لیزر موهای زائد در دوران بارداری

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
لیزر موهای زائد در دوران بارداری
21
آبان

لیزر موهای زائد در دوران بارداری


در دوران بارداری، بدن شما دستخوش تغییرات زیادی می شود و یکی از این تغییرات، افزایش ترشح هورمونی است که موجب رشد موهای زائد خواهد شد. زمانیکه می بینید در نواحی جدیدی از بدنتان موهای زائد رشد می کند، احتمالا به فکر استفاده از بهترین لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی در قیطریه می افتید.

اما آیا لیزر موهای زائد در دوران بارداری بی خطر است؟ دستگاه لیزر نابلین چه تاثیراتی بر بدن و مهمتر از آن جنین می تواند داشته باشد؟

به خواندن این مقاله ادامه دهید تا بدانید آیا انجام لیزر موهای زائد در دوران بارداری بی خطر است یا خیر.

بارداری چه تاثیری بر رشد مو دارد؟

وقتی باردار هستید، تغییرات زیادی را تجربه می کنید. برخی از زنان به مدت 9 ماه، هیجان زده و شاد هستند، در حالی که برخی دیگر از تغییراتی که بدنشان دچار آن می شود چندان راضی نیستند.

در دوران بارداری، هورمون‌های شما در بالاترین حد خود ترشح می شوند که بر چرخه طبیعی رشد مو نیز تأثیر می‌گذارد. در طول این نه ماه، رشد مو در اندام هایی مانند صورت، گردن، شکم و سینه بیشتر می شود و خانم های باردار را به فکر استفاده از بهترین لیزر موهای زائد می اندازد.


بیشتر بخوانید


اگر می خواهید بدانید بارداری چگونه بر رشد مو تأثیر می گذارد، باید اطلاعاتی درباره چرخه رشد مو داشته باشید.

چرخه رشد مو

رشد مو سه مرحله را طی می کند.

در مرحله اول، فولیکول مو، فرآیند رشد را آغاز کرده و مو را ایجاد می کند.

در مرحله میانی، مو به رشد خود ادامه می دهد.

و در مرحله پایانی که برخی به آن مرحله استراحت نیز می گویند، موها می ریزند.

هورمون های بارداری مرحله نهایی را به تاخیر می اندازند، به این معنی که موها به سرعت قبل نمی ریزند. بنابراین بسیاری از زنان متوجه رشد ضخیم تر و پرتر موها شده یا موهای جدیدی را روی بدن خود مشاهده می کنند که قبلا دیده نمی شدند.

بنابراین، به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از زنان باردار به کلینیک زیبایی در قیطریه مراجعه می کنند تا از دستگاه لیزر نابلین استفاده کنند.

لیزر موهای زائد

آیا لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر نابلین برای زنان باردار بی خطر است؟

متخصصین کلینیک زیبایی در قیطریه معمولا توصیه می کنند که در دوران بارداری لیزر موهای زائد انجام ندهید.

لیزر موهای زائد کاملا بی خطر است، اما در حال حاضر هیچ مطالعه طولانی مدتی وجود ندارد که اثرات استفاده از دستگاه لیزر نابلین را بر روی جنین بررسی کند. به همین دلیل، بهتر است احتیاط را رعایت کنید و برای شروع جلسات لیزر موهای زائد تا بعد از زایمان صبر کنید.

از چه روش هایی برای از بین بردن موهای زائد در بارداری استفاده کنید؟

هنگامی که باردار هستید، بهتر است که احتیاط کنید و به اصلاح با تیغ بپردازید. اپیلاسیون، کرم های موبر و سایر روش های رفع موهای زائد غیر متعارف نیز برای زنان باردار توصیه نمی شود. اگر نگران رشد موهای زائد خود هستید، قبل از استفاده از روشی غیر از اصلاح با تیغ با پزشک خود مشورت کنید.

البته به طور قطع نمی توان گفت که روش لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر نابلین برای زنان باردار ایمن نیست، اما هنوز تحقیقات کافی برای اثبات ایمن بودن آن انجام نشده است.

آیا انجام لیزر موهای زائد در دوران شیردهی بی خطر است؟

متخصصان کلینیک زیبایی در قیطریه به طور کلی تایید می کنند که لیزر موهای زائد در دوران شیردهی با دستگاه لیزر نابلین بی خطر است، اما برخی از متخصصین توصیه می کنند که از انجام این روش در ناحیه سینه خودداری شود. بهتر است قبل از انجام لیزر موهای زائد در دوران شیردهی، با پزشک خود مشورت کنید.

لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر نابلین به غیر از زنان باردار، بی خطر است؟

به غیر از زنان باردار، لیزر موهای زائد برای سایر افراد کاملا بی خطر است. اکثر مراجعین به کلینیک زیبایی در قیطریه هیچ عارضه جانبی طولانی مدتی را پس از استفاده از دستگاه لیزر نابلین تجربه نکرده اند.

البته مشاهده عوارض جانبی موقت مانند قرمزی، تورم و تحریک ناحیه لیزر شده کاملا طبیعی است و هر گونه تحریک پوستی جزئی در کوتاه مدت از بین می رود.

با این وجود، عوارض جانبی همه روش های لیزر موهای زائد یکسان نیستند. کلینیک های مختلف از دستگاه های لیزر متفاوت و روش های مختلفی برای خنک کردن و تسکین درد در ناحیه پوست استفاده می کنند.

نظرات و تجربیات مشتریان کلینیک زیبایی در قیطریه نشان می دهد که لیزر با دستگاه نابلین کمترین عوارض جانبی و درد را دارد.

دستگاه لیزر نابلین

چطور از بی خطر بودن لیزر موهای زائد مطمئن شویم؟

اگر به لیزر موهای زائد فکر می کنید، مطمئن شوید که نزد یک تکنسین لیزر مجاز و معتبر این روش را انجام دهید تا از بی خطر بودن آن اطمینان داشته باشید.

برای پیدا کردن یک تکنسین لیزر معتبر، می توانید جستجوی آنلاین انجام دهید و نظرات مشتریان دیگر را درباره کلینیک زیبایی و متخصص مورد نظر بخوانید.

اگر افرادی را می شناسید که در گذشته درمان حذف موهای زائد را با دستگاه لیزر نابلین انجام داده اند، از آنها درباره تجربه شان بپرسید. اگر از جلسات لیزر خود راضی بودند شما هم می توانید به آن کلینیک اعتماد کنید. تصور نکنید هر کلینیکی که خدمات حذف موهای زائد را تبلیغ می کند، معتبر است.

بهترین لیزر موهای زائد زمانی که توسط تکنسین های مجرب و دارای مجوز انجام شود، کاملا ایمن است. اما توصیه می کنیم وقتی باردار هستید این کار را انجام ندهید.

بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه می تواند به شما خدمات لیزر موهای زائد را با کمترین عوارض جانبی و به صورت کاملا ایمن ارائه دهد. در این کلینیک، از دستگاه لیزر نابلین استفاده می شود و متخصصین برتر تهران با مجوزهای لازم، تجربه ای فوق العاده و بدون درد را برای شما فراهم می آورند.

نتایج لیزر مو با دستگاه نابلین که جزو به روزترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا است، طولانی مدت و تقریبا دائمی است. اگر باردار هستید بهتر است پیش از اقدام به هرگونه درمانی با متخصصین مربوطه مشورت کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید