ساکشن غبغب چیست؟مزایا و معایب، نحوه انجام

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
ساکشن غبغب
9
اردیبهشت

ساکشن غبغب چیست؟مزایا و معایب، نحوه انجام


اگر شما هم به دلیل افزایش سن، داشتن BMI بالا یا دلایل ژنتیکی، غبغب دارید و می خواهید با یک روش مقرون به صرفه و راحت از شر آن خلاص شوید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

روش های مختلفی برای از بین بردن غبغب وجود دارد. این چربی اضافی زیر چانه را می توان با ورزش کردن و کاهش وزن، برخی از داروهای تزریقی، یا لیپوساکشن از بین برد. در ادامه می خواهیم درباره برداشتن چربی غبغب و هزینه ساکشن غبغب در بهترین کلینیک زیبایی در تهران اطلاعات بیشتری در اختیار شما بگذاریم.

مزایا و معایب ساکشن غبغب چیست؟

ساکشن غبغب در کاهش چربی زیر چانه و ایجاد ظاهری برازنده و زیبا بسیار موثر است. با این حال، مانند هر جراحی دیگری بدون اشکال نیست و جوانب مثبت و منفی مختلفی دارد.

در ادامه، مزایا و معایب این عمل جراحی را بیان کرده و درخصوص هزینه ساکشن غبغب در بهترین کلینیک زیبایی در تهران نیز اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهیم.

مزایای ساکشن غبغب چیست؟

اگر چربی اضافی زیر چانه خود دارید، رژیم غذایی و ورزش ممکن است به بهبود ظاهر آن کمکی نکند. در واقع، در بسیاری از موارد، به خصوص زمانیکه علت اصلی غبغب شما، ژنتیکی باشد، رژیم غذایی و ورزش هیچ تاثیری روی از بین بردن غبغب نخواهد داشت.در این شرایط، بهتر است از مزایای ساکشن غبغب استفاده کنید.

ساکشن غبغب یک روش کم تهاجمی است.

در مقایسه با جراحی های پلاستیک که بسیار تهاجمی تر هستند، ساکشن غبغب یک جراحی بسیار کوچک به شمار می آید و کم تهاجمی است زیرا فقط به چند برش کوچک و یک دوره نقاهت نسبتاً کوتاه نیاز دارد.

به جلوگیری از شل شدن پوست کمک می کند.

هر جایی از بدن که چربی اضافی تجمع پیدا کند، پوست آن ناحیه کشیده می شود تا آن چربی را در خود جای دهد. بنابراین، اگر چربی غبغب را از بین نبرید، با افزایش سن، پوست بیش از حد طبیعی خود کشیده می شود و این در نهایت باعث افتادگی و شلی پوست می شود. درحالیکه با از بین بردن چربی اضافی زیر چانه از شل شدن با افزایش سن جلوگیری خواهید کرد.


بیشتر بخوانید


نتیجه آن، دائمی است.

هنگامی که چربی زیر چانه و گردن را از طریق لیپوساکشن بردارید، نتایج آن دائمی هستند و چربی دوباره در آن ناحیه تجمع پیدا نمی کند مگر اینکه افزایش وزن قابل توجهی را تجربه کنید.

هزینه ساکشن غبغب در بهترین کلینیک زیبایی در تهران مقرون به صرفه است.

با توجه به اینکه ساکشن غبغب ساده تر از انواع دیگر جراحی پلاستیک است، هزینه آن نیز کاهش می یابد.

فیلم ساکشن غبغب

معایب ساکشن غبغب چیست؟

هر کسی یک ویژگی خاص در صورت یا بدن خود دارد که دوست دارد آن را بهبود بخشد، اما اگر ناحیه ای که می خواهید آن را زیباتر کنید روی چهره شما تاثیر بگذارد، انتخاب بهترین روش اهمیت بیشتری پیدا می کند. از آنجاییکه چانه یکی از قابل توجه ترین ویژگی های صورت شماست باید در انتخاب روش جراحی و از بین بردن غبغب دقت بیشتری به خرج دهید. به همین علت بررسی معایب ساکشن غبغب که در ادامه به آنها می پردازیم نیز اهمیت زیادی در تصمیم گیری شما دارد.

جای زخم اجتناب ناپذیر است.

هر جراحی که نیاز به برش داشته باشد، جای زخم ایجاد می کند. البته جای زخم ناشی از ساکشن چانه بسیار کوچک است و به چند برش 3 تا 4 میلی متری محدود می شود. متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در تهران سعی می کنند این برش ها را به خوبی در زیر چانه و پشت گوش پنهان کنند.

دوران نقاهت آن طولانی است.

ساکشن غبغب مانند تمام جراحی های کم تهاجمی، نیاز به گذراندن دوره نقاهت دارد که معمولاً حداکثر یک تا دو هفتهاست. طی این مدت نمی توانید به دانشگاه یا سرکار بروید.

قبل و بعد ساکشن غبغب

مراحل انجام ساکشن غبغب چیست؟

مرحله 1 – بی حسی

ساکشن غبغب در بهترین کلینیک زیبایی در تهران یک عمل سرپایی است که نیازی به بیهوشی ندارد و با حسی موضعی انجام می شود.

مرحله 2 - برش

پس از بی حسی، برش هایی توسط جراح بهترین کلینیک زیبایی در تهران ایجاد می شود. این برش ها فقط باید چند میلی متر طول داشته باشند و در نواحی پنهان زیر چانه و گردن شما قرار بگیرند.

مرحله 3 – ساکشن غبغب با کانولا

در مرحله بعد، جراح چربی را با استفاده از ابزاری به نام کانولا از زیر چانه شما خارج می کند. کانولا در اصل یک لوله نازک فلزی است که داخل برش ها قرار می گیرد و چربی اضافی را مکش می کند.

مرحله 4 – بخیه زدن

در نهایت، جراح با احتیاط برش های شما را بخیه می زند تا سریعتر بهبود یابد. پس از اتمام جراحی، چند ساعت به اتاق ریکاوری می روید و با نظر پزشک همانروز مرخص خواهید شد و می توانید به خانه بازگردید.

آیا لیپوساکشن می تواند به رفع غبغب کمک کند؟

بله. غبغب معمولاً به دلیل وجود چربی ناخواسته ای است که در زیر چانه و در امتداد گردن جمع شده است. لیپوساکشن روش ایده آلی برداشتن چربی است، بنابراین با پرداخت هزینه ساکشن غبغب قطعا از نتیجه آن راضی خواهید بود.

عوارض جانبی ساکشن غبغب چیست و چقدر طول می کشد تا بهبود یابد؟

در طول چند روز اول پس از جراحی، ممکن است کمی درد و ناراحتی را تجربه کنید. اما این درد به سرعت از بین می رود و طی چند هفته آینده فقط ورم به عنوان عوارض جانبی اصلی ساکشن غبغب باقی می ماند.

بهبودی کامل بعد از برداشتن غبغب معمولاً حدود یک تا دو هفته طول می کشد و شما باید حدود یک هفته از محل کار خود مرخصی بگیرید. به طور معمول، چند روزی زمان می برد تا بتوانید به روال معمول زندگی خود، از جمله ورزش کردن، بازگردید. همچنین ممکن است چند ماه طول بکشد تا تمام تورم ها در ناحیه عمل فروکش کند.

هزینه ساکشن غبغب چقدر است؟

سریعترین و موثرترین درمان برای حذف چربی اضافی زیر چانه، ساکشن غبغب است.برای اطلاع از هزینه ساکشن غبغب در بهترین کلینیک زیبایی در تهران میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید