نحوه تخلیه ژل نامرغوب

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
ژل لب نامرغوب
21
خرداد

نحوه تخلیه ژل نامرغوب


اگر درباره تزریق فیلر لب یا قیمت فیلر لب و یا عوارض ژل لب نامرغوب در اینترنت جستجو کرده باشید، احتمالا تصاویری از افراد مشهوری که به دلیل تزریق ژل نامرغوب با مشکل ریزش ژل یا جابجا شدن آن مواجه شدند را دیده اید.

شاید با دیدن این تصاویر از تصمیم تان پشیمان شده باشید و کنجکاو باشید بدانید که اگر نتایج تزریق ژل را دوست نداشته باشید، چه کاری می توانید انجام دهید؟ خوشبختانه باید بگوییم اگر به یک متخصص که با نحوه تخلیه ژل نامرغوب آشنایی داشته باشد مراجعه کنید، می توانید نتایج تزریق ژل را به حالت طبیعی قبل برگردانید.

در این مقاله، نحوه تخلیه ژل نامرغوب، عوارض ژل لب نامرغوب و اینکه چطور می توانید از نتایج تزریق ژل مطمئن باشید را با شما به اشتراک می گذاریم.

نحوه تخلیه ژل نامرغوب چگونه است؟

برخلاف تصور شما، تخلیه ژل نامرغوب روش پیچیده یا مشکلی نیست، اگر برای تزریق فیلر لب از اسید هیالورونیک استفاده شده باشد، متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران با تزریق آنزیم هیالورونیداز موجب حل شدن اسید هیالورونیک می شود.

پس از این تزریق، اسید هیالورونیک در عرض چند ساعت حل می شود و ظاهر طبیعی چهره شما مثل قبل باز می گردد. تخلیه ژل نامرغوب را می توان در هر زمانی انجام داد که به شما امکان می دهد هر زمان که خواستید نتایج تزریق را تغییر دهید.

قیمت فیلر لب نسبت به قیمت تخلیه ژل تفاوت چندانی ندارد و عوارض جانبی تخلیه ژل نامرغوب نیز به غیر از مقداری قرمزی یا تورم که ممکن است برای چند ساعت در اطراف محل های تزریق خود مشاهده کنید، چندان جدی نیست.

اگر تزریق فیلر لب با استفاده از ماده ای انجام گرفته باشد که قابل حل نباشد، نمی توان آن را تخلیه کرد. فرمولاسیون ژل ها و فیلرهایی که قابل حل نیستند باید به طور طبیعی و خود به خود از بین بروند که معمولاً بین 6 تا 18 ماه طول می کشد.


بیشتر بخوانید


اگر بعد از تزریق برجستگی های زیادی در ناحیه تزریق دیده شود، نحوه تخلیه ژل نامرغوب ممکن است بیش از یک جلسه طول بکشد. در این شرایط، به جز تزریق هیالورونیداز (براب ژل های هیالورونیک اسید)، ممکن است از حرارت دادن و ماساژ موضعی ناحیه تزریق استفاده شود تا ژل سریعتر تخلیه شود. البته تجربه متخصص در نحوه تخلیه ژل نامرغوب برای پیشگیری از عوارض بعد از آن بسیار مهم است.

چه زمانی نیاز به تخلیه ژل داریم؟

تخلیه ژل نامرغوب معمولا به دلیل نتیجه نامناسب تزریق اولیه است که می تواند به دلایل زیر باشد:

ظاهر ناخوشایند

ظاهر بیمار پس از تزریق فیلر لب، ممکن است به دلیل پر شدن بیش از حد و عدم تقارن، نامطلوب باشد. چنین نتایجی زمانی اتفاق می‌افتند که تزریق توسط تکنسین بی تجربه بدون در نظر گرفتن نسبت‌های صورت انجام گیرد که موجب می شود چهره شما ظاهری غیرطبیعی پیدا کند. اگر می خواهید تزریق، بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد بهتر است قیمت فیلر لب را در بهترین کلینیک زیبایی در تهران بپردازید و فریب افراد سودجو که فیلرهای ارزان و نامرغوب تزریق می کنند، را نخورید.

عوارض جانبی مثل توده های سفت

توده‌های سفت و تورم طولانی‌مدت از شایع‌ترین عوارضی هستند که با تخلیه ژل نامرغوب برطرف می‌شوند. در موارد بسیار نادر، تزریق‌ها می‌توانند خیلی نزدیک به رگ خونی انجام شده و جریان خون را مختل کنند - وضعیتی که به آن اختلال عروق می‌گویند. نحوه تخلیه ژل نامرغوب تاثیر قابل توجهی در این مورد دارد و می تواند به برطرف کردن عوارض جانبی آن کمک کند.

ناراضی بودن از نتیجه تزریق فیلر لب

وقتی نتایج فیلر آنطور که انتظار داشتید به نظر نمی رسد، یا از ظاهر نتایج روی صورت تان خوشتان نمی آید، تخلیه ژل نامرغوب می تواند خیلی سریع ظاهر چهره شما را به حالت اولیه برگرداند. اگر تزریق فیلر لب را در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام دهید، این وضعیت به ندرت اتفاق می افتد.

تخلیه ژل لب

عوارض ژل لب نامرغوب چیست؟

تزریق فیلر و ژل برای حجیم کردن قسمت های مختلف صورت و بدن استفاده می شود. از آنجایی که این مواد به عنوان یک ماده خارجی به بدن وارد می شوند، ممکن است تزریق ژل نامرغوب واکنش های ناخواسته ای در بدن شما ایجاد کنند. رایج ترین عوارضی که موجب می شود نیاز به تخلیه ژل نامرغوب پیدا کنید، عبارتند از:

عفونت ژل و آبسه

جابجایی ژل

پوست ناهموار (برجستگی های ریز پوست) در ناحیه تزریق

کبودی و تورم بعد از تزریق فیلر لب

عدم تقارن در لب ها یا سایر قسمت های صورت

تورم گذرا (یا دوره ای) در ناحیه تزریق

بزرگ شدن بیش از حد لب ها به دلیل تزریق حجم زیاد فیلر

چطور از تخلیه ژل نامرغوب جلوگیری کنیم؟

ژل و فیلر معمولا در نواحی حساسی از صورت مانند لب ها و زیر چشم ها که پوست یا مخاط ظریفی دارند، تزریق می شود. به همین علت تزریق فیلر لب نامرغوب می تواند عوارض جانبی جدی را به همراه داشته باشد. اگرچه همه ژل های موجود در بازار ممکن است چنین عوارضی داشته باشند، اما معمولا تزریق ژل با چگالی بالا برای این نواحی مناسب نیست و موجب بروز عوارض ناخواسته می شود.

اگر می خواهید به نحوه تخلیه ژل نامرغوب نیاز پیدا نکنید باید مطمئن شوید که از ژل های کم چگالی برای تزریق فیلر لب و زیر چشم استفاده شود. هرچند به دلیل جذب سریع، تاثیر آنها در مدت زمان کوتاه تری باقی می ماند و مجبور می شوید قیمت فیلر لب را در مدت زمان کوتاهتری مجددا پرداخت کنید، اما نتیجه تزریق این نوع فیلرها کاملا رضایتبخش است.

گاهی اوقات، عوارض شدید به علت چندین بار تزریق و یا به دلیل بی تجربه بودن متخصص در تزریق فیلر لب مشاهده می شود. به همین علت، توصیه می شود قیمت فیلر لب را در بهترین کلینیک زیبایی در تهران بپردازید تا از مرغوب بودن ژل و تخصص پزشک اطمینان داشته باشید.

چطور از نتایج تزریق ژل مطمئن باشیم؟

برای اطمینان از نتایج تزریق ژل، حتما به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید. متخصصین این کلینیک با سالها تجربه و دانش پیشرفته در زمینه تزریق، نتایج دقیق را بدون عوارض جانبی تضمین می کنند. در این کلینیک ها معمولا از یک دستگاه سونوگرافی دستی برای تشخیص آناتومی قبل از تزریق و کمک به تزریق مناسب استفاده می شود. با پرداخت قیمت تزریق فیلر لب در کلینیک تخصصی ما می توانید مطمئن باشید که نیازی به تخلیه ژل نامرغوب نخواهید داشت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاه مخاطبین

سارینا

من متاسفانه دچار این مشکل شدم و قراره که در کلینیک ژاوا این مشکل رو حل کنم

1402/11/11