تفاوت فیلر لب با ژل لب چیست؟

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
تزریق فیلر لب
19
بهمن

تفاوت فیلر لب با ژل لب چیست؟


لب‌های درشت همیشه مد بوده‌اند، اما همه افراد به طور طبیعی دارای لب درشت نیستند. خوشبختانه، می‌توانید با انجام عمل‌های زیبایی آسان در کلینیک تخصصی ژاوا، بهترین کلینیک زیبایی در تهران به همان ظاهری که همه افراد مشهور این روزها دارند، برسید.

برای داشتن لب‌های حجیم چند گزینه وجود دارد که بزرگ کردن لب (ژل لب) و پرکننده لب (فیلر لب) دو مورد از محبوب‌ترین آنها هستند. دانستن تفاوت بین این دو روش می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید کدام یک برای شما بهترین است.

ژل لب

بزرگ کردن لب یک اصطلاح گسترده‌تر است که می‌تواند به معنای راه‌حل‌های مختلف جراحی برای بیمارانی باشد که می‌خواهند به لب‌های خود حجم دهند. بسته به نوع تزریقی که می‌خواهید استفاده کنید، این روش‌ها به‌صورت سرپایی انجام می‌شوند و فقط حدود یک ساعت طول می‌کشند. بزرگ کردن لب در مقایسه با پرکننده‌های لب اثر طولانی‌تری دارد.


بیشتر بخوانید


در کلینیک زیبایی ژاوا، گزینه‌های متنوعی برای بزرگ‌کردن لب، از جمله تزریق کلاژن یا تزریق با استفاده از چربی از قسمت دیگری از بدن، به مشتریان خود پیشنهاد می‌کنیم. جراحی‌های بزرگ کردن لب به طور بالقوه می‌توانند نتایجی را ارائه دهند که تا آخر عمر باقی می‌مانند، بسته به اینکه چه گزینه‌هایی را انتخاب می‌کنید.

فیلر لب

اصطلاح "پرکننده لب یا فیلر لب" یک کلمه پرطرف‌دار است که بسیاری از جوانان علاقه بیشتری به این روش نشان می‌دهند. فیلر لب یک درمان کم تهاجمی است که پرکننده‌های پوستی، ژل مبتنی بر اسید هیالورونیک را مستقیماً به لب‌ها تزریق می‌کند.

درحالی‌که ممکن است در طی برخی از روش‌های بزرگ کردن لب از بی‌حسی استفاده شود، مشتریانی که پرکننده لب دریافت می‌کنند ممکن است آن ناحیه را فقط با یک کرم بی‌حس‌کننده موضعی بی‌حس کنند. نتایج حاصل از تزریق فیلر لب بین 12 تا 18 ماه ماندگاری دارد.

تزریق فیلر لب

در کلینیک ژاوا از بهترین برند فیلر لب استفاده می‌شود و شما می‌توانید به‌راحتی توقع ماندگاری بالایی را داشته باشید.

فیلر لب یا ژل؟ کدام برای من مناسب است؟ 

هر دو روش فوراً نتایج قابل‌مشاهده را ارائه می‌دهند و به زمان بهبودی بسیار کوتاهی نیاز دارند. اگر به دنبال درمانی هستید که به شما این امکان را می‌دهد که هرچند وقت یکبار ظاهر خود را تغییر دهید، پرکننده‌های لب ممکن است بهترین انتخاب باشند. اگر به دنبال راه‌حل دائمی‌تر هستید، شاید روش‌های ژل لب با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید