بهترین سن برای عمل بلفاروپلاستی

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
عمل افتادگی پلک
13
دی

بهترین سن برای عمل بلفاروپلاستی


آیا اکثر دوستان یا همکاران تان به شما می گویند که عصبانی و خسته به نظر می رسید؟ دلیل آن احتمالا افتادگی پلک های شما است. با افزایش سن، پلک های شما پایین می افتند و زیر چشم هایتان پف می کند که باعث شود شما عصبانی و خسته به نظر برسید. کرم‌های ضد چروک زیادی وجود دارند که ادعا می‌کنند می توانند پیری دور چشم را کاهش می‌دهند، اما اکثر آنها برای افتادگی پلک‌ کارایی ندارند. در این شرایط بهترین روش درمانی شما، جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی است. 

جراحی زیبایی پلک در کلینیک بلفاروپلاستی تهران، یک روش جراحی است که برای اصلاح ظاهر پلک های شما انجام می گیرد. در این مقاله به بررسی این جراحی رایج پرداخته و به مهمترین سوال شما در خصوص سن مناسب و هزینه عمل بلفاروپلاستی پاسخ می دهیم.

چرا به عمل جراحی زیبایی پلک نیاز پیدا می کنید؟

بلفاروپلاستی از نظر پزشکی با نام جراحی زیبایی پلک بالا و پایین شناخته می شود. این روش با برداشتن قسمت کوچکی از پوست پلک بالایی انجام می شود که باعث سفت شدن پوست پلک و جلوگیری از افتادگی آن می شود. بعد از عمل جراحی زیبایی پلک در کلینیک بلفاروپلاستی تهران، ظاهری شادتر و هوشیارتر خواهید داشت.

پلک معمولاً به دلیل افزایش سن شروع به افتادگی می کند. زیرا تولید کلاژن که موجب حفظ خاصیت ارتجاعی پوست شما می شود، کاهش می یابد. با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن، پوست شما دچار افتادگی شده و شل می شود. چین و چروک ها و خطوط ریز نیز به این دلیل ایجاد می شوند که پوست شما دیگر سر جای خود باز نمی گردد.


بیشتر بخوانید


اگر می‌خواهید چین‌ و چروک های دور چشم خود را رفع کنید و افتادگی پلک را از بین ببرید تا جوان‌تر به نظر برسید، نیاز به انجام بلفاروپلاستی دارید.

از چه سنی می توانم بلفاروپلاستی انجام دهم؟

حدود 91 درصد از بیمارانی که در کلینیک بلفاروپلاستی تهران، جراحی زیبایی پلک انجام می دهند بالای 40 سال و بیش از نیمی از این افراد بالای 55 سال سن دارند. با اینحال محدودیت سنی برای انجام این عمل وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی بلفاروپلاستی انجام دهید. اما اگر به دلیل افزایش سن به دنبال انجام آن هستید، معمولاً بعد از 40 سالگی بهترین نتایج را خواهید گرفت.

البته افرادی که در سنین بالا هستند به دلیل خطرات ناشی از عوارض بیهوشی کامل بهتر است حتما با پزشک متخصص مشورت کنند.در هر صورت اگر فکر می کنید بلفاروپلاستی زندگی شما را بهبود می بخشد، پس شما در سن مناسب انجام جراحی زیبایی پلک قرار دارید.

عمل زیبایی پلک

سن توصیه شده برای جراحی زیبایی پلک توسط متخصصین کلینیک بلفاروپلاستی تهران

بسیاری از مراجعین به کلینیک بلفاروپلاستی تهران در مورد اینکه سن توصیه شده و هزینه عمل بلفاروپلاستی چقدر است از متخصصین سوال می پرسند. واقعیت این است که پاسخ یکسانی وجود ندارد که برای همه بیماران صدق کند، متخصصین پس از معاینه هر بیمار در جلسه مشاوره مشخص می کنند که ایا این فرد کاندید مناسبی برای این عمل جراحی است یا خیر.

پوست اطراف چشم بسیار نازک و لطیف است و هرگونه تغییری اطراف آن، بر حسی که از طریق نگاه منتقل می شود، تأثیر می گذارد. تجمع چربی می تواند منجر به ایجاد پف در پلک پایین شود، کاهش کلاژن نیز می تواند منجر به افتادگی پلک شود.

بلفاروپلاستی یک عمل جراحی زیبایی پلک است که برای اصلاح تغییرات ناشی از افزایش سن یا جهت زیباتر کردن چهره انجام می شود. بنابراین، به جای تعیین سن توصیه شده، متخصصین شرایط ظاهری و جسمی شما را برای تشخیص اینکه کاندید مناسبی برای انجام این عمل هستید یا خیر، در نظر می گیرند.

آیا بلفاروپلاستی در سن پایین امکان پذیر است؟

معمولا در چهره جوانان زیر 35 سال، افتادگی پلک بالایی یا پف کردن پلک پایین رایج نیست. این تغییرات بیشتر مربوط به سنین سالخوردگی است و امروزه می توان آنها را با جراحی زیبایی پلک اصلاح کرد تا از ظاهر خسته یا غمگین و به طور کلی چهره سالخورده جلوگیری شود.

اگر این حالت در افراد زیر 35 سال دیده شود، معمولاً یک عامل ژنتیکی وجود دارد، یا ممکن است این افراد به خوبی از پوست خود مراقبت نکرده باشند یا شرایط روحی و جسمی نامناسبی را در زندگی خود تجربه کرده باشند که دچار پیری زودرس شوند.

باید در نظر داشت که میزان خاصیت ارتجاعی پوست در هر فردی متفاوت است. البته حتی افرادی که در سنین پایین تر به این نقایص مبتلا می شوند نیز می توانند کاندیدهای مناسبی برای بلفاروپلاستی باشند.

در چه سنی بهتر است افراد جراحی پلک انجام دهند؟

جراحی زیبایی پلک معمولا بهترین نتیجه را برای افراد بالای 35 سال دارد. امروزه، هم مردان و هم زنانی که می خواهند با اولین علائم پیری مبارزه کنند، تحت عمل جراحی قرار می گیرند.

تکنیک ها و فناوری هایی که ما استفاده می کنیم برای جوان سازی چشم ها بسیار ایمن و موثر هستند. دوره نقاهت پس از عمل جراحی زیبایی پلک بسیار کوتاه است و فقط کمی بیش از یک هفته طول می کشد تا بتوانید از یک نتیجه بسیار طبیعی که هیچ جای زخم قابل مشاهده ای باقی نمی گذارد، لذت ببرید.

هزینه عمل بلفاروپلاستی در کلینیک بلفاروپلاستی تهران برای اکثر بیماران قابل پرداخت است و گاهی اوقات بیمه نیز این عمل را پوشش می دهد.

از بلفاروپلاستی چه انتظاری باید داشته باشم؟

این روش جراحی معمولاً تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. پس از آن، یک یا دو هفته برای بهبودی به استراحت نیاز دارید. چشمان شما متورم و احتمالاً کبود خواهد شد. تورم و کبودی بیشتر باید در عرض ده روز از بین برود. شما می توانید جای زخم باقی مانده را با آرایش بپوشانید. پس از اینکه تورم به طور کامل از بین رفت، نتایج عمل جراحی زیبایی پلک قابل مشاهده خواهد بود و شما می توانید تفاوت را در چهره خود احساس کنید.

اگر به اطلاعات بیشتری در خصوص هزینه عمل بلفاروپلاستی نیاز دارید یا می خواهید بدانید آیا سن شما برای انجام جراحی زیبایی پلک مناسب است یا خیر می توانید یک جلسه مشاوره رایگان با متخصصین کلینیک بلفاروپلاستی تهران رزرو کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید