مزوتراپی صورت چیست و چه مزایایی دارد؟

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
مزوتراپی صورت
24
دی

مزوتراپی صورت چیست و چه مزایایی دارد؟


مزوتراپی صورت به عنوان بهترین روش جوانسازی پوست و سفت کننده پوست صورت شناخته می شود که از تزریق ویتامین ها، آنزیم ها، آنتی اکسیدان ها و عصاره های گیاهی برای جوانسازی و همچنین حذف چربی های اضافی استفاده می کند. میشل پیستور، یک پزشک فرانسوی، این تکنیک را در سال 1952 ابداع کرد اما به مرور زمان با پیشرفت تکنولوژی به یک روش جوانسازی پرطرفدار تبدیل شد که اکنون در بهترین کلینیک زیبایی در تهران ارائه می شود.

مزوتراپی صورت چیست؟

مزوتراپی صورت، بهترین روش جوانسازی پوست است که از طریق تزریق سرم سفارشی توسط سوزن های بسیار ریز در عمق پوست انجام می شود. متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در تهران، مزوتراپی سفارشی با ترکیب بهترین آمپول‌های گیاهی را به عنوان روش سفت کننده پوست صورت و ایجاد اثرات لیفتینگ، جوانسازی، ضد پیری، رفع آکنه، از بین بردن جای بخیه و زخم و رفع سایر مشکلات پوستی توصیه می کنند. معمولا برای اینکه اطمینان حاصل شود که پوست شما سالم و درخشان باقی می ماند، یک دوره 4 جلسه ای (هر 3 هفته یک بار) برای بهبود کیفیت پوست مورد نیاز است.

مزوتراپی صورت چه مزایایی دارد؟

مزوتراپی می تواند چین و چروک های سطحی را از بین ببرد و با بهبود گردش خون کند به بدن برای دفع سموم پیری کمک کند. این روش سفت کننده پوست صورت همچنین می تواند برای رفع هایپرپیگمانتاسیون، درمان آکنه و روشن شدن پوست نیز نتایج موثری داشته باشد.

سرم های حاوی ویتامین مزوتراپی می توانند سلول های فیبروبلاست پوست را تحریک کنند تا کلاژن بیشتری تولید کرده و با علائم پیری مقابله کنند. ترکیبات گیاهی که به پوست صورت تزریق می شود شامل ویتامین ها، فاکتورهای رشد، اسید هیالورونیک، پپتیدها، آنتی اکسیدان ها و عناصر کمیابی هستند که محیط ایده آلی را برای پوست سالم فراهم می کنند و به همین علت، متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در تهران، مزوتراپی صورت را به عنوان بهترین روش جوانسازی پوست معرفی می کنند.

یک سرم مزوتراپی معمولی می تواند حاوی بیش از 50 ماده فعال برای تغذیه، ترمیم و جوانسازی پوست باشد. بنابراین، اگر می‌خواهید مشکلات پوستی خود را سریعاً برطرف کنید و اثر سفت کننده پوست صورت را تجربه نمایید، قطعاً این روش، ارزش امتحان کردن را دارد.


بیشتر بخوانید


مزایای مزوتراپی صورت فقط به درمان موثر و نتایج قابل توجه آن محدود نمی شود ، از دیگر مزیت های این روش سفت کننده پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین روش جوانسازی پوست: سریع و بدون درد

پیش از شروع تزریق، متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران از یک کرم بی حس کننده روی پوست شما استفاده می کند و شما فقط یک درد خفیف را هنگام نفوذ سوزن ها روی پوست تان احساس خواهید کرد. جلسات درمانی مزوتراپی صورت حدود 20 دقیقه طول می کشدو سریع و بدون درد است.

نتایج فوق العاده

در مزوتراپی به عنوان سفت کننده پوست صورت و بهترین روش جوانسازی پوست از سرم های مختلف برای القای تولید کلاژن و ایجاد ظاهری سالم استفاده می شود. استفاده از این سرم ها که محتویات آنها براساس نیاز پوست شما توسط متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران تعیین می شود، اثرات زیر را به دنبال دارد:

پوست را آبرسانی کرده و سفت می کند

پوست را بازسازی و جوانسازی می کند

از پوست محافظت می کند

درخشندگی و شفافیت پوست را بهبود می بخشد

جای بخیه، جوش و آکنه را از بین می برد

رفع تمام مشکلات پوستی

یکی از مزایای مزوتراپیصورت این است که به عنوان بهترین روش جوانسازیپوست تقریبا می توان آن را برای رفع تمام مشکلات پوستی استفاده کردکه رایج ترین آنها عبارتند از:

رفع چین و چروک

از بین بردن کدری پوست صورت

رفع هایپرپیگمانتاسیون

از بین بردن آکنه، جای بخیه و جوش

کمترین عوارض جانبی

مانند هر روش تزریق زیبایی دیگر، ممکن است عوارض جانبی بسیار نادری شامل کبودی، واکنش به سرم ویتامین تزریقی، عفونت، التهاب و تورم روی پوست شما دیده شود. اما این عوارض کاملا موقتی بوده و در کمتر از ۴۸ ساعت از بین می روند.

کوتاه بودن دوره نقاهت مزوتراپی صورت

بعد از جلسه مزوتراپی صورت، ممکن است احساس کنید که چهره شما کمی قرمز به نظر می‌رسد و این قرمزی معمولا در عرض 48 ساعت فروکش می کندبا اینحال اگر می خواهید بلافاصله سر کار برگردید می توانید از مواد آرایشی که متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در تهران توصیه می کنند برای پوشاندن آن استفاده کنید.

روش طبیعی برای جوانسازی پوست

اگر نمی خواهید از مواد مصنوعی بوتاکس و فیلر برای جوانسازی چهره خود استفاده کنید و هدفتان این است که با استفاده از مواد طبیعی به پوستی درخشان و سالم برسید، می توانید از مزایای مزوتراپی صورت با سرم های موثر گیاهی بهره ببرید.

چرا مزوتراپی به عنوان بهترین روش جوانسازی پوست شناخته می شود؟

مزوتراپی مزایای زیادی دارد، به همین دلیل است که به عنوان بهترین روش جوانسازی پوست و سفت کننده پوست صورت شناخته می شود. تزریق سرم مزوتراپی، پوست را آبرسانی کرده و در عین حال درخشندگی و شفافیت طبیعی به آن می بخشد. مواد گیاهی و طبیعی مورد استفاده در این درمان شگفت‌انگیز حاوی سطح بالایی از آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و اسید هیلورانیک است که با ترکیبی از مواد فعال، پوست شما را به طرز معجزه آسایی بازسازی می کند.

مزایای مزوتراپی صورت به لطف درمان شگفت انگیزی است که طی چندین جلسه، احساس و ظاهری باورنکردنی به پوست شما می دهد.

نظر یکی از مراجعین به بهترین کلینیک زیبایی در تهران درباره مزایای مزوتراپی صورت

"من از از افرادی بودم که تمایل داشتم برای بهبود سلامت و جوانسازی پوستم از داروهای هومیوپاتی و بر پایه عصاره گیاهی طبیعی استفاده کنم، به نظرم رسیدن به زیبایی باید با استفاده از فرمول های گیاهی و ویتامین های مناسب باشد نه با تزریق مواد مصنوعی. زمانیکه با متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران مشورت کردم به من این اطمینان و آرامش را دادند که مزایای مزوتراپی صورت شامل تزریق یک سرم موثر حاوی ترکیبات گیاهی و طبیعی است که به پوست من نفوذ می کند تا آن را جوان کند. بنابراین، تصمیم گرفتم که ویتامین و آنتی اکسیدان های توصیه شده را به صورتم تزریق کنم و کاملا از این تصمیم راضیم چون فقط بعد از یک جلسه مزوتراپی متوجه شدم که پوستم کاملا هیدراته، سالم و درخشان شده است و باور دارم که مزوتراپی بهترین روش جوانسازی پوست است."

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید