تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
تزریق چربی به صورت
11
اردیبهشت

تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟


اگر تا به حال از خدمات زیبایی مثل تزریق ژل و بوتاکس استفاده کرده باشید، احتمالاً می‌دانید که نتایج این روش ها دائمی نیستند.

برخی از آنها مانند تزریق فیلر باید حدود یک بار در سال تکرار شوند. اما در مورد تزریق چربی به صورت چطور؟ آیا می دانید که ماندگاری این روش چقدر است و هر چند وقت یکبار باید هزینه تزریق چربی را بپردازید؟

تزریق چربی به صورت چیست؟

تزریق چربی به صورت یک عمل جراحی زیبایی است که با انتقال چربی از یک قسمت بدن به صورت انجام می شود. این روش مانند تزریق فیلر، با تزریق مقداری چربی در زیر پوست، ظاهری پرتر و جوانتر به صورت می بخشد.

آیا تزریق چربی به صورت دائمی است؟

پاسخ کوتاه این است که تزریق چربی به صورت در بهترین کلینیک زیبایی در تهران دائمی است. از آنجایی که چربی یک ماده آلی است، بدن می تواند چربی تزریق شده به آن را جذب کند، آن را تجزیه کرده و دوباره به بدن بازگرداند. به طور کلی، بدن می تواند تا 40 درصد چربی حاصل از تزریق چربی به صورت را جذب کند.

بنابراین، ماندگاری تزریق چربی به صورت دائمی است و برای همیشه در بدن باقی می ماند. درنتیجه با یک بار انجام این عمل جراحی، نیازی به پرداخت مجدد هزینه تزریق چربی را ندارید.

با وجود اینکه هزینه تزریق چربی گرانتر از روش های زیبایی دیگر مانند تزریق بوتاکس است اما چون فقط باید یک بار هزینه انجام این تزریق را بپردازید بسیار مقرون به صرفه است.

آیا ماندگاری تزریق چربی به صورت نسبت به فیلر بیشتر است؟

نتایج تزریق فیلر معمولاً حدود 12 تا 18 ماه ماندگاری دارد و پس از آن مراجعین برای حفظ نتایج نیاز به تزریق مجدد دارند. درعوض، ماندگاری تزریق چربی به صورت تقریبا دائمی است و نتایج آن می تواند سال‌ها، دهه‌ها یا حتی بیشتر ماندگاری داشته باشد.

با این حال، افرادی که از خدمات تزریق چربی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران استفاده می کنند باید به خاطر داشته باشند که روند طبیعی پیری پوست متوقف نمی شود، بنابراین ممکن است در طول زمان متوجه تغییراتی در ظاهر خود شوند.


بیشتر بخوانید


علاوه بر این، سلول‌های چربی که به صورت تزریق می‌شوند می‌توانند با افزایش یا کاهش وزن تغییر اندازه داده و ممکن است از لحاظ زیبایی نتایج اولیه را نداشته باشند. به همین دلیل، بسیار مهم است که افراد پس از تزریق چربی، وزن ثابت خود را حفظ کنند.

با سبک زندگی سالم، محافظت از پوست در برابر آفتاب، و رعایت دستورالعمل های مراقبت از پوست مناسب می توان ماندگاری نتایج تزریق چربی به صورت را برای چندین سال حفظ کرد.

تزریق چربی دائمی

تزریق چربی صورت برای چه کسانی مناسب است؟

تمام افرادی که می خواهند بخشی از نواحی صورت شان را که صاف یا توخالی به نظر می رسد پر کنند تا چهره شان زیباتر و جوانتر به نظر برسد، می توانند از تزریق چربی استفاده کنند.

از آنجاییکه ماندگاری تزریق چربی به صورت بسیار طولانی‌تر از فیلر است زیباجویان می‌توانند از ظاهر جدید خود برای چندین سال‌ لذت ببرند.

جراح پلاستیک بهترین کلینیک زیبایی در تهران که دارای گواهی و مجوز لازم برای انجام این جراحی باشد، می تواند با تزریق چربی به همه افراد کمک کند تا به ظاهر جدید دلخواه خود دست یابند.

تزریق چربی چه فوایدی دارد؟

تزریق چربی به صورت یک روش محبوب است که برای حجیم کردن یا پر کردن برخی از نواحی صورت، رفع خطوط صاف و چین و چروک ها و ایجاد ظاهری جذاب تر و جوان تر ایده آل است. بسیاری از مردان و زنان به دلیل طبیعی تر بودن و ماندگاری بیشتر تزریق چربی به صورت، این روش را به فیلر و بوتاکس ترجیح می دهند.

با تزریق چربی به صورت در بهترین کلینیک زیبایی در تهران می توان مشکلات زیر را در صورت و گردن برطرف کرد:

گودی زیر چشم

گونه های توخالی

چین های نازولبیال

نازک بودن لب ها

فرو رفتگی چانه

زاویه نامناسب خط فک

تزریق چربی چگونه انجام می شود؟

تزریق چربی به صورت با استفاده از بی حسی موضعی و مصرف آرامبخش قابل انجام است، متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در تهران با استفاده از لیپوساکشن، چربی های ناخواسته را از ناحیه دیگری از بدن خارج می کند. سپس چربی جدا شده را خالص کرده و در سرنگ آماده می کند. متخصصین با هنر و دقت تخصصی خود، سلول‌های چربی را به نواحی خاصی از صورت تزریق می‌کنند تا ظاهر مورد نظر بیمار را ایجاد کنند. ماساژ دادن صورت با دست نیز موجب می شود تا ظاهر صورت، صاف، یکنواخت و طبیعی به نظر برسد.

فواید تزریق چربی به صورت

از مهمترین فواید تزریق چربی به صورت در بهترین کلینیک زیبایی در تهران بازگرداندن حجم از دست رفته نواحی مختلف صورت است که در اثر پیری بوجود می آیند. با افزایش سن، پدهای چربی زیر پوست به خصوص در نواحی گونه شکسته شده و پوست در ناحیه خط فک و گردن شل و افتاده می شود. با کاهش چربی زیر پوست، چین و چروک ها و خطوط ریز برجسته تر به نظر می رسند و قسمت پایین صورت شروع به افتادگی می کند.


بیشتر بخوانید


برای مقابله با این علائم پیری، تزریق چربی به صورت که از چربی بدن خودتان استفاده می‌کند راه حل ایده آلی است .

از دیگر فواید تزریق چربی می توان به این نکته اشاره کرد که چون چربی از نقاط مختلف بدن خود فرد مانند ران ها، معده، یا باسن برداشته می شود به راحتی توسط بدن جذب شده و هیچگونه آلرژی یا حساسیتی توسط سیستم ایمنی نسبت به آن ایجاد نخواهد شد.

هزینه تزریق چربی به صورت در بهترین کلینیک زیبایی در تهران

ماندگاری تزریق چربی به صورت می تواند تا چندین سال ادامه داشته باشد، بنابراین با وجود اینکه هزینه تزریق چربی نسبت به روش های دیگر بیشتر است اما نیازی به تکرار آن وجود ندارد. در بسیاری از موارد، نتایج این عمل در بهترین کلینیک زیبایی در تهران می تواند دائمی باشد.

با این حال، به خاطر داشته باشید که تزریق چربی به صورت می تواند علائم پیری را که اکنون در ظاهر شما وجود دارند از بین ببرد اما از پیری پوست جلوگیری نمی کند. بنابراین، نتایج به مرور زمان اندکی کاهش یابد و ممکن است نیاز باشد که هزینه تزریق چربی به صورت را چند سال بعد مجددا پرداخت کنید.

برچسب ها

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید