توانید از لیفت صورت انتظار داشته باشید به دست آورید. 

در طول مشاوره لیفت صورت، یک متخصص در روش‌های زیبایی صورت ساختار صورت شما را ارزیابی می‌کند و بر اساس آناتومی و اهداف شخصی شما بهترین راه را توصیه می‌کند. با جراح پلاستیک صورت و تکنیک مناسب لیفت صورت، می‌توانید با چین‌وچروک‌ها خداحافظی کنید، و به نسخهٔ پیشرفته‌تر خود سلام کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید