توصیه های قبل از انجام لیزر موهای زائد

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
لیزر موهای زائد
13
آذر

توصیه های قبل از انجام لیزر موهای زائد


از اپیلاسیون و اصلاح کردن موهای زائد خود خسته شده اید؟ اگر آماده هستید که اصلاح کردن، اپیلاسیون و استفاده از موبرهای شیمیایی را از فعالیت های روتین خود حذف کنید، وقت آن رسیده است که بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را انتخاب کنید. اما برای نتیجه گیری سریع لیزر در بهترین کلینیک زیبایی در تهران باید به توصیه های زیر عمل کنید.

1. برای مشاوره با متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران برنامه ریزی کنید

هرچند لیزر موهای زائد به عنوان یک عمل زیبایی در نظر گرفته می شود، اما تقریبا به اندازه برخی از روش های درمانی نیاز به دقت و مراقبت دارد. بنابراین، حتما باید به یک متخصص مجاز و دارای مجوز مراجعه کنید تا با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد این کار را برای شما انجام دهد.

متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در تهران دارای مجوز و گواهینامه های لازم برای لیزر موهای زائد هستند با اینحال اگر مطمئن نیستید که به کدام متخصص مراجعه کنید بهتر است از دوستان خود که قبلا این کار را انجام دادند، مشورت بگیرید یا در اینترنت جستجو کنید.

در هر صورت، جلسه مشاوره در کلینیک های معتبر برای هر فردی که قصد نتیجه گیری سریع لیزر را دارد، ضروری است. در جلسه مشاوره، تکنسین لیزر تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد.

2. سوالات خود را در مورد بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بپرسید

جلسه مشاوره زمان پرسیدن سوال است. در این جلسه، می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را برای تصمیم گیری آگاهانه جمع آوری کنید.

در این جلسه اولیه، شما و تکنسین درباره درمان احتمالی خود صحبت خواهید کرد. آنها همچنین سوالاتی در مورد سابقه پزشکی شما خواهند پرسید. حتماً به هر گونه بیماری پوستی که در گذشته داشته اید یا اگر پوست شما مستعد ایجاد جای زخم است، اشاره کنید.


بیشتر بخوانید


وقتی تکنسین بهترین کلینیک زیبایی در تهران سؤالات خود را درباره شما تمام کرد، نوبت شماست که از آنها سؤال کنید.

مهمترین سوالاتی که می توانید بپرسید موارد زیر است:

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای من کدام است؟

چند جلسه نیاز دارم؟

این روش چقدر موثر خواهد بود؟

هر جلسه لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟

برای نتیجه گیری سریع لیزر چه کاری باید انجام دهم؟

بهتر است در مورد خطرات احتمالی نیز سوال کنید، زیرا برخی از افراد دچار تحریک پوست، اسکار و تغییرات رنگدانه در پوست می شوند.

در نهایت قیمت لیزر را با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد جویا شوید.

دستگاه لیزر نابلین

3. دستورالعمل های آمادگی قبل از لیزر را برای نتیجه گیر ی سریع لیزر دنبال کنید

تکنسین بهترین کلینیک زیبایی در تهران قبل از اولین جلسه به شما آموزش می دهد که برای نتیجه گیری سریع لیزر چه کاری انجام دهید. شما باید این دستورات را به دقت دنبال کنید. عدم انجام این کار می تواند بر نتایج لیزر شما تأثیر بگذارد یا در برخی موارد شما را مجبور کند که جلسه لیزر را به تاریخ دیگری موکول کنید.

به طور کلی آمادگی قبل از لیزر موهای زائد، حدود شش هفته قبل از اولین جلسه شروع می شود. در طول این مدت، نباید موهای ناحیه ای که قرار است لیزر شود از ریشه خارج شوند بنابراین مجاز به اپیلاسیون نیستید. لیزر موهای زائد با از بین بردن فولیکول مو عمل می کند، بنابراین فولیکول باید سالم باشد.

همچنین برای نتیجه گیری سریع لیزر و پیشگیری از بروز عوارض جانبی مهم است که از برنزه کردن و استفاده از محصولات برنزه کننده به مدت شش هفته قبل از اولین جلسه لیزر خودداری کنید. زیرا برنزه کردن باعث افزایش ملانین در پوست می شود و بهتر است در طول لیزر درمانی سطح ملانین پوست در حالت طبیعی باشد. بنابراین، تمام تلاش خود را بکنید تا قرار گرفتن در معرض نور خورشید را تا جایی که می توانید به حداقل برسانید و به هیچ عنوان از دستگاه سولاریوم استفاده نکنید.

چند روز قبل از اولین جلسه با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در بهترین کلینیک زیبایی در تهران، از مصرف داروهایی مانند رقیق کننده های خون، NSAIDها و مسکن ها خودداری کنید.

یک روز قبل از جلسه درمانی برای نتیجه گیری سریع لیزر موهای ناحیه مورد نظر را با تیغ اصلاح کنید. می توانید قبل از شیو کردن از موهای زائد بدنتان عکس بگیرید تا بتوانید نتایج قبل و بعد لیزر را با هم مقایسه کنید.

بلافاصله قبل از جلسه درمانی با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، دوش بگیرید و پوست تان را کاملا تمیز و خشک کنید.

توجه کنید که استفاده از هرگونه لوسیون، کرم ضد آفتاب یا مرطوب کننده مجاز نیست. در جلسه درمانی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران، پوست باید تمیز، خشک و عاری از تمام محصولات مراقبت از پوست باشد.

4. از نظر ذهنی خود را برای لیزر موهای زائد آماده کنید

لیزر موهای زائد کاملاً بدون درد نیست، اما برای اکثر افراد ضرری ندارد.

با این حال، اگر بیش از حد به درد حساس هستید، باید خود را برای ناراحتی های جزئی آماده کنید.

قبل از اولین جلسه با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، مطمئن شوید که 100٪ آمادگی ذهنی دارید اگر تردید دارید، قبل از اینکه به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید، زمان بیشتری را برای تصمیم گیری اختصاص دهید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

نتایج لیزر موهای زائد برای هر فرد متفاوت است و به نوع پوست، رنگ پوست و رنگ موی فرد بستگی دارد. با اینحال اگر آماده و مایل هستید که موهای زائدتان را برای همیشه از بین ببرید، اکنون زمان آن است که درخصوص نتیجه گیری سریع لیزر هیجان زده باشید زیرا پس از چند جلسه، دیگر هرگز نگران اپیلاسیون یا اصلاح موهای زائد خود نخواهید بود!

5. بهترین کلینیک زیبایی در تهران را انتخاب کنید

همانطور که اشاره کردیم برای نتیجه گیری سریع لیزر باید به یک تکنسین معتبر دارای مجوز دولتی و گواهینامه مراجعه کنید. سپس می توانید در بهترین کلینیک زیبایی در تهران یک جلسه مشاوره رزرو کنید تا در مورد سابقه پزشکی خود، قیمت لیزر موهای زائد و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای خودتان مشورت بگیرید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید