لیزر موهای زائد خانگی

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
دستگاه لیزر موهای زائد خانگی
5
دی

لیزر موهای زائد خانگی


اگر از اصلاح موهای زائد خود با تیغ یا اپیلاسیون خسته شده‌اید و می‌خواهید موهای زائد را به طور دائمی از بین ببرید، احتمالا به فکر استفاده از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد افتاده باشید. اما از آنجاییکه هزینه لیزر موهای زائد در بهترين کلینیک لیزر در تهران تاحدودی گران است، ممکن است تصور کنید لیزر موهای زائد خانگی می تواند انتخاب مقرون به صرفه تری باشد.

تبلیغات در زمینه لیزر موهای زائد خانگی بسیار جذاب است و اکثر برندها نوید یکبار پرداخت هزینه لیزر موهای زائد و سهولت استفاده در خانه تان را به شما می دهند. اما متاسفانه دستگاه‌های لیزر موهای زائد خانگی آن چیزی که ادعا می‌کنند نیستند و در درازمدت می‌توانند هزینه و زمان بیشتری را به شما تحمیل کنند.

در این مقاله به طور کامل نحوه عملکرد و اثربخشی لیزر خانگی را با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در کلینیک های زیبایی مقایسه می کنیم.

تکنولوژی لیزر موهای زائد خانگی

اکثر دستگاه‌های خانگی از نور پالس شدید (IPL) استفاده می‌کنند که ملانین مو را هدف قرار می‌دهد تا فولیکول‌ها را از بین ببرد.

دستگاه های دستی خانگی از نوع IPLیا لیزر دایود هستند. هر دو فناوری برای اثربخشی به رنگدانه موجود در فولیکول مو متکی هستند.

اما بیایید ببینیم چه تفاوتی بین بهترین دستگاه لیزر موهای زائد و لیزر موهای زائد خانگی مانند IPLو دیود وجود دارد؟

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی IPLچگونه کار می کند؟

دستگاه خانگی رفع موهای زائد، اغلب با دستگاه لیزری که در بهترین کلینیک لیزر در تهران موجود است، اشتباه گرفته می شود. فناوری IPL (نور پالسی شدید) در بسیاری از دستگاه های رفع موهای زائد خانگی به جای نور متمرکز و فناوری لیزر واقعی استفاده می شود که نتیجه آن، حذف موهای زائد به صورت ناقص است که نتایج رضایت‌بخشی ندارد. رفع کامل موهای زائد با IPLزمان زیادی طول می کشد، و هنگامی که استفاده از IPLرا متوقف کنید، موهای شما احتمالا دوباره رشد خواهند کرد.

لیزر موهای زائد خانگی

معایب لیزر موهای زائد خانگی IPL

لیزر موهای زائد خانگی نسبت به بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، قدرت کمتری دارند، بنابراین برای گرفتن نتیجه به تعداد جلسات بسیار بیشتری نیاز دارید و ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا نتایج آن را مشاهده کنید.

اکثر دستگاه های خانگی توسط FDAتایید نشده اند، بنابراین ایمنی آنها تضمین نمی شود.

بسیاری از دستگاه های خانگی را نمی توان برای رفع موهای زائد صورت استفاده کرد.


بیشتر بخوانید


دستگاه‌های IPLبرای پوست‌های تیره‌ ایمن نیستند و لیزر کردن با بسیاری از دستگاه‌های لیزر موهای زائد خانگی در صورت تیره بودن رنگ پوست، ممنوع است.

رفع موهای زاید روی رنگ پوست تیره‌تر، خطر سوختگی بالایی دارد زیرا IPLنمی‌تواند بین پوست و مو تفاوت قائل شود.

با لیزر خانگی IPLو دیود شاهد کاهش 70 درصدی موهای زائد خود طی 3 ماه خواهید بود در حالیکه با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، طی حداکثر ۷ جلسه، ۹۵٪ از موهای زائد شما کاهش پیدا خواهد کرد.

مقایسه لیزر موهای زائد خانگی دایود با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر دایود از طول موج نوری استفاده می کند که می تواند روی اکثر رنگ های پوست استفاده شود و برخلاف IPLنور لیزر آن واقعی است. در این دستگاه لیزر خانگی، نور، مشابه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد توسط رنگدانه موجود در فولیکول مو جذب می شود. با این حال، لیزر دیود به دلیل اینکه فقط با یک طول موج کار می کند تنها می‌تواند موهای زائد یک ناحیه کوچک را در یک جلسه از بین ببرد، بنابراین روند رفع موهای زائد کل بدن با آن بسیار زمان‌بر است. لیزر مو در ناحیه وسیعتری از بدن مانند پاها یا پشت می‌تواند بیش از 45 دقیقه در هر جلسه طول بکشد درحالیکه با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، این مدت زمان تا حدود ۱۰ دقیقه کاهش می یابد.

هیچ تضمینی در مورد نتایج لیزرهای دایود وجود ندارد زیرا قدرت آنها از دستگاه های لیزر موهای زائد حرفه ای که در بهترین کلینیک لیزر در تهران وجود دارد، کمتر است.

معایب لیزر موهای زائد خانگی دایود

لیزر با دستگاه های دایود دردناک است و احتمال بیشتری برای خطای کاربر دارد که خطر سوختگی را افزایش می دهد.

دستگاه های دایود خانگی فاقد تکنولوژی خنک کنندگی هستند و به همین دلیل درد رفع موهای زائد با آنها بسیار بیشتر است.

معمولا زیباجویان باید پس از لیزر یک ناحیه کوچک، مدت طولانی صبر کنند تا درد و سایر عوارض جانبی آن کاهش پیدا کند تا بتوانند ناحیه دیگری را لیزر کنند به همین دلیل لیزر خانگی دایود، نتایج ناهمگون و تکه‌ای ایجاد می‌کند.

لیزر خانگی

چرا لیزر موهای زائد در بهترین کلینیک لیزر در تهران نسبت به دستگاه های خانگی موثرتر است؟

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد از نور لیزر متمرکز برای هدف قرار دادن فولیکول مو استفاده می کند. نور توسط رنگدانه جذب می شود تا فولیکول را گرم کرده و از بین ببرد تا نتواند دوباره رشد کند. نتایج حاصل از لیزر موهای زائد زمانی که به درستی انجام شود دائمی است و بر خلاف دستگاه های خانگی، لیزر موهای زائد در بهترین کلینیک زیبایی در تهران بر روی تمام رنگ های پوست اثربخشی مناسبی دارد.

در طی 7 تا 10 جلسه لیزر، اکثر مراجعین بیش از 95% موهای زائد خود را از دست می دهند و فقط باید سالی یکبار به بهترین کلینیک لیزر در تهران، مراجعه کنند تا نتایج برای همیشه باقی بماند.

چرا لیزر موهای زائد در بهترین کلینیک لیزر در تهران انتخاب بهتری است؟

دستگاه‌های لیزر خانگی هنگام از بین بردن موهای زائد نواحی بزرگ‌تر زمان‌بر و دردناک هستند و ممکن است بسته به عملکرد دستگاه به چندین جلسه برای رفع موهای یک ناحیه کامل نیاز داشته باشند. همچنین دسترسی به مناطق خاصی از بدن توسط خود فرد و به تنهایی دشوار است. درحالیکه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، نتایج دائمی و درمان های ایمن و موثر را برای کل بدن تضمین می کند.

امکان لیزر کردن تمام رنگ های پوست با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای وجود دارد و کاملا ایمن است.

مجهز بودن بهترین دستگاه لیزر موهای زائد به سیستم های خنک کننده درد و ناراحتی احتمالی را کاهش می دهد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید