img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
فواید فیشیال صورت
19
دی

فواید فیشیال صورت


فیشال صورت نه تنها باعث آرامش و شادابی صورت، بلکه موجب آرامش ذهن نیز می شود. فیشال به شما این امکان را می دهد که روی تنفس خود تمرکز کنید و اعتماد به نفس خود را با داشتن پوستی زیبا و سالم افزایش دهید. با توجه به مقرون به صرفه بودن هزینه فیشال صورت در بهترین کلینیک پوست و مو در تهران می توانید به صورت ماهانه از فواید فیشال تخصصی بهره مند شوید.

اگر با فواید این روش پاکسازی و ریلکسی پوست آشنا نیستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید از مزایای فیشال تخصصی آگاه شوید.

افزایش گردش خون از مهمترین فواید فیشال صورت

فیشال‌ تخصصی با افزایش گردش خون در زیر پوست به تجدید سلول‌های پوست کمک می‌کند، که درنتیجه می‌تواند پف‌کردگی و تجمع مایعات ناشی از سیستم لنفاوی را کاهش دهد. افزایش گردش خون از این جهت مهم است که اکسیژن، پروتئین و مواد مغذی را به پوست می رساند و در عین حال پوست ما را از شر سموم خلاص می کند.

ماساژی که روی بافت های صورت انجام می شود، جریان خون را در این ناحیه سریعتر می کند. افزایش سرعت گردش خون، فواید زیادی به همراه دارد، از جمله افزایش اکسیژن رسانی، مواد مغذی و بازسازی سلولی. گردش خون بالا همچنین به تخلیه لنفاوی و درنتیجه به کاهش پف و احتقان کمک می کند.

پاکسازی عمیق از مزایای فیشال تخصصی

اگرچه، ما دوست داریم فکر کنیم پاک کننده های پوست عمیقاً به منافذ ما نفوذ می کنند، زیرا هزینه فیشال صورت نسبت به خرید این پاک کننده ها بیشتر است، اما آنها فقط می توانند روی سطح پوست تاثیر گذار باشند درحالیکه فیشال به از بین بردن تجمع چربی و آلودگی در زیر پوست کمک می کند که پاک کننده های معمولی قادر به انجام آن نیستند. به همین دلیل است که انجام فیشال صورت در بهترین کلینیک پوست و مو در تهران پوستی سالم و درخشان برای شما به ارمغان می آورند.

فواید ضد پیری ماساژ صورت

با افزایش سن، مراقبت از پوست باید جزو اولویت های شما قرار گیرد. مراقبت مناسب از پوست به تقویت بازسازی سلولی و تحریک تولید کلاژن کمک می کند که می تواند به جلوگیری از چین و چروک و لکه های پیری کمک کند و پوستی جوان تر به شما بدهد!


بیشتر بخوانید


افزایش گردش خون در صورت با ماساژ، به کند کردن روند پیری کمک می کند. ماساژ ماهیانه صورت باعث تحریک تولید کلاژن و تقویت ماهیچه های صورت می شود و خطوط و چین و چروک های صورت را به حداقل رسانده و پوست شما را نرم تر می کند.

فیشیال تخصصی

پاکسازی عمیق در بهترین کلینیک پوست و مو در تهران

باز کردن منافذ پوست صورت از دیگر فواید فیشال صورت است که به از بین بردن جوش های سرسفید و سر سیاه کمک می کند. همچنین باز کردن منافذ به پوست شما اجازه تنفس می دهد که در کل پوست سالم تری را به همراه دارد.

لایه برداری با فیشال تخصصی

در جلسه فیشال صورت، شستشوی ملایم با مواد مناسب انجام می گیرد که سلول های مرده پوست را از بین می برد تا سلول های تازه و درخشان پوست، نمایان شوند. پس از پاکسازی و لایه برداری، پوست شما می تواند رطوبت و مواد مغذی که متخصص در فیشال تخصصی روی صورت شما می مالد را جذب کند تا آن را نرم، صاف و درخشان کند.

سفت شدن و جوانسازی پوست

هر جلسه فیشال تخصصی شامل ماساژ صورت است که عضلات صورت و فک شما را هدف قرار می دهد. درست مانند تمرینات ورزشی که روی بقیه عضلات بدن، انجام می شود، ماساژ صورت می تواند به سفت شدن عضلات این ناحیه و جوانتر ماندن آن کمک کند. به همین علت توصیه می شود برای افزایش اثرات جوانسازی و سفت شدن پوست به صورت منظم ماهی یک بار به بهترین کلینیک پوست و مو در تهران برای انجام فیشال صورت مراجعه کنید.

مراقبت از پوست با فیشال تخصصی

محصولات مراقبت از پوست مختلفی در داروخانه ها یا فروشگاه های آرایشی و بهداشتی موجودند و تشخیص اینکه کدام یک برای پوست شما بهترین گزینه است ممکن است دشوار باشد. متخصص بهترین کلینیک پوست و مو در تهران می دانند که برای مراقبت از پوست شما از چه موادی در جلسات فیشال صورت استفاده کند بنابراین با بهترین محصولات و تکنیک‌ها از پوست شما مراقبت خواهند کرد.

کاهش استرس از فواید فیشال صورت

مطالعات نشان می دهد که ماساژ صورت سیستم عصبی سمپاتیک شما را فعال می کند، که سطح اضطراب شما را کاهش می دهد و خلق و خوی شما را بهبود می بخشد. صورت شما صدها نقطه دارد که به عصب شما متصل اند و هنگامی که این نقاط ماساژ داده می شوند، بدن شما به آن پاسخ می دهد. متخصصین حرفه ای بهترین کلینیک پوست و مو در تهران می توانند از این نکات استفاده کرده و صورت شما را برای بهبود سلامت کلی بدن تان ماساژ دهند.

درمان جای جوش، آکنه و لک با فیشال تخصصی

جای جوش، اکنه و لک تقریبا روی صورت همه دیده می شود. گاهی اوقات از بین بردن جای جوش و آکنه واقعا مشکل می شود و بسیاری از لایه بردارها و پاک کننده های پوست قادر به انجام آن نیستند. یکی از فواید فیشال صورت این است که متخصصان بهترین کلینیک پوست و مو در تهران می توانند محصولات مناسب بر اساس پوست شما را مورد استفاده قرار داده و به کاهش جای جوش و جلوگیری از باقی ماندن جای آکنه کمک کنند.

هزینه فیشال صورت در بهترین کلینیک پوست و مو در تهران

اهداف و مراقبتی که برای پوست هر فرد طی جلسه فیشال تخصصی انجام می شود، متفاوت است. به همین علت، هزینه فیشال صورت به مراقبت‌های تخصصی و مواد و محصولاتی که برای پوست هر فرد استفاده شده بستگی دارد.

برای اطلاع از هزینه فیشال صورت و فواید فیشال تخصصی می توانید از یک متخصص در بهترین کلینیک پوست و مو در تهران مشاوره بگیرید تا پوست درخشانی را که همیشه آرزوی آن را داشتید، به دست آورید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید