علت کوچک شدن چشم بعد از عمل بلفاروپلاستی چیست؟

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
بلفاروپلاستی بعد عمل
17
آذر

علت کوچک شدن چشم بعد از عمل بلفاروپلاستی چیست؟


یکی از چالش برانگیزترین جراحی ها برای بسیاری از جراحان زیبایی، بلفاروپلاستی پلک پایین است. اما چه عاملی،جراحی بلفاروپلاستی را اینقدر سخت می کند؟ مانع اصلی، تغییر موقعیت گوشه بیرونی ("کانتوس جانبی") پلک ها در این جراحی است. اگر این قسمت از پلک، بیش از حد بالا بیاید، پلک بالابه راحتی بسته نمی شود و اگر خیلی پایین یا خیلی شل باشد منجر به افتادگی پلک شده و چشم ها بعد از جراحی کوچک تر به نظر می رسند.

برای جلوگیری از عارضه کوچک شدن چشم بعد از عمل بلفاروپلاستی، جراح بهترین کلینیک زیبایی در تهران ابتدا پیکربندی حفره چشم را به طور دقیق بررسی کرده و محل به هم رسیدن پلک ها را مشخص می کند. هزینه جراحی افتادگی پلک نیز با توجه به بررسی های انجام شده توسط جراح تعیین می شود.

چرا جراحی افتادگی پلک اینقدر محبوب شده است؟

در دهه گذشته، جراحی بلفاروپلاستی محبوبیت زیادی پیدا کرده است، به طوری که مردان و زنان بیشتری برای انجام این عمل زیبایی به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه می کنند.

چشم ها یکی از اولین قسمت هایی هستند که علائم پیری چهره را نشان می دهند. پوست پلک نازک است و با افزایش سن شروع به شل شدن می کند، در عین حال، عضلات زیرین آن نیز ضعیف می شوند. نتیجه آن افتادگی پلک، پف کردگی و ایجاد ظاهری خسته در صورت است.


بیشتر بخوانید


جراحی بلفاروپلاستی می تواند تاثیر چشمگیری بر ظاهر افراد و همچنین تقویت اعتماد به نفس آنها داشته باشد و با توجه به اینکه هزینه جراحی پلک بسیار مقرون به صرفه است می تواند ابزاری قدرتمند برای مبارزه با علائم پیری صورت باشد.

بلفاروپلاستی نمی تواند اندازه چشمان شما را تغییر دهد، اما این روش ساده، نتایج قابل توجهی را در جوانسازی و زیبایی چهره شما به همراه خواهدداشت.

بنر

احتمال کوچک شدن چشم بعد از جراحی بلفاروپلاستی در چه افرادی بیشتر است؟

نتایج جراحی افتاگی پلک برای هر فرد متفاوت است. با این حال بزرگ‌ترین مشکلات زمانی به وجود می‌آید که بیمار، چشم‌های بسیار «برجسته» یا«تو رفته» داشته باشد. در این شرایط، زمانی که نقطه کانتوس جانبی به‌طور نامناسب، بیش از حد به سمت بالا کشیده شود، چشمان بیمار بعد از جراحی بلفاروپلاستی، کوچکتر به نظر می رسد.

معمولا این افراد برای انجام جراحی ترمیمی به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه می کنند و باید هزینه جراحی افتادگی پلک را مجددا پرداخت کنند. در جراحی ترمیمی،کانتوس جانبی به طور صحیح در محل اصلی خود قرار می گیرد که منجر به بهبود تقارن پلک و از بین رفتن کوچکی چشم می شود.

در ادامه، پاسخ جراح بهترین کلینیک زیبایی در تهران را به یکی از بیماران در خصوص علت کوچک شدن چشم بعد از جراحی بلفاروپلاستی، می خوانیم.

عمل جراحی پلک بالا

سوال: من ۶ روز پیش جراحی بلفاروپلاستی انجام دادم اما چشمان من بعد از جراحی پلک بالا و پایین خیلی کوچکتر از قبل به نظر می رسند. می‌دانم که با کاهش تورم چشمانم بزرگتر خواهند شد، اما واقعاً نگران هستم که آیا چشمانم به اندازه اصلی باز می گردد یا خیر؟ با جراحم مشورت کردم و به من اطمینان داد کهجراحی بلفاروپلاستی روی اندازه چشمانم تاثیری نگذاشته و پس از کاهش تورم، چشم‌ها به اندازه اولیه بازمی‌گردند. آیا واقعا همینطور است؟

پاسخ جراح بهترین کلینیک زیبایی در تهران

پلک ها همیشه بعد از جراحی بلفاروپلاستی متورم می شوند که تشخیص نتیجه جراحی را بسیار دشوار می کند. کاهش تورم به سرعت اتفاق نمی افتد و همانطور که جراح شما گفته، باید چند هفته منتظر بمانید. سعی کنید صبور باشید زیرا کاهش تورم زمان می برد.

نکته اینجا است که تورم پس از جراحی افتادگی پلک موجب می شود که چشم ها در مرحله اولیه پس از عمل کوچک تر به نظر برسند اما با کاهش تورم، ظاهری درشت تر و جوان‌تر پیدا می کنند.


بیشتر بخوانید


ورم پلک های شما هنوز کاملا برطرف نشده پس صبور باشید تا نتیجه واقعی را چند هفته دیگر مشاهده کنید. قطعا چشمان شما به اندازه اصلی خود بازخواهند گشت. البته برای مشاهده نتایج اصلی حتی باید بیشتر از این صبر کنید. معمولا نتایج جراحی بلفاروپلاستی، حداقل 3 تا 4 ماه بعد به طور کامل مشاهده می شود.

آیا بعد از جراحی بلفاروپلاستی، اندازه چشم ها تغییرپیدا می کند؟

با افزایش سن، پوست پلک های بالا و پایین دچار تجمع چربی شده و چشم های ما پف کرده و خسته به نظر می رسند. با شل شدن پوست، پف کردگی زیر پلک پایین و افتادگی پلک بالا موجب می شود چشمان شما کوچکتر از قبل به نظر برسند.

جراحی بلفاروپلاستی که به نام جراحی افتادگی پلک نیز شناخته می‌شود، می‌تواند این مشکلات را اصلاح کند تا چشمان شما ظاهری درشت تر و جوان‌تر داشته باشند. جراح بهترین کلینیک زیبایی در تهران می‌تواند با برداشتن بافت نرم از گوشه‌ پلک، موجب شود که چشم ها "بزرگ‌تر" نشان داده شوند.

با این حال، شکل واقعی چشم فرد با جراحی بلفاروپلاستی تغییر پیدا نمی کند. اگر در مورد نتایج جراحی افتادگی پلک تردید دارید، جراح بهترین کلینیک زیبایی در تهران می تواند نگرانی های شما را طی یک مشاوره خصوصی ارزیابی کند و تعیین کند که آیا شما کاندید مناسبی برای بلفاروپلاستی هستید یا خیر. مشکل پلک های شما می‌تواند باپرداخت هزینه جراحی افتادگی پلک برطرف شود یا شاید جراح به شما پیشنهاد دهد سایر گزینه‌های درمانی مانند لیفت صورت را نیزانجام دهید.

قبل عمل بلفاروپلاستی

هزینه جراحی افتادگی پلک چقدر است؟

اگر با افتادگی پلک دست و پنجه نرم می کنید یامی خواهید چهره جوانتر و شادابتری داشته باشد یا حتی اگر به دنبال معکوس کردن علائم پیری و بهبود ظاهر چشمان خود هستید، می توانید جراحی بلفاروپلاستی را انجام دهید. جراح پلاستیک بهترین کلینیک زیبایی در تهران می تواند درباره هزینه جراحی افتادگی پلک و سایر روش های درمانی که به جوانسازی پوست و صورت شما کمک می کند، مشاوره های لازم را ارائه کرده و شما را در خصوص بهترین روش زیبایی درمانی که بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت، راهنمایی کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید