لیزر موهای زائد بیکینی یا واژن |خطرات، هزینه، مزایا

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
لیزر موهای زائد واژن
27
آذر

لیزر موهای زائد بیکینی یا واژن |خطرات، هزینه، مزایا


تکنولوژی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد باعث شده که حذف موهای زائد بیکینی یا واژن با درد کمتری همراه باشد و نتایج آن طولانی‌تر از قبل باقی بماند. لیزر موهای زائد برزیلی یا بیکینی یکی از خدماتی است که در بهترین کلینیک لیزر در تهران انجام می شود و برخلاف تصور برخی افراد هیچگونه خطری برای بدن انسان و به خصوص خانم ها ندارد. در این مقاله به بررسی هزینه لیزر موهای زائد، مزایا و معایب آن می پردازیم.

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را می توان تقریباً بر روی هر قسمتی از بدن استفاده کرده و طی چند ماه به طور دائم از رشد مجدد موها جلوگیری کرد.

موهای زائد بیکینی مشکلات زیادی را برای بسیاری از خانم ها ایجاد می کند به خصوص زمانیکه موها با استفاده از تیغ و روش های اصلاح نامناسب ضخیم و پرپشت می شوند و پوست را تحریک می کنند. لیزر موهای زائد در بهترین کلینیک لیزر در تهران روشی عالی و بی خطر برای خلاص شدن از شر این موهای مزاحم است که مزایای زیر را به همراه دارد.

موهای زیر پوستی در ناحیه واژن را از بین می برد

مهمترین مزیت استفاده از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای ناحیه بیکینی این است که باعث ریزش کل فولیکول مو می شود و درنتیجه از التهاب، تحریک و عفونت که معمولا پس از اصلاح با تیغ یا اپیلاسیون مشاهده می شود، جلوگیری می کند.


بیشتر بخوانید


پوست واژن نرم تر شده و کمتر تحریک می شود

با پرداخت هزینه لیزر موهای زائد، متخصص با استفاده از دستگاه، تک تک فولیکول‌های مو را هدف قرار می‌دهد که هیچ تاثیری بر روی پوست ندارد و فقط ریشه موها را می سوزاند درنتیجه می تواند در قسمت‌های حساس بدن نیز استفاده شود.

لیزر موهای زائد بیکینی از بریدگی و زخم در اثر اصلاح با تیغ جلوگیری می کند

اصلاح با تیغ همیشه خطر تحریک پوست حساس و همچنین بریدگی پوست را به همراه دارد که می تواند منجر به عفونت و همچنین باقی ماندن جای زخم و اسکار شود که به آهستگی بهبود می یابند و ظاهر زیبایی ندارند. از مزایای لیزر موهای زائد در بهترین کلینیک لیزر در تهران این است که به طور کامل از این مشکلات جلوگیری می کند.

نتایج بهترین دستگاه لیزر موهای زائد طولانی مدت و تقریبا دائمی است

نتایج لیزر ناحیه بیکینی و واژن با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای مدت طولانی باقی می ماند و پس از تکمیل جلسات لیزر، فقط به یک جلسه در سال نیاز خواهید داشت تا نتایج حفظ شوند.

اینفوگرافی لیزر موهای زائد

خطرات لیزر موهای زائد واژن

درمان لیزر موهای زائد دائمی نیست، اما نتایج آن در مقایسه با سایر روش‌ها از جمله اصلاح با تیغ یا اپیلاسیون، بسیار طولانی‌تر است، زیرا با سوزاندن ریشه، از رشد مو جلوگیری می کند.

هر جلسه لیزر موهای زائد بیکینی در بهترين کلینیک لیزر در تهران، معمولاً عوارض جانبی مانند قرمزی و تحریک را به همراه دارد. اما نگران نباشید، این عوارض کاملا موقتی هستند و پس از چند روز فروکش می کنند.

سایر خطراتی که پس از لیزر موهای زائد واژن ممکن است با آنها مواجه شوید، عبارتند از:

1. قرمزی و تحریک

در جلسه لیزر موهای زائد بیکینی، تکنسین بهترین کلینیک لیزر در تهران، نور لیزر را برای نفوذ به پوست اطراف ناحیه واژن هدایت می کند. پوست شما نور را جذب کرده و سپس به انرژی گرمایی تبدیل می کند. این گرما برای آسیب رساندن به لوله های فولیکول موی موجود در اپیدرم کافی است که با تضعیف ریشه های آن باعث از رفع موهای زائد ناحیه تناسلی می شود. این گرما همچنین می تواند باعث قرمزی و تحریک پوست شما شود، همان واکنشی که پوست شما هنگام اپیلاسیون نشان می دهد.

اگر پوست شما حساس باشد، ممکن است احساس سوزن سوزن شدن یا تورم داشته باشید. اما درد معمولا مدت کوتاهی پس از درمان فروکش می کند.

2. پوسته پوسته شدن و خطر عفونت

گرمای بهترین دستگاه لیزر موهای زائد می تواند باعث شود پوست شما تمام رطوبت خود را از دست داده و خشک شود که در نتیجه ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن روی آن ظاهر می شود. اگر این پوست ها را بکنید می تواند منجر به خونریزی، دلمه و زخم شود که در نهایت می تواند عفونت ایجاد کند.

معمولا تکنسین بهترین کلینیک لیزر در تهران، یک مرطوب کننده برای استفاده در ناحیه بیکینی یا واژن پس از جلسه لیزر به شما پیشنهاد می کند تا خطرات لیزر موهای زائد را به حداقل برساند.

3. سوختگی پوست

لیزرها بسته به رنگ پوست و میزان موهای ناحیه تحت درمان شما می توانند به دمای بین 50 تا 70 درجه سانتیگراد برسند. اگر به متخصص باتجربه و دارای مجوز مراجعه نکنید، استفاده نادرست از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد می تواند باعث ایجاد سوختگی های بزرگ روی پوست شود که بهبود آن تا سه هفته طول می کشد.

لیزر موهای زائد بیکینی

تکنسین بهترین کلینیک لیزر در تهران از کرم بی حس کننده و ژل خنک کننده استفاده می کند که می تواند از سوزاندن ناحیه بیکینی و واژن توسط لیزر جلوگیری کند.

4. تغییر رنگ پوست

نور بهترین دستگاه لیزر موهای زائد توسط ملانین پوست که وظیفه ایجاد رنگ در پوست را بر عهده دارد، جذب می شود. به دلیل جذب گرما توسط پوست، ممکن است تغییر رنگ در ناحیه بیکینی مشاهده شود.

تغییر رنگدانه پوست پس از لیزر موهای زائد بیکینی موقتی است و در برخی موارد به سختی قابل توجه است. پس از مدتی این تغییر رنگ محو شده و پوست شما به رنگ طبیعی بر می گردد.

هزینه لیزر موهای زائد بیکینی

هزینه لیزر موهای زائد بیکینی به تعداد جلسات لیزر و سطح تحت درمان بستگی دارد. برای اطلاع از هزینه جلسات لیزر موهای زائد واژن می توانید یک جلسه مشاوره با متخصص بهترین کلینیک لیزر در تهران رزرو کنید.

سوالات متداول

آیا لیزر موهای زائد واژن موجب ناباروری می شود؟

اگر جلسات لیزر موهای زائد واژن را در بهترین کلینیک لیزر در تهران انجام دهید بسیاری از خطرات و عوارض جانبی آن کاهش می یابد. با اینحال این تصور که لیزر موهای زائد بیکینی موجب ناباروری زنان می شود کاملا اشتباه است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید