سریعترین راه رفع غبغب

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
سریعترین راه رفع غبغب
12
خرداد

سریعترین راه رفع غبغب


چربی اضافی زیر چانه و گردن که باعث ایجاد غبغب می شود خیلی از خانم ها را آزار می دهد. تفاوتی ندارد علت ایجاد غبغب عوامل ارثی باشد یا افزایش وزن، به هر حال اگر غبغب دارید و از ظاهر خود راضی نیستید مطمئنا متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی بهترین کلینیک زیبایی در تهران می تواند سریعترین راه رفع غبغب را به شما پیشنهاد دهد.

سریعترین راه رفع غبغب

جراحان پلاستیک از روش‌های مختلفی برای برداشتن غبغب استفاده می‌کنند. هرکدام از این روش ها با توجه به شرایط شما می تواند سریعترین راه رفع غبغب باشد:

ساکشن غبغب

ساکشن غبغب که به عنوان سریعترین راه رفع غبغب توسط متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام می شود، نتایج کاملا راضی کننده ای دارد. در این روش که تحت بی حسی موضعی انجام می شود چربی زیر پوست برداشته شده و چانه و گردن کانتور می شود. روش برداشتن چربی به این صورت است که برش کوچکی روی پوست ایجاد شده و سپس با استفاده از کانول (لوله فلزی نازک) چربی اضافی مکیده می شود. در بسیاری از موارد، پوست نیز با روش های زیبایی و جوانسازی منقبض و سفت می شود تا خط فک زیباتر دیده شود.

اگر نمونه جراحی ساکش غبغب بهترین جراحان پلاستیک ایران را مشاهده کنید می بینید که پس از عمل هیچگونه جای برش یا زخمی در ظاهر فرد دیده نمی شود.

لیفت صورت

در این روش جراحی متخصصین می توانند چربی و پوست شل و افتاده اطراف چانه و گردن را از بین ببرند تا غبغب به طور کامل رفع شود. برای انجام این عمل جراحی، بیماران تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرند، البته با توجه به نظر پزشک می توان لیفت صورت را با بی حسی موضعی نیز انجام داد.

لیفت گردن

روش های مختلف لیفت گردن با هدف برداشتن پوست اضافی (سرویکوپلاستی) یا سفت کردن عضلات گردن (پلاتیسماپلاستی) انجام می شود که هدف تمام آنها بهبود ظاهر گردن و چانه است. جراحان بهترین کلینیک زیبایی در تهران، معمولا لیفت صورت را در کنار این روش انجام می دهند تا نتایج بهتری از آن بگیرند.

جراحی ساکشن غبغب چگونه انجام می شود؟

از بین روش های مختلفی که برای رفع غبغب استفاده می شود، ساکشن غبغب به عنوان سریعترین راه رفع غبغب می تواند ظاهر غبغب، گردن و خط فک را به طرز چشمگیری بهبود بخشد.

همانطور که گفتیم لیپوساکشن با یک برش بسیار کوچک انجام می شود که جای زخم باقی نمی گذارد، تقریباً نامحسوس است و نتیجه ای بسیار طبیعی ایجاد می کند.


بیشتر بخوانید


لیپوساکشن را می‌توان در کنار سایر روش‌ها در ناحیه چانه و گردن مثل لیفت گردن یا سفت کردن عضلات گردن (پلاتیسماپلاستی) انجام داد تا نتیجه بهتری حاصل شود.

عوارض جانبی ساکشن غبغب

در صورتیکه ساکشن غبغب را در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام دهید کاملا بی خطر است اما مانند هر عمل جراحی دیگری، اگر متخصص تجربه کافی برای انجام آن نداشته باشد ممکن است عوارض جزئی مانند خونریزی، کبودی، عفونت، افتادگی پوست، بی حسی، اسکارهای کوچک و تورم را تجربه کنید.

هرچند لیپوساکشن سریعترین راه رفع غبغب است اما در هر صورت باید انتظار داشته باشید که حدود 10 تا 14 روز کبودی و تورم را تجربه کنید.

مزایای ساکشن غبغب

لیپوساکشن بر اساس آناتومی هر فرد می تواند مشکلات زیر را حل کند:

ظاهر گردن و خط فک را بهبود می بخشد

چاقی و وزن زیاد در ناحیه گردن را کاهش دهد

ظاهری جوان تر به چهره بیمار ببخشد

باعث سفت شدن پوست گردن شود

به عنوان سریعترین راه رفع غبغب، چربی این ناحیه را کاهش دهد

نتایج بعد از ساکشن غبغب

اگر نمونه جراحی ساکش غبغبرا بررسی کنید متوجه خواهید شد که نتایج این عمل جراحی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران می تواند شما ظاهر چهره شما را شاداب تر کرده و با کانتورینگ صورت، زاویه فک را زیباتر کند. نگران برش هایی که در سریعترین راه رفع غبغب روی پوستتان ایجاد می شود نباشید زیرا بعد از بهبودی کامل، به سختی قابل مشاهده خواهند بود.

ساکشن غبغب

آیا نتایج ساکشن غبغب دائمی است؟

ساکشن غبغب به طور دائمی، سلول های چربی را حذف می کند تا کانتور صورت شما را بهبود بخشد و غبغب را از بین ببرد. بنابراین تا زمانی که وزن شما ثابت باشد، غبغب دوباره ایجاد نخواهد شد.

آیا می توان ساکشن غبغب را همراه با روش دیگری انجام داد؟

بله، بسته به نتایجی که انتظار دارید، جراح بهترین کلینیک زیبایی در تهران می تواند روش های مختلفی را به شما پیشنهاد دهد. معمولا به عنوان سریعترین راه رفع غبغب، روش لیپوساکشن همراه با لیفت گردن و افزایش حجم گونه یا لب ها با استفاده از فیلر پوستی پیشنهاد می شود.

اقدامات لازم قبل از ساکشن غبغب

زمانیکه برای مشاوره به جراح بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه می کنید، دستورالعمل های قبل از ساکشن غبغب به شما داده می شود که شامل ترک سیگار و عدم مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و برخی داروهای دیگر می شود.

بهبودی پس از ساکشن غبغب

بهبودی پس از ساکشن غبغب بسیار سریع خواهد بود. بیشتر افراد در عرض چند روز می توانند به سر کار باز گردند و فعالیت های عادی خود را از سر بگیرند.

اقدامات لازم بعد از ساکشن غبغب

اگر ساکشن به عنوان سریعترین راه رفع غبغب به شما پیشنهاد شود می توانید انتظار داشته باشید که در دوره نقاهت:

حداقل 24 ساعت بعد از عمل استراحت کنید.

کبودی و تورم را برای چند هفته مشاهده کنید.

از پماد تجویز شده روی برش های ریز بعد از لیپوساکشن غبغب بمالید.

برای تسکین درد و کاهش تورم از کمپرس سرد یا یخ استفاده کنید.

هنگام خواب سر خود را بالاتر از بدنتان نگه دارید.

برای جلوگیری از لخته شدن خون و مشکلات دیگر، چند روز از راه رفتن و انجام فعالیت های سنگین پرهیز کنید.

برای حدود 2 هفته از انجام ورزش های شدید خودداری کنید.

نمونه جراحی ساکش غبغب

با توجه به روش های مختلفی که برای از بین بردن غبغب وجود دارد، بهتر است تصمیم گیری برای انتخاب سریعترین راه رفع غبغب را به جراح بهترین کلینیک زیبایی در تهران بسپارید. با اینحال اگر در خصوص انجام ساکشن غبغب تردید دارید می توانید با مراجعه به کلینیک، تصاویر چند نمونه جراحی ساکشن غبغب را مشاهده کنید تا خیال شما بابت نتایج فوق العاده ای که بعد از عمل بدست می آید، راحت باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید