آیا عمل بلفاروپلاستی دردناک است | روش های کاهش درد

جراحی بلفاروپلاستی

آیا عمل بلفاروپلاستی دردناک است | روش های کاهش درد

بسیاری از افراد، هنگامیکه کلمه جراحی را می شنوند، تصور می کنند بلفاروپلاستی پلک بالا یا پایین با درد و ناراحتی همراه است. شاید برخی از جراحی‌های زیبایی که نیاز به استفاده از تکنیک‌ها و شیوه‌های قدیمی دارند، دردناک باشند اما بلفاروپلاستی که در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام می شود، تقریبا بدون درد است.

بنابراین اگر به دلیل داشتن پف یا افتادگی پلک، چهره شما خسته و بی حال به نظر می رسد می توانید با مراجعه به بهترین جراح بلفاروپلاستی این عمل زیبایی را بدون درد انجام دهید.

ریکاوری بعد از بلفاروپلاستی پلک بالا چگونه است؟

بلفاروپلاستی یکی از رایج ترین عمل های زیبایی صورت است که برای بهبود ظاهر چشم ها انجام می شود. بیشتر افراد به دنبال جراحی بلفاروپلاستی هستند تا چشمانشان کمتر خسته به نظر برسد یا تقارن آنها بهبود یابد.

شاید کمی ترسناک به نظر برسد، اما هنگامی که عمل جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا به پایان می رسد و چشمان خود را باز می کنید، اولین چیزی که متوجه خواهید شد این است که دید شما تار است. این موضوع جای نگرانی ندارد و به این معنی نیست که جراحی ناموفق بوده است، بلکه به دلیل استفاده از پماد آنتی بیوتیک توسط بهترین جراح بلفاروپلاستی است که روی ناحیه چشم استفاده می شود تا از خشک شدن آن جلوگیری کند. این پماد معمولا به مدت یک هفته پس از جراحی، چهار بار در روز، در داخل چشم و روی ناحیه زخم استفاده می شود.

بلفاروپلاستی پلک بالا در بهترین کلینیک زیبایی درتهران، دردناک نیست. البته بعد از جراحی پلک، برخی از بیماران تا حدود 36 ساعت اول دچار درد خفیفی می شوند.

مشاهده عوارض جانبی زیر نیز در دوران نقاهت شایع است و اغلب در دو هفته اول برطرف می شود:

حساسیت به نور

پف چشم

کبودی دور چشم

خستگی چشم

تاری یا دوبینی

لکه های بینایی

خارش چشم

نمونه عمل بلفاروپلاستی

آیا بعد از بلفاروپلاستی پلک بالا درد خواهم داشت؟

جراحی پلک توسط بهترین جراح بلفاروپلاستی، بدون درد انجام می شود و بهبودی بعد از آن نسبتا آسان است. درد بعد از جراحی معمولاً خفیف خواهد بود و با مسکن های مناسب قابل کنترل است. اکثر بیماران می توانند همان روز بعد از عمل به طور معمول راه بروند و فعالیت های سبک داشته باشند.

آیا کبودی دور چشم بعد از بلفاروپلاستی وجود دارد؟

تورم و کبودی متوسط بعد از بلفاروپلاستی بسیار طبیعی است، اگرچه شدت آن در هر بیماری متفاوت است. تورم بعد از بلفاروپلاستی پلک بالا در عرض 1 تا 2 هفته کاهش می یابد، در حالی که کاهش تورم و کبودی بعد از بلفاروپلاستی همزمان پلک بالا و پایین، 2 تا 4 هفته طول می کشد. پس از این زمان، عوارض جانبی چندان قابل توجه نیست.

در طول دوره بهبودی بعد از جراحی در بهترین کلينيک زیبایی در تهران معمولاً پانسمان هایی توسط بهترین جراح بلفاروپلاستی روی چشم ها قرار می گیرند تا تورم بعد از عمل کاهش یابد.

چگونه از درد بعد از جراحی پلک کنترل می شود؟

جراحی پلک بیماران تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی انجام می شود تا بدون درد باشد. انتخاب روش بیهوشی یا بی حسی به نوع عمل و توصیه‌های بهترین جراح بلفاروپلاستی بستگی دارد. جراحی پلک در بهترین کلینیک زیبایی در تهران یک روش کم تهاجمی است، که شامل برش عمیق نمی شود. جراح از برش های ریز و سطحی برای به حداقل رساندن درد، کبودی، تغییر رنگ یا تورم در حین و بعد از عمل استفاده می کند.

روش های کاهش درد بعد از بلفاروپلاستی

برخی از داروهای ضد التهاب و مسکن های بدون نسخه در کاهش درد و التهاب موثر هستند، اما نباید بدون مشورت با بهترین جراح بلفاروپلاستی مصرف شوند. همچنین کشیدن بخیه ها بعد از بلفاروپلاستی پلک بالا نسبتاً بدون درد است و اکثر بیماران آن را با احساس درد خفیف و بسیار جزئی در ناحیه پلک خود توصیف می کنند. برخی از بیماران نیز با تشخیص بهترین جراح بلفاروپلاستی، بخیه های قابل جذب دریافت کنند.

پس از جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا برای جلوگیری از خشک شدن چشم، قطره اشک مصنوعی تجویز می شود. همچنین 24 تا 48 ساعت پس از جراحی در بهترین کلينيک زیبایی در تهران باید از کمپرس یخ استفاده کنید و بهتر است در حالت نشسته بخوابید تا با جلوگیری از تجمع مایعات تورم پلک ها کاهش پیدا کند.

حداقل 7 روز پس از انجام بلفاروپلاستی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران، از انجام فعالیت‌های شدید مانند بلند کردن اجسام سنگین یا ورزش کردن خودداری کنید.

توصیه می شود در دو هفته اول از عینک آفتابی تیره استفاده کنید تا چشم ها در اثر باد یا نور آفتاب تحریک نشوند.

اینفوگرافی جراحی بلفاروپلاستی

کمپرس سرد یا گرم نیز در کاهش تورم و ناراحتی و ایجاد آرامش بیشتر موثر است. بهترین جراح بلفاروپلاستی همچنین ممکن است یک پماد آنتی بیوتیک یا قطره چشم و سایر داروها را برای به حداقل رساندن خطر عفونت و عوارض و تسهیل در بهبودی تجویز کند.

برای کاهش درد و عوارض جانبی بعد از بلفاروپلاستی پلک بالا بهتر است فعالیت هایی که چشم را تحت فشار قرار می دهند، مانند خواندن یا استفاده از صفحه نمایش دیجیتال برای مدت طولانی محدود کنید.

برای کاهش بیشتر درد، خستگی چشم و درد عضلانی پس از جراحی پلک، بیماران باید استراحت کنند، رژیم غذایی مناسبی داشته باشند، آب رسانی به بدن را افزایش دهند، تمام دستورالعمل‌های بهترین جراح بلفاروپلاستی را رعایت کنند و طبق وقت های تعیین شده برای معاینه بعد از جراحی به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنند.

با بلفاروپلاستی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران، چهره خود را متحول کنید

بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین بسته به تشخیص بهترین جراح بلفاروپلاستی روی بیماران انجام می شود و افراد می توانند با توجه به نتیجه ای که از عمل جراحی انتظار دارند، یک یا هر دو روش را انتخاب کنند. بلفاروپلاستی را می توان همراه با سایر روش های جراحی زیبایی صورت و ضد پیری نیز در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام داد.