بهترین کرم بی حسی لیزر موهای زائد

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
کرم بی حسی
12
دی

بهترین کرم بی حسی لیزر موهای زائد


لیزر موهای زائد، اپیلاسیون و سایر روش هایی که موجب از بین بردن موهای زائد از ریشه می شود و طی چند سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده، معمولا با درد همراه است. به همین علت استفاده از کرم بی حس کننده برای کاهش درد، چندین برابر شده است.

کرم‌های بی‌حس‌کننده بهترین روش کاهش درد هنگام لیزر موهای زائد هستند و اکثر متخصصین در بهترین کلینیک لیزر در تهران از پماد زایلاپی برای لیزر بدون درد بیماران خود استفاده می‌کنند.

در این مقاله چند نکته برای کاهش درد و استفاده از کرم بی‌حس کننده برای لیزر موهای زائد مطرح شده است.

۹ ترفند برای کاهش درد لیزر موهای زائد

اگر می خواهید کمترین درد را هنگام لیزر موهای زائد در بهترین کلینیک زیبایی در تهران تجربه کنید، توصیه می کنیم نکات زیر را رعایت کنید:

کیسه یخ می تواند به کاهش درد لیزر کمک کند

می توانید به جای کرم بی حسی چند تکه یخ از تکنسین بهترین کلینیک لیزر در تهران بگیرید و تکه های یخ را در یک دستمال یا حوله پیچیده و حدود 5 تا 10 دقیقه قبل از لیزر موهای زائد روی ناحیه مورد نظر را با آن ماساژ دهید. ماساژ پوست با یخ، یک اثر بی‌حسی موقتی ایجاد کرده و درد اضافی را از بین می برد.

بهترین دستگاه لیزر با سیستم خنک کننده هوای سرد را انتخاب کنید

بهترین دستگاه لیزر معمولا به یک سیستم خنک کننده هوای سرد مجهز است که می تواند برای کاهش درد اضافی در ناحیه ای از بدن که لیزر می شود، مورد استفاده واقع شود. اگر نوع لیزری که برای رفع موهای زائد در بهترین کلینیک زیبایی در تهران استفاده می کنید دارای سیستم خنک کننده هوای سرد باشد، تکنسین می تواند هوای سرد را به مدت یک یا دو دقیقه روی قسمتی از پوست که قرار است تحت درمان قرار گیرد، بدمد. پس از سرد شدن بیش از حد ناحیه، می توان بلافاصله درمان را شروع کرد تا درد شما کاهش یابد. با این روش نیازی به استفاده از کرم بی حسی موضعی مانند پماد زایپلاپی برای لیزر ندارید.


بیشتر بخوانید


سرعت مناسب را برای لیزر موهای زائد انتخاب کنید

برخی از افراد با سرعت بالای لیزر موهای زائد راحت هستند درحالیکه برخی دیگر سرعت آهسته اما مداوم را بهتر تحمل می کنند. می‌توانید از تکنسین بخواهید که سرعت لیزر را روی پوست شما آزمایش کند تا بهترین حالت را برای خود انتخاب کنید و کمترین درد را تجربه نمایید.

در دوران قاعدگی به سراغ لیزر موهای زائد نروید

لیزر موهای زائد بیشتر توسط زنان استفاده می شود. زنان، زمانیکه در دوران قاعدگی خود هستند، احساس درد بیشتری را تجربه می کنند، به همین علت بهتر است جلسات لیزر موهای زائد را در دوران قاعدگی تنظیم نکنید.

قبل از جلسه لیزر در بهترین کلینیک زیبایی در تهران، مقداری آب بنوشید

4 تا 6 ساعت قبل از جلسات لیزر حدود یک لیتر آب بنوشید که می تواند حساسیت شما را نسبت به درد کاهش دهد و احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

از مصرف کافئین قبل از جلسات لیزر اجتناب کنید

کافئین با افزایش حساسیت نسبت به درد رابطه مستقیم دارد. بنابراین، از مصرف نوشیدنی هایی که حاوی کافئین است مانند قهوه یا چای قبل از لیزر موهای زائد اجتناب کنید.

اگر درد غیر قابل تحمل دارید به تکنسین بهترین کلینیک لیزر در تهران بگویید

اگر درد از کنترل شما خارج شد، می توانید از تکنسین بخواهید که کار خود را متوقف کند و یا پیش از ادامه کار از کرم بی حس کننده برای لیزر موهای زائد استفاده نماید. در غیر این صورت، حتی می توانید بین جلسات لیزر موهای زائد استراحت کوتاهی داشته باشید و چند نفس طولانی بکشید تا درد خود شما کاهش پیدا کند.

حتما موهای ناحیه ای که قرار است لیزر شود را با تیغ اصلاح کنید

طول موها تفاوت زیادی در درد تجربه شده ایجاد می کند. اگر موهای شما بلند باشد، لیزر آنها دشوارتر است. به همین علت، تکنسین بهترین کلینیک لیزر در تهران معمولا توصیه می کنند که یک یا دو روز قبل از جلسه لیزر موهای خود را با تیغ اصلاح کنید.

از کرم های بی حس کننده موضعی برای لیزر موهای زائد استفاده کنید

می‌توانید قبل از لیزر، یک کرم بی‌حس کننده موضعی خوب به آن ناحیه بزنید. یک کرم بی‌حس‌کننده خوب هرگز در اثربخشی درمان اختلال ایجاد نمی‌کند.

می توانید 20 یا 30 دقیقه قبل از جلسه از کرم های بی حس کننده استفاده کنید. اما مطمئن شوید که دستورالعمل ها را بخوانید و آن ها را دنبال کنید یا از تکنسین لیزر موهای زائد خود بخواهید که شما را راهنمایی کند.

کرم زایلاپی

پماد زایلاپی برای لیزر

پماد زایلاپی یک کرم بی حس کننده محبوب حاوی لیدوکائین است که از سال ها قبل به عنوان پماد بی حسی برای لیزر در بهترین کلینیک لیزر در تهران استفاده می شود.

هر ۳۰ گرم از پماد زایلاپی دارای 5 گرم لیدوکایین و 5 گرم پریوکائین است. ترکیب این دو ماده موجب می شود زمانیکه روی پوست مالیده شود، آن ناحیه را بی حس می کند و درنتیجه فرد هنگام لیزر، دردی را احساس نخواهد کرد.

درد معمولا زمانی ایجاد می شود که گیرنده های درد در انتهای اعصاب تحریک می شوند.

این تحریک منجر به ترشح سدیم می شود که وارد انتهای عصب شده و در نتیجه یک سیگنال الکتریکی ایجاد می کند. پس از اینکه سیگنال الکتریکی به اندازه کافی وسیع شد به مغز می رسد و به صورت درد در مغز ما تفسیر می شود. پماد زایلاپی برای لیزر، مسیر سیگنال های درد در امتداد اعصاب را به طور موقت مسدود می کند و اجازه نمی دهد سدیم وارد اعصاب محل درد شود. بنابراین، سیگنال الکتریکی ایجاد نشده و فرد هیچ دردی احساس نمی کند.

موارد استفاده پماد زایلاپی

پماد زایلاپی به عنوان بی حس کننده در موارد متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله:

لیزر موهای زائد

اپیلاسیون

جراحی‌های سطحی و موضوعی مانند میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ

کاهش درد ناشی از سوختگی و گزیدگی حشرات

چگونه از پماد زایلاپی استفاده کنیم؟

روش استفاده از پماد زایلاپی برای لیزر بسیار ساده است:

1. ابتدا پوست خود را با آب و صابون بشویید و خشک کنید.

2. سپس مقدار مناسبی از کرم بی حس کننده را بردارید و آن را روی ناحیه مورد نظر از پوست بمالید و به آرامی ماساژ دهید.

3. پس از اینکه یک لایه کرم، جذب پوست شد، یک لایه نازک دیگر از کرم را روی همان ناحیه از پوست بمالید.

4. درنهایت برای اثر بخشی بیشتر پوست خود را با نایلون بپوشانید تا حرارت زیر پلاستیک باعث فعال شدن کرم شود.

5. تا زمانی که متخصص بهترین کلینیک لیزر در تهران از شما نخواسته، روکش های پلاستیکی را از روی پوست برندارید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید