لاغری غبغب با دستگاه اگزیمیا

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
لاغری-غبغب-با-دستگاه-اگزیمیا
30
بهمن

لاغری غبغب با دستگاه اگزیمیا


غبغب یکی از  بدترین و ناخوشایند ترین منطقه تجمع چربی است که بر روی ظاهر صورت بسیار تاثیرگذار است و از زیبایی چهره می‌کاهد. در دنیای امروز با امکانات و فناوری که روز به روز درحال پیشرفت هستند رفع کردن غبغب اصلا کار پیچیده‌ای نیست. رفع غبغب با دستگاه اگزیمیا اصلا کار پیچیده‌ای نیست  و می‌توان گفت تقریبا روشی موثر و ماندگار تر از بقیه درمان‌ها است.

در مقاله لاغری غبغب با دستگاه اگزیمیا در سایت کلینیک ژاوا بهترین کلینیک زیبایی در تهران سعی داریم تا درمورد غبغب، علت ایجاد آن و روش‌های رفع آن بپردازیم.

غبغب و علت ایجاد آن

غبغب به علت یک لایه چربی در زیر چانه ایجاد می‌شود، عوامل مختلفی در بدن وجود دارد که غبغب ایجاد شود، شناخت این عوامل کمک می‌کند تا راه‌هایی را بیابید تا از شر این چربی خلاص شوید.

سن

افزایش سن یکی از بدترین دشمن پوست شما است، ‌ به مرور زمان بدن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و شل می‌شود و باعث ایجاد غبغب می‌شود.

وزن

افزایش وزن همیشه دلیل غبغب نیست اما می‌تواند به ایجاد چربی غبغب کمک کند. غذا با کالری زیاد، غذاهای فراوری شده و چربی نا سالم ممکن است بر افزایش وزن و ایجاد غبغب تاثیر بگذارد.

ژنتیک

بعضی وقت‌ها ممکن است ایجاد غبغب به دست ژنتیک باشد، هرکسی که دارای سابقه خانوادگی پوستی با خاصیت غبغب باشد احتمالا آن شخص هم غبغب خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


وضعیت سر در حالت‌های مختلف

وضعیت نادرست قرار گرفتن سر و گردن می‌تواند ماهیچه گردن و چانه را ضعیف کند. حتی ممکن است به مرور زمان غبغب ایجاد شود که آن هم به دلیل استفاده نا درست از عضلات، ‌ پوست اطراف غبغب خاصیت 

درمان‌های مناسب برای غبغب

در ادامه راهکارهایی را به شما می‌دهیم که بتوانید از شر غبغب خلاص شوید اما اگر دیدید موفق نشدید باید به سراغ لاغری غبغب با دستگاه اگزیمیا بروید.

تمرین اصلاح غبغب

تمرین ساده برای رفع غبغب تمرین اصلاح است. تحقیقات علمی زیادی نشان داده است که حرکت‌های اصلاحی می‌تواند خیلی کمک کند اما باید در نظر داشت که این حرکات بیشتر به عضلات گردن و صورت فشار می‌آورد اما باز هم به سوزاندن چربی در آن منطقه کمک کرده و ممکن است راه حل مهمی برای رهایی از غبغب باشد.

ماسک صورت

ماسک صورت می‌تواند به سفت شدن پوست و کاهش غبغب کمک کند، ماسک‌های قهوه، ‌ چای سبز و گلیسیرین به همراه تمرینات ورزشی رفع غبغب کمک می‌کند. همچنین ماسک روزانه سفیده تخم مرغ، آب لیمو و عسل به کاهش چربی در اطراف چانه کمک میکند.

رفع غبغب

رژیم غذایی

داشتن رژیم غذایی طبیعی ممکن است به کاهش غبغب کمک کند، ‌ مخصوصا اگر غبغب از افزایش وزن باشد. کاهش تعداد کالی مصرفی به افراد کمک می‌کند که غبغبشان برطرف شود.

روش‌های رفع غبغب با اگزیمیا

در این بخش می‌خواهیم دو روش مزوتراپی و اگزیمیا برایتان شرح می‌دهیم تا اگر قصد داشتیم برای رفع غبغب با مزوتراپی و اگزیمیا را دارید با آگاهی لازم اقدام کنید.

روش رفع غبغب با اگزیمیا

در مرحله اول تشخیص انجام می‌شود، برنامه Mytouch برای این مرحله ساخته شده است و این برنامه یک استراتژی برای کاهش چربی تعریف می‌کند. به طوری که با استفاده از نرم افزار مدل سازی سه بعدی، مشکل را برسی کرده و نتیجه احتمالی را نمایش می‌دهد.

بعد از انجام مرحله اول نوبت به مرحله دوم یعنی دستگاه Microdermolift  می‌رسد که این دستگاه فعال کننده پوست است و سلول‌های پوستی شما را از طریق لایه برداری بهبود می‌بخشد.

بعد از انجام مرحله فوق با دستگاه لیزر و ایجاد ارتعاش چند قطبی برای کاهش بافت چربی بهترین جایگزین برای جراحی لیپوساکشن است. بافت چربی بدن را به سرعت و بدون عوارض جانبی به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

بعد از انجام مرحله فوق نوبت به Endoradiomag  می‌رسد، با حالتی ماساژ گونه در مناطق پر تحرک بدن کار می‌کند. تحریک مغناطیس آن باعث تریح رگ‌های خونی شده و انتقال اکسیژن بیشتر و سوخت و ساز طبیعی را به ارمغان می‌آورد و این درمان بلافاصله اثرات قابل توجهی می‌گذارد.

و آخرین اقدام اجرای Radioporation  است که برای بهوبد روند کلاژن سازی و الاستین و دسترسی به مناطق دشوار برای درمان است. ایت مرحله کاهش چین و چروک، ‌ ایجاد لیفت و بهبود رنگ پوست موثر است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید