مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
مراقبت بعد از تریق ژل لب
7
اردیبهشت

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب


ایا به تازگی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران ژل لب تزریق کردید و به دنبال روش هایی برای افزایش ماندگاری نتایج آن هستید؟ آیا به دنبال توصیه هایی از طرف بهترین دکتر تزریق ژل لب در خصوص مراقبت های بعد از تزریق ژل لب هستید؟

در این مقاله، مهمترین نکاتی که باید بعد از تزریق ژل لب رعایت کنید تا نتایج آن برای طولانی مدت در زیباتر نشان دادن چهره شما موثر باشد، با شما به اشتراک می گذاریم.

خودداری از لمس کردن لب ها از مهمترین مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

بهترین دکتر تزریق ژل لب معمولا به بیماران توصیه می کند که بلافاصله پس از جلسه تزریق از وارد آوردن هر نوع ضربه ای به لب ها خودداری کنند. از آنجایی که لب ها از بافت حساسی تشکیل شده، کوچکترین ضربه می تواند به بافت آن آسیب برساند. بنابراین، بهتر است از گاز گرفتن یا دست زدن و فشار دادن لب ها خودداری کنید.

پرهیز از خوردن غذاهای خیلی گرم یا خیلی سرد

یکی از مهمترین مراقبت های بعد از تزریق ژل لب، خوردن غذای ولرم است. مصرف غذای خیلی سرد یا خیلی گرم می تواند موجب یخ زدگی یا سوختن لب‌ها شود. تزریق ژل تاحدودی موجب بی حس شدن لب ها می شود و ممکن است بیماران نتوانند داغ یا سرد بودن غذا را تشخیص دهند. به همین علت، توصیه میشود قبل از خوردن و نوشیدن صبر کنید تا بی‌حسی لب هایتان از بین برود.

عدم استفاده از نی از مهمترین مراقبت های بعد از تزریق ژل لب است

طی 24 تا 48 ساعت بعد از تزریق ژل لب در بهترین کلینیک زیبایی درتهران، بهتر است از نی برای نوشیدن استفاده نکنید. فشار و حرکت مورد نیاز برای استفاده از نی ممکن است باعث جابجایی ژل لب شود.

خودداری از انجام تمرین های ورزشی شدید

بهتر است بلافاصله پس از عمل از ورزش یا فعالیت شدید خودداری کنید. بهترین دکتر تزریق ژل لب توصیه می کند که طی 24 تا 48 ساعت اول پس از تزریق، بیماران باید از فعالیت‌های شدید یا ورزش اجتناب کنند. این فعالیت ها می توانند ضربان قلب و فشار خون شما را افزایش دهند که ممکن است تورم و کبودی را افزایش دهد.

عدم استفاده از رژ لب یا بالم لب

حداقل طی هشت ساعت پس از تزریق ژل لب در بهترین کلینیک زیبایی درتهران، از مالیدن رژ لب یا بالم لب روی لب هایتان خودداری کنید تا خطر عفونت کردن محل تزریق به حداقل برسد.


بیشتر بخوانید


البته بالم لب یا براق کننده را می توان 24 ساعت پس از تزریق استفاده کرد، به شرطی که به آرامی مالیده شود تا فشار بیش از حدی به ژل لب وارد نشود. لب های شما ممکن است حساس باشند، بنابراین استفاده از یک بالم لب ملایم بهتر از رژ لب است.

پرهیز از خوابیدن روی صورت تان یکی از مهمترین مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

بهترین دکتر تزریق ژل لب توصیه می کند از هر گونه فعالیتی که مستقیماً به صورت شما فشار وارد می کند، مانند خوابیدن به صورت در بالش خودداری کنید. این کار برای جلوگیری از جابجایی پرکننده در روزهای اولیه پس از تزریق مهم است. بهتر است به مدت هفت روز مراقبت های بعد از تزریق ژل لب را رعایت کنید و زمانیکه بهبود یافتید و احساس کردید که لب‌هایتان به حالت عادی بازگشته‌اند، می‌توانید فعالیت های عادی خود را انجام دهید.

تزریق ژل لب روسی

بوسیدن بعد از تزریق ژل لب مجاز نیست

بوسیدن، مانند خوابیدن روی صورت، ممکن است در نحوه شکل گرفتن ژل لب ختلال ایجاد کند و طبق نظر بهترین دکتر تزریق ژل لب باید حداقل 24 ساعت پس از درمان از آن اجتناب شود.

استفاده از کمپرس یخ برای کاهش تورم از بهترین مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

طی بیست و چهار ساعت پس از تزریق ژل لب، احتمالاً همچنان مقداری تورم و کبودی را تجربه خواهید کرد برای کمک به کاهش تورم، کمپرس یخ ضروری است. می توانید تا هفت روز یا تا زمانی که تورم وجود دارد، از کمپرس یخ استفاده کنید.

خودداری از سیگار کشیدن یکی از مهمترین مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

بهترین دکتر تزریق ژل لب به افرادی که تزریق انجام دادند توصیه می کند پس از جلسه تزریق حدود یک هفته از کشیدن سیگار خودداری کنند. سیگار کشیدن می‌تواند باعث انقباض عروق شود که جریان خون را کاهش داده و به طور کلی پس از هر عمل تهاجمی باید از آن اجتناب شود.

خودداری از سفر هوایی از مهمترین مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

برای جلوگیری از کبودی بیشتر بهتر است بعد از تزریق ژل لب در بهترین کلینیک زیبایی در تهران، از سفرهای هوایی خودداری کنید. معمولا توصیه می شود تا یک هفته اول پس از تزریق از پرواز خودداری کنید، زیرا تغییرات فشار در هواپیما ممکن است کبودی های شما را بدتر کند.

نتایج تزریق ژل لب چه زمانی کاملا مشاهده می شود؟

وسوسه انگیز است که ظاهر جدید خود را بلافاصله پس از تزریق ژل لب ارزیابی کنید، اما به دلیل تورم و کبودی، معمولا باید یک هفته صبر کنید تا نتایج به طور کامل مشخص شود.

پس از هر روش تهاجمی، کبودی یا تورم در محل عمل دیده می شود که رفع کامل آن می‌تواند چند روز طول بکشد، اما اکثر بیماران می‌توانند پس از هفت روز، نتایج نهایی تزریق ژل لب را روی چهره خود مشاهده کنند.

بهترین دکتر تزریق ژل لب معتقد است که گاهی اوقات ممکن است کمی بیشتر از یک هفته طول بکشد تا بتوانید نتایج نهایی را در چهره خود ببینید. تثبیت کامل ژل لب ممکن است تا یک ماه طول بکشد، بنابراین ممکن است دو هفته پس از پرداخت هزینه تزریق ژل لب و انجام آن احساس کنید لب هایتان کمی بیش از حد متورم شده است.

ماندگاری نتایج تزریق ژل لب چقدر است؟

بسته به نوع ژل یا فیلری که استفاده شده، نتایج تزریق ژل لب در بهترین کلینیک زیبایی در تهران می تواند تا یک سال دوام داشته باشد. اگر از فیلر اسید هیالورونیک استفاده شده باشد، بسته به اینکه بدن شما چقدر سریع فیلر را تجزیه می کند، نتایج معمولا حدود شش ماه تا یک سال دوام می آورد.

برای اطلاع از هزینه تزریق ژل لب در بهترین کلینیک زیبایی در تهران می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید