هر آنچه که باید در مورد جراحی پلک افتاده بدانید

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
جراحی پلک افتاده
5
مهر

هر آنچه که باید در مورد جراحی پلک افتاده بدانید


جراحی پلک افتاده یا بلفاروپلاستی یک راه حل منحصر بفرد برای زیباتر شدن چشم ها است که می تواند آثار افزایش سن و زیبایی از دست رفته را رفع نماید. قطعا نمی توان اهمیت زیبایی چشم ها را در ظاهر یک شخص نادیده گرفت.

زمانی که شما با فردی روبرو می شوید، اولین عضوی که در صورت او توجه شما را جلب می نماید، چشمان او می باشد. در برخی از افراد، افتادگی پلک می تواند ظاهری ناخوشایندی پدید آورد. اما لازم نیست نگران این مسئله باشید، چرا که می تواند این مشکل را با جراحی پلک افتاده یا بلفاروپلاستی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران برطرف کرد.

بهترین جراح پلک در این عمل، نواحی اطراف چشم را که در اثر نیروی جاذبه یا افزایش سن، دچار افتادگی یا پف شده است، سفت می کند. این روش همچنین بافت اضافی را که حتی ممکن است مانع از بینایی فرد شود، از بین می برد.


بیشتر بخوانید


بلفاروپلاستی به شما این امکان را می دهد تا بهترین احساس را در مورد ظاهر خود داشته باشید و با چشمانی جوان تر و زیباتر، اعتماد به نفس از دست رفته خود را به دست آورید.

بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی ((Blepharoplastyنوعی جراحی است که پوست اضافی پلک ها را از بین می برد. با افزایش سن، پلک ها کشیده شده و عضلات حمایت کننده آنها ضعیف می شوند. در نتیجه، پوست و چربی اضافی می تواند در بالا و زیر پلک شما جمع شود. این می تواند باعث افتادگی ابروها، افتادگی پلک های فوقانی و پف زیر چشم شود.

علاوه بر افزایش سن، افتادگی شدید پوست اطراف چشم می تواند دید جانبی (دید محیطی) به ویژه قسمت های فوقانی و بیرونی میدان بینایی را کاهش دهد. جراحی پلک افتاده می تواند این مشکلات بینایی را کاهش دهد.

جراحی پلک

کاندید مناسب جراحی پلک افتاده

همانطور که در بالا اشاره شد، بلفاروپلاستی نوعی عمل جراحی می باشد که پوست اضافی پلک ها را از بین می برد. به جز این، آن می تواند برخی از علائم پیری را با صاف کردن خطوط ریز معکوس کرده و عملا چین و چروک پلک را از بین ببرد.

شما کاندیدای خوبی برای این روش در بهترین کلینیک زیبایی در تهران هستید اگر:

هیچ بیماری چشمی پزشکی یا جدی ندارید.

شما یک غیر سیگاری هستید.

اهداف واقع بینانه و نگرش مثبتی دارید.

فواید بلفاروپلاستی

به عبارت ساده، بلفاروپلاستی یک راه عالی برای شادابی کل صورت شما است. بهترین جراح پلک در این رابطه اذعان می دارد که این جراحی می تواند به باز شدن چشم ها کمک کرده و شما را زیباتر و جوان تر نشان دهد.

آن همچنین می تواند به صاف کردن ناحیه زیر چشم کمک کرده و باعث می شود کمتر خسته به نظر برسید و چرا که پف کمتری در زیر چشمان وجود خواهد داشت.

همانطور که احتمالا می دانید، مواردی مانند افتادگی پوست و پف زیر چشم با افزایش سن تشدید می ‌شوند، و بلفاروپلاستی می‌تواند این وضعیت یا مشکلاتی را که ممکن است به سادگی ژنتیکی باشند، مانند پلک‌ های افتاده یا پتوز مادرزادی که به افتادگی پلک فوقانی معروف است، برطرف کند.

عوارض احتمالی جراحی پلک افتاده

به طور کلی، تصمیم برای انجام بلفاروپلاستی کاملاً به شما و مشورت بهترین جراح پلک بستگی دارد و نیز بر اساس اهدافی که برای خود تعیین نموده اید. در جلسه مشاوره، یک فرم رضایت به شما داده می‌شود که رویه را توضیح می‌دهد و شما را از عوارض بلفاروپلاستی آگاه می‌کند.

مهم است که در حین مشاوره هرگونه سوالی در مورد جراحی داشته باشید بپرسید. در نظر داشته باشید که مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در تهران می تواند با حداقل عوارض همراه باشد.

در ادامه به برخی از خطرات احتمالی این جراحی اشاره خواهیم کرد:

عفونت

سخت بسته شدن چشم ها

خشکی چشم

خطر بیهوشی عمومی

درد مداوم

عفونت و خونریزی

تحریک و التهاب چشمان

آسیب به عضلات چشم

تغییر رنگ پوست

تاری دید موقت

نیاز به جراحی بعدی

عمل جراحی پلک افتاده

آمادگی قبل از بلفاروپلاستی یا جراحی پلک افتاده

قبل از برنامه ریزی برای عمل بلفاروپلاستی، شما باید با یک یا چند متخصص مشورت نمایید. این افراد ممکن است شامل یک جراح پلاستیک، یک متخصص چشم (چشم پزشک)، یا یک چشم پزشک متخصص در جراحی پلاستیک اطراف چشم باشند.

آنها در ابتدا از شما در مورد جراحی های قبلی سوال خواهد کرد. همچنین ممکن است در مورد شرایط پزشکی گذشته یا فعلی مانند خشکی چشم، گلوکوم، آلرژی، مشکلات گردش خون، مشکلات تیروئید یا دیابت سؤال کنند. علاوه بر این شما باید متخصص را از مصرف داروها، ویتامین ها، مکمل های گیاهی، الکل، تنباکو و داروهای دیگر با خبر نمایید.

بحث در مورد اهداف شما یا به عبارتی آنچه شما از جراحی می خواهید به ایجاد زمینه برای یک نتیجه خوب کمک می کند. در واقع با آگاهی از این اهداف، بهترین جراح پلک به شما می گوید که آیا این روش احتمالاً خوب عمل می کند یا خیر.

قبل از بلفاروپلاستی ، احتمالاً یک معاینه فیزیکی و موارد زیر را باید انجام دهید:

- معاینه کامل چشم

- تست میدان بینایی این برای دیدن نقاط کور در گوشه چشم است (دید محیطی)

- عکس از پلک ها از زوایای مختلف به برنامه ‌ریزی در جراحی کمک می کنند.

لازم به ذکر است که مصرف وارفارین، آسپرین، ایبوپروفن، ناپروکسن سدیم، ناپروکسنو سایر داروها یا مکمل های گیاهی که می توانند خونریزی را افزایش دهند و شما باید قبل از این جراحی آنها را متوقف سازید.

سوالات متداول

آیا جراحی پلک افتاده تمام چین و چروک‌ها و خطوط را از بین می برد؟

به طور کلی، افرادی که همزمان با روش‌های صاف کردن پوست تحت جراحی بلفاروپلاستی قرار می‌گیرند نیز می‌توانند از شر این چین و چروک ها و خطوط ها خلاص شوند.

هزینه بلفاروپلاستی چقدر است؟

عوامل متعددی نظیر تجربه جراح پلک، وسایل مورد استفاده، نواحی مورد جراحی و ... وجود دارند که می توانند این هزینه را تحت تاثیر قرار دهند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با بهترین کلینیک زیبایی در تهران تماس بگیرید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید