مدت ماندگاری ژل لب چقدر است؟

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
فیلر لب
20
آذر

مدت ماندگاری ژل لب چقدر است؟


امروزه تزریق ژل به لب یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی به شمار رفته و به زیبایی چهره شما می افزاید. تزریق ژل یک روش موقت بوده و پس از مدت زمان مشخصی باید نسبت به ترمیم آن اقدام کنید. اما با یک سری مراقبت های درست، می توانید مدت زمان ماندگاری فیلر لب را افزایش دهید. در این مقاله قصد داریم به نکات طلایی در مراقبت از ژل لب و افزایش ماندگاری آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

مدت زمان ماندگاری ژل لب چقدر است؟

مدت زمان ماندگاری ژل لب به نوع آن بستگی دارد و می تواند بین 3 ماه تا 18 ماه ماندگاری داشته باشد. شما تنها با توجه به یک سری نکات ساده در مراقبت از ژل لب، می توانید ماندگاری آن را افزایش دهید. در ادامه به بررسی این نکات خواهیم پرداخت.

چه عواملی باعث افزایش ماندگاری ژل لب می شود؟

میزان ماندگاری فیلر لب به نوع مواد، کیفیت کار و معتبر بودن کلینیک مورد نظر بستگی دارد. بنابراین پیشنهاد می کنم در وهله اول برای بهترین تزریق ژل لب با ماندگاری و کیفیت بالا به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید


پس از بهترین تزریق ژل لب باید یک سری مراقبت های خاص را انجام دهید تا از نتیجه کار رضایت کامل داشته و به چهره ایده آل خود دست پیدا کنید.

24 ساعت ابتدایی تزریق لب؛ ساعات سرنوشت ساز

یک تا دو روز ابتدایی تزریق ژل بسیار حساس بوده و ماندگاری فیلر لب تا حد زیادی به این دوره کوتاه یک تا دو روزه بستگی دارد. در این مدت از شستن، مالیدن یا لایه برداری صورت و به ویژه محل تزریق ژل بپرهیزید چون در غیر این صورت مواد تزریق شده پراکنده می شود؛ در حالی که برای دریافت نتیجه خوب باید این مواد در محل تزریق شده باقی بمانند. همچنین بهتر است یک تا دو روز پس از تزریق ژل لب، از ورزش کردن و خوابیدن روی صورت خودداری کنید.

برای افزایش ماندگاری فیلر لب، آب بنوشید

هیدراتاسیون یکی از بهترین روشها برای سلامت ماندن و دور شدن از عفونت پس از تزریق ژل خواهد بود. به همین دلیل پس از تزریق مدام آب بنوشید و با استفاده از یک سری کرم های آبرسان موضعی یا مرطوب کننده های حاوی اسید هیالورونیک، محل تزریق ژل را آبرسانی کنید. این کار موجب حفظ مواد تزریق شده می شود و یک نتیجه عالی برای بهترین تزریق ژل لب را به همراه خواهد داشت.

مراقبت های پوستی را پس از تزریق ژل در بهترین کلینیک زیبایی در تهران فراموش نکنید

هیدراته ماندن و جذب آب توسط اسید هیالورونیک تزریق شده، موجب حفظ فرم لب شده و با جمع نگهداشتن مواد تزریق شده، از چروک شدن آن جلوگیری می کند. به همین دلیل بهتر است با استفاده کرم و سایر محصولات مراقبتی بهداشتی پوست که مورد تایید پزشک هستند، به طور مدام به پوست صورت و محل تزریق شده رسیدگی کنید. با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در تهران می توانید مشاوره خوبی در این زمینه دریافت کنید.

در معرض اشعه ماوراء بنفش نور خورشید قرار نگیرید

قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند مزایای تزریق ژل لب را از بین ببرد یا اینکه آن را کاهش دهد. به همین دلیل بهتر است تا چند روز پس از تزریق ژل در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش آن قرار نگیرید. در صورت قرار گیری در معرض نور خورشید هم از کرم ضد آفتاب معتبر و کلاه استفاده کنید تا محل تزریق به طور مستقیم در برابر اشعه قرار نگیرد. این امر موجب افزایش ماندگاری فیلر لب خواهد شد.

تزریق ژل لب

پس از تزریق بهترین ژل لب، غذای سالم بخورید

غذاهای آماده و ناسالم، فست فودها و غذاهای حاوی قند زیاد می تواند تاثیر مخربی روی محل تزریق ژل داشته باشد. التهاب حاصل از مصرف این غذاها در بدن، روی سلامت پوست و زیبایی چهره شما تاثیر منفی می گذارد؛ به همین دلیل اگر به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید، حتما به شما گوشزد خواهند کرد که پس از تزریق ژل از مواد غذایی باکیفیت و گیاهی استفاده کرده و از مصرف غذاهای کنسروی، بسته بندی یا فست فود خودداری فرمایید.

کمبود فلز روی در بدن خود را جبران کنید

با توجه به نتایج تزریق ژل در افراد مختلف، کیفیت و ماندگاری تزریق ژل با میزان فلز روی در بدن رابطه مستقیم دارد. به همین منظور بهتر است پس از تزریق ژل لب، با تجویز پزشک، قرص زینک مصرف کنید تا کمبود روی را در بدن خود جبران کرده و شاهد ماندگاری بیشتر فیلر لب خود باشید.

برای افزایش ماندگاری فیلر لب از استرس دور بمانید

استرس قاتل جوانی پوست و سلامتی شماست. استرس ناشی از دغدغه های روزمره؛ مثل کار، درس، خانواده و سایر مشکلات موجب افزایش ترشح هورمون هایی مثل کورتیزول می شود. این هورمون روی زیبایی، طراوت و سلامتی پوست صورت تاثیر منفی گذاشته و نتایج حاصل از تزریق ژل را خنثی کرده یا اینکه از اثربخشی آن می کاهد. به همین دلیل سعی کنید پس از تزریق ژل از استرس دور بمانید و برای کاهش استرس روزانه به سراغ مدیتیشن و یوگا بروید.

سوالات متداول

تا اینجا به برخی نکات طلایی در مراقبت از ژل لب و افزایش ماندگاری آن پرداختیم. در ادامه به بررسی تعدادی از پرتکرارترین سوالات شما درباره تزریق ژل خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در تهران چقدر در ماندگاری فیلر لب تاثیر دارد؟

نوع مواد تزریق شده، میزان دوز تزریق شده و کیفیت کار و مواد مورد استفاده به کیفیت و اعتبار کلینیک مورد نظر شما بستگی دارد. بنابراین اگر نمی خواهید متحمل ضرر شوید، حتما برای تزریق ژل به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید تا تحت نظر افراد ماهر و باتجربه تزریق ژل را انجام دهید.

وضعیت ورزش کردن پس از تزریق ژل چگونه خواهد بود؟

تنها یک تا سه روز پس از تزریق ژل لب از ورزش کردن خودداری کنید. پس از این مدت می توانید به ورزش کردن ادامه دهید؛ البته بهتر است به سراغ ورزشهای سنگین نروید. ورزش کردن موجب دور شدن سموم و عفونت از شما خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید