لیفت شقیقه با جراحی چگونه انجام میشود؟

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
لیفت شقیقه با جراحی چگونه انجام میشود
24
بهمن

لیفت شقیقه با جراحی چگونه انجام میشود؟


سفت کردن شقیقه (تمپوروپلاستی) برای ترمیم و جوان‌سازی یک‌سوم فوقانی صورت - چشم‌های بیرونی، ابروهای بیرونی و گونه‌های فوقانی - طیف وسیعی از تکنیک‌های تخصصی را توصیف می‌کند که به‌آرامی این ناحیه را بلند کرده و حمایت می‌کند.

لیفت شقیقه با جراحی چگونه انجام میشود؟

افتادگی پوست اطراف شقیقه می‌تواند گوشه‌های چشم را به سمت پایین بکشد و حالت افتادگی به چهره بدهد. برای مقابله با این، ما تمپوروپلاستی یا لیفت شقیقه را پیشنهاد می‌کنیم.

تمپوروپلاستی را می‌توان به تنهایی انجام داد، اما به طور کلی، مزایای آن در صورت ترکیب با لیفت ابرو یا لیفت صورت بهینه می‌شود. در طول یک مشاوره، ما در کلینیک ژاوا بهترین کلینیک زیبایی در تهران نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانیم نگرانی‌های شما را برطرف کنیم و بهترین راه حل را برای شما مطرح کنیم.

در لیفت صورت و گردن به سبک قدیمی‌تر، برش شقیقه ادامه برش لیفت صورت بود. بااین‌حال، هنگامی که بافت صورت به این شکل بالا می‌رود، خطر کشیده‌شدن غیرطبیعی 2 طرف صورت وجود دارد؛ بنابراین بسیاری از تکنیک‌های مدرن از یک‌برش جداگانه در موهای شقیقه استفاده می‌کنند تا لایه‌های زیرین صورت را به طور محتاطانه بلند کرده و سفت کنند.

کلینیک ژاوا بهترین کلینیک زیبایی در تهران

در طول مشاوره، سلامت کلی شما را به همراه کیفیت پوست، شلی پوست، چین و چروک‌های شما ارزیابی می‌کنیم. علاوه بر این، آناتومی استخوان زیرین مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و یک طرح درمانی جوان‌سازی صورت ایجاد می‌شود که به دستیابی به بهترین نتایج کمک می‌کند. ارزیابی و نگرانی‌های شخصی شما مورد بررسی و بحث قرار می‌گیرد.

انواع مختلفی از لیفت شقیقه جراحی وجود دارد، از جمله لیفت فقط پوست که مخصوص بیماران دارای افتادگی کمتر است یا لیفتی که با روش‌هایی مانند لیفت صورت SMAS، لیفت MACS یا لیفت میانی صورت زیر پریوستال به بافت‌های دیگر رسیدگی می‌کند.


بیشتر بخوانید


معمولاً، ما مداخلات جراحی را با روش‌های غیرجراحی مانند پرکننده‌های چین‌وچروک یا سموم عصبی (بوتاکس) و همچنین لایه‌برداری شیمیایی یا لیزردرمانی برای رفع ناهنجاری‌های پوستی روی سطح، مانند اسکار، لکه‌های خورشیدی و لک‌ها ترکیب می‌کنیم. تزریق برخی از بافت‌های خود مانند سلول‌های چربی و پلاکت‌های خون (PRP) برای تقویت ترمیم و بهبود بهبودی رایج است. هدف دستیابی به نتیجه مطلوب برای دغدغه‌ها و اهداف منحصربه‌فرد شماست.

لیفت شقیقه

آیا لیفت ابرو شقیقه برای شما مناسب است؟ 

ممکن است داوطلب عالی برای لیفت ابرو شقیقه باشید. داوطلب ایدئال برای این روش کسانی هستند که غیرسیگاری و سالم هستند و از افتادگی دور چشم خود خوششان نمی‌آید؛ اما ممکن است نیازی به جراحی گسترده نداشته باشند. لیفت ابرو شقیقه اصلاح کوچک‌تری نسبت به بیشتر لیفت ابرو است.

چه رویه‌هایی را می‌توان با هم ترکیب کرد؟ 

اگرچه بسیاری از بیماران به‌تنهایی تحت عمل لیفت شقیقه قرار می‌گیرند، اما می‌توان آن را با روش دیگری برای نتایج بهتر ترکیب کرد. 

جزئیات جراحی لیفت ابرو شقیقه

لیفت ابرو شقیقه تحت بی‌حسی موضعی (تزریق) انجام می‌شود و تقریباً یک ساعت طول می‌کشد. دکتر یک‌برش کوچک به‌اندازه یک اینچ در بالای گوش، در خط مو درست بالای پیشانی ایجاد می‌کند.

از طریق این برش، او می‌تواند بافت زیرین را مجدداً قرار داده و آن را به حالت تعلیق درآورد تا قسمت بیرونی ابرو را بلند کند. همچنین دکتر پوست اضافی را از بین می‌برد. هنگامی که کار او تمام شد، برش بسته خواهد شد. 

مزایای کلیدی لیفت ابرو شقیقه

  • ظاهری شاداب، درخشان و با چشمان درشت‌تر

  • حداقل زمان خرابی

  • برش‌های پنهان (در پشت خط مو ایجاد می‌شود)

  • نتایج طولانی‌مدت

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید