لیزر موهای زائد آقایان

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
Laser hair removal for men
24
مهر

لیزر موهای زائد آقایان


کلینیک
کلینیک ژاوا

بسیاری از مردان از وقت و انرژی که باید برای از بین بردن موهای زائد نواحی مختلف بدن خود صرف کنند، خسته می شوند.

از بین بردن موهای زائد به خصوص برای آقایانی که در رشته های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند یا در صنعت مد و بازیگری مشغولند، اهمیت بیشتری دارد. به همین دلیل است که لیزر موهای زائد آقایان روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

اگر به فکر انجام لیزر موهای زائد بدن خود هستید، در این مقاله همه نکاتی را که باید در مورد این روش راحت و مقرون به صرفه بدانید، از جمله بهترین دستگاه لیزر، انتظاراتی که باید از آن داشته باشید و مزایا و عوارض جانبی احتمالی آن بیان می کنیم.

لیزر موهای زائد آقایان چگونه است؟

لیزر موهای زائد شامل استفاده از فناوری نور لیزر است. این لیزرها پالس هایی از انرژی نور را به پوست منتشر می کنند تا ریشه و فولیکول های مو را هدف قرار دهند. هنگامی که ریشه و فولیکول از بین برود، مو دیگر نمی تواند رشد کند و نتیجه آن، کاهش دائمی رشد مو است.


بیشتر بخوانید


رشد مو در سه مرحله مختلف انجام می گیرد و لیزر فقط روی موهایی که در مرحله رشد هستند، موثر می باشد. برای اینکه لیزر موهای زائد آقایان موثر باشد، نیاز به انجام جلسات درمانی متعددی است که در طول هفته ها پخش می شوند تا بهترین دستگاه لیزر بتواند تمام موهایی که در فاز رشد قرار می گیرند را از بین ببرد.

لیزر موهای زائد آقایان

چه نواحی از بدن را می توان لیزر کرد؟

لیزر موهای زائد را می توان روی هر قسمتی از سر و بدن به جز پلک ها انجام داد.

رایج ترین نواحی برای لیزر موهای زائد آقایان عبارتند از:

قفسه سینه

کمر

شکم

گردن

کشاله ران

بازوها

بین ابروها

با اینحال می توان از بهترین دستگاه لیزر برای حذف موهای زاید نواحی زیر نیز استفاده کرد:

گوش ها

بینی

پیشانی

پوست سر

خط مایو

و نواحی دیگر

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

واکنش بدن هر فردی به لیزر موهای زائد متفاوت است. برخی از افراد نتایج دائمی را مشاهده می کنند، در حالی که برخی دیگر فقط کاهش موقت مو را تجربه خواهند کرد.

استفاده از بهترین دستگاه لیزر در افرادی با پوست روشن و موهای تیره موثرتر است. از بین بردن رشد مو در افرادی که پوست و موهای روشن و همچنین افرادی با رنگ پوست و موهای تیره، چالش برانگیزتر است.

پس از اتمام جلسات درمانی در بهترین کلینیک زیبایی تهران، برخی از افراد شاهد از بین رفتن دائمی موهای زائد خواهند بود. اما برخی از مردان ممکن است نیاز داشته باشند تا یک یا دو سال دیگر برای درمان تکمیلی چند جلسه در سال به کلینیک مراجعه کنند.

قبل از لیزر موهای زائد چه باید کرد؟

اگر آماده انجام لیزر موهای زائد هستید، بهتر است با یک متخصص در بهترین کلینیک زیبایی تهران مشاوره کنید. جلسه مشاوره معمولا رایگان است.

در جلسه مشاوره، تکنسین لیزر دستورالعمل هایی را جهت آماده شدن برای لیزر موهای زائد، به شما ارائه می دهد. این دستورالعمل ها شامل شیو کردن بدن قبل از جلسه لیزر موهای زائد و اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید است.

بعد از لیزر چه انتظاری باید داشت؟

پس از اتمام جلسه لیزر موهای زائد، احساس درد جزئی طبیعی است. بسیاری از آقایان، قرمزی و تورم را در ناحیه لیزر شده مشاهده می کنند، به خصوص در چند ساعت اول پس از درمان.

برای مشاهده موثرترین نتایج، از قرار گرفتن در معرض آفتاب دوری کنید. لباس های گشاد بپوشید تا ناحیه تحت درمان عرق نکند و به باشگاه نروید. در 48 ساعت اول بعد از جلسه درمانی، از ورزش کردن خودداری کنید.

مزایای لیزر موهای زائد برای آقایان

بارزترین مزیت لیزر موهای زائد مردان این است که دیگر نیازی به اصلاح یا اپیلاسیون ندارید که می تواند باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما شود.

لیزر موهای زائد حتی می تواند موجب شود کمتر عرق کنید زیرا موهای کمتری در نواحی خاصی از بدن مثل زیربغل رشد می کند. درنتیجه، همیشه خوشبو خواهید ماند.

لیزر خط ریش

بهترین دستگاه لیزر برای ازبین بردن موهای زائد آقایان

در حال حاضر دستگاه های لیزر بسیار متنوعی با تکنولوژی های مختلف در بهترین کلینیک های زیبایی در تهران مورد استفاده قرار می گیرد. اما از بین تمام روش های موجود، دستگاه لیزر نابلین بیشترین تاثیر را روی حذف موهای زائد مردان دارد.

دستگاه لیزر Nobleenترکیبی از لیزر الکساندریت و لیزر Nd:YAGاست که می توان از آن روی انواع پوست روشن و تیره برای از بین بردن موهای زائد آقایان استفاده کرد.

مزایای زیر، نوبلین را به بهترین دستگاه لیزر تبدیل کرده است:

هندپیس با سری انعطاف پذیر جهت لیزر هر ناحیه از بدن

قدرت طول موج دوگانه برای حذف موهای زائد پوست های روشن و تیره

امکان تغییر اندازه نقطه شات

قدرت بالا در حذف موهای زائد و تقریبا بدون درد

خنک کننده موثر و فوق سریع برای به حداقل رساندن درد و سوزش

فن آوری لیزر نابلین

لیزر مفهومی جدید برای رفع موهای زائد است و دستگاه لیزر نوبلین یکی از پیشرفته ترین و نوآورانه ترین لیزرهای دوگانه Nd:YAGو الکساندرایت موجود در بهترین کلینیک های زیبایی در تهران می باشد.

فناوری این دستگاه بسیار سریع و بدون درد بوده و می تواند به طور موثر، موهای زائد آقایان را حذف کند.

"تکنولوژی Noble fractional" یک راه حل ابتکاری است که مجهز به هندپیس با قابلیت انتشار طول موج دوگانه است و قابلیت تنظیم اندازه لکه های لیزر (از 2 تا 20 میلی متر) را براساس نیازهای مراجعه کنندگان به بهترین کلینیک های زیبایی در تهران ارائه می دهد.

این دستگاه لیزر توسط FineMECبا ۲۰ سال تجربه در تولید بهترین دستگاه های لیزر تولید شده که نه تنها نتیجه آن عالی است بلکه لیزر موهای زائد مردان با آن، بسیار ایمن نیز می باشد.

چرا لیزر نابلین، بهترین دستگاه برای حذف موهای زائد آقایان است؟

Nobleenدارای مجموعه ای از برنامه های کاربردی پیشرفته است که به شما امکان می دهد درمان های بسیار موثر، قابل اعتماد و ایمن را برای انواع پوست ارائه دهید.

متخصصین در بهترین کلینیک زیبایی تهران می توانند با استفاده از این دستگاه لیزر، موهای تمامی تمام نواحی بدن را با کمترین درد و بیشترین تاثیر از بین ببرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید