کوتاه کردن مو پس از کاشت مو

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
کوتاهی مو بعد از کاشت مو
9
بهمن

کوتاه کردن مو پس از کاشت مو


پس از کاشت مو، زمانی که ریشه موهای شما همانند قبل سفت شد، می‌توانید به روال همیشگی مجدد موهای خود را به هر مدلی که دوست دارید و قبل از ریزش مو آرزوی درست‌کردن آن را داشته‌اید، بزنید. افراد زیادی هستند که نمی‌توانند پس از بلندشدن موهایی که کاشتند، صبر کنند و آن را سریعاً کوتاه می‌کنند؛ بنابراین قرار است در ادامه مقاله به دو سؤال پاسخ داده شود. چه زمانی می‌توانم بعد از کاشت موکوتاه کنم؟ بهترین مدل مو بعد از کاشت مو چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا دربارهٔ کوتاه‌کردن مو پس از کاشت مو توضیح دهیم.

بلافاصله بعد از کاشت مو، موهای خود را کوتاه نکنید

فرض کنید که به‌تازگی کاشت مو انجام داده‌اید. شما باید مراحل مراقبت از کاشت خود را به‌درستی طی کنید. به این دلیل که برای داشتن بهترین نتیجه باید برای مدتی بیشتر مراقب باشید و دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعدی را به‌درستی دنبال کنید؛ بنابراین، قبل از برنامه‌ریزی برای کوتاه‌کردن مو، باید بدانید که حتی شستن موها نیز باید باظرافت انجام شود. 

باتوجه‌به زمان لازم برای ته‌نشین شدن کامل پیوندها، پوست سر شما نیاز به توجه ویژه‌ای دارد. پس از حدود 10 روز، فولیکول‌های پیوند شده در یک موقعیت ثابت قرار می‌گیرند و خود را با پوست می‌بندند. تا زمانی که کاملاً مهروموم شوند و پوست سر به طور کامل از پوسته، جای زخم و قرمزی بهبود یابد، بهتر است مدتی صبر کنید.

انتظار می‌رود در ماه اول از شامپوی مخصوص خود برای شستشوی مو استفاده کنید و باید با پوست سرخود ملایم باشید. همچنین بدون سشوار ، فقط یک حوله با حرکات ملایم بعد از شستشو. 


بیشتر بخوانید


اگر موهای قبلی شما درحال‌رشد کردن است، فقط موهای قبلی را با قیچی کوتاه کنید، و اگر موهای کاشته شده در میان موهای قبلی شما است، بهتر است مدتی صبر کنید و بعداً اقدام به کوتاهی کنید.

موهای کاشته شده شما نیز پس از ماه دوم شروع به رشد می‌کنند، اما موها بسیار نازک‌تر از بقیه موهای شما خواهند بود. پس از مدت کوتاهی برای آخرین بار سقوط خواهند کرد. این حالتی است که به آن ریزش موی شوکی گفته می‌شود و درست مانند دندان‌های شیری، موهای جدید می‌ریزند تا با تراکم و ضخامت بیشتری دوباره رشد کنند. 

موی جدید در برابر هر نوع ریزش مو مصون خواهد بود و کاملاً دائمی است. بعد از اینکه موهای پرپشت بعد از ریزش موی شوک به دست آوردید، می‌توانید موهای خود را کوتاه کنید، اما برای مدتی فقط با قیچی.

کاشت مو طبیعی

بعد از چه مدت موهای کاشته شده را می‌توانیم با ماشین کوتاه کنیم؟

قیچی می‌تواند موها را در فاصله مشخصی کوتاه کند درحالی‌که ماشین اصلاح باید نزدیک پوست باشد؛ بنابراین، اگر می‌خواهید بعد از کاشت مو از ماشین اصلاح برای کوتاه‌کردن مو استفاده کنید، بهتر است 6 ماه صبر کنید تا یک مدل موی کاملاً بدون خطر داشته باشید.

در مقاله کوتاه‌کردن مو پس از کاشت مو، می‌توانیم بفهمیم که چقدر می‌خواهید بعد از کاشت مو، موهایتان را کوتاه کنید. توصیه ما به شما این است که حداقل 5 الی 6 ماه قبل از مدل موی جدید خود صبر کنید . به‌این‌ترتیب موهای پرپشت، پرپشت و سالم‌تری خواهید داشت.

در کلینیک ژاوا بهترین کلینیک کاشت مو در تهران می تواند به شما در تمامی مراحل کاشت مو، لیزر موهای زائد و همچینین مشاوره درمانی در کنار شما باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید