قیمت ژل لب روسی |نحوه تزریق و عوارض

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
ژل لب روسی
14
آبان

قیمت ژل لب روسی |نحوه تزریق و عوارض


اصطلاح «ژل لب روسی» به تکنیکی اشاره دارد که در آن بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران، قسمت صورتی لب بالا را حجیم تر کرده و در لب پایین یک انحنای عمیق به شکل «V» به سمت چانه ایجاد می کند.

در این تکنیک که در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام می شود، با تزریق بهترین ژل لب، علاوه بر افزایش حجم، لب را طولانی تر کرده و ظاهری صاف تر در گوشه های لب ایجاد می کنند.

جالب است بدانید از آنجاییکه، لب "عروسک های بسیار زیبای روسی" به این شکل طراحی شده بود، اصطلاح ژل لب روسی برای آن متداول شده است.

در این مقاله هر آنچه که درباره تزریق ژل لب روسی باید بدانید را با شما به اشتراک می گذاریم اما بهتر است قبل از توضیح این تکنیک، درباره اینکه فیلر لب چیست، توضیحاتی ارائه دهیم.

فیلر لب چیست؟

در تکنیک های تزریق لب معمولا از اسید هیالورونیک به عنوان فیلر استفاده می شود که مستقیماً در ناحیه لب تزریق می شود. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در سلول‌های بدن یافت می‌شود، اما تولید آن به مرور زمان کاهش یافته و لب‌ها صاف و کم حجم به نظر می رسند.

در بهترین کلینیک زیبایی در تهران معمولا از تزریق بهترین ژل لب با تکنیک روسی استفاده می شود تا ظاهر طبیعی لب ها حفظ شده و چهره ها جوانتر شوند.


بیشتر بخوانید


اگر ژل لب روسی توسط بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران انجام شود، به عنوان یک درمان زیبایی غیر تهاجمی، یک روش کاملا ایمن شناخته می شود که هیچگونه خطر یا عوارض جانبی ندارد. معمولا بهترین ژل لب، از برندهایی مانند Teoxane و Juverderm®، تزریق می شود که نتایج آن از 6 ماه تا یک سال باقی می ماند.

تفاوت بین تزریق بهترین ژل لب روسی و تزریق معمولی چیست؟

تزریق ژل به طور معمول حالتی به شکل قلب برای لب ایجاد می کند، به طوریکه مرکز لب زیباتر و پرتر می شود.

تفاوت اصلی تزریق بهترین ژل لب روسی با تزریق فیلر معمولی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران این است که گوشه لب ها صاف تر می شوند و برخلاف پرکننده لب متداول مثل بوتاکس، بهترین دکتر تزریق ژل لب در تکنیک روسی، به جای اینکه از گوشه لب شروع کند و تزریق را به سمت داخل انجام دهد، پرکننده را از داخل به سمت بیرون تزریق می‌کند.

تکنیک ژل لب روسی ممکن است برای دستیابی به نتیجه دلخواه نسبت به روش‌های دیگر نیاز به پرکننده بیشتری داشته باشند.

تزریق فیلر لب روسی

چرا تزریق ژل لب روسی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران پرطرفدار شده است؟

تمایل به تزریق بهترین ژل لب برای داشتن لب‌هایی با حجم بیشتر شروع شد، اما پس از اینکه در روش های معمولی تزریق ژل، عوارض جانبی مانند جابجا شدن ژل یا حالت لب اردکی بوجود آمد، اکثر زیباجویان به بهترین دکتر تزریق ژل لب برای فرم دهی به لب ها با تکنیک روسی مراجعه کنند.

به تدریج، تزریق بهترین ژل لب‌های روسی برای افرادی که ترجیح می دانند لب‌های بزرگ‌تری داشته باشند، بدون اینکه ظاهر آنها گوشتی و غیرطبیعی به نظر برسد، رایج شد.

آیا فیلر لب روسی حرکت می کند؟

بسیاری از خانم ها می پرسند که آیا ژل لب روسی مانند فیلرهای معمولی جابجا می شود و ممکن است تغییر شکل دهد؟ باید بگوییم اگر در این روش زیبایی از بهترین ژل لب استفاده شود و بهترین دکتر زیبایی تزریق ژل در تهران آن را انجام دهد، مشاهده چنین عارضه ای بسیار نادر است.

شما می توانید با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در تهران، از اینکه عارضه حرکت ژل لب روسی بوجود نخواهد آمد، مطمئن باشید.

دقیقا چه مقدار فیلر، برای لب روسی باید تزریق شود؟

اگر می‌خواهید به لب‌هایتان آن شکل گرد و هلویی را بدهید که شما را شبیه یک عروسک روسی می‌کند، به مقدار 0.5 تا 1.0 میلی‌لیتر فیلر لب نیاز دارید.

آیا تزریق ژل لب روسی در بهترین کلینیک در تهران دردناک است؟

میزان دردی که هر زیباجو در طول تزریق احساس می کند، ممکن است متفاوت باشد. برای اطمینان از به حداقل رساندن درد و ناراحتی، معمولا بهترین دکتر تزریق ژل لب، از یک بی حس کننده موضعی برای بی حس کردن لبها قبل از انجام تزریق استفاده می کند. در اولین ساعات پس از عمل زیبایی، ممکن است احساس درد یا ناراحتی متوسطی همراه با تورم در لب های شما ایجاد شود که در روزهای بعد از بین می‌رود.

تزریق بهترین ژل لب روسی چقدر طول می کشد؟

اگر می خواهید این نوع درمان زیبایی را انجام دهید و نگران برنامه شلوغ کاری خود هستید، نگران نباشید تزریق ژل توسط بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران، فقط 30 دقیقه طول می کشد.

با انجام مراقبت های بعد از تزریق نیز می توانید تا 12 ماه از نتایج این درمان زیبایی لذت ببرید.

ژل لب روسی

چه زمانی نتایج تزریق پرکننده لب روسی مشاهده می شود؟

نتایج در بهترین کلینیک زیبایی در تهران تقریبا بلافاصله پس از تزریق بهترین ژل لب، قابل مشاهده است. البته لب های شما بلافاصله بعد از تزریق زیبایی، متورم می شوند که حدود 2 روز باقی می مانند. بنابراین، به محض بهبودی ناحیه تزریق می توانید از ظاهر جدید خود لذت ببرید.

خطرات و عوارض جانبی تزریق فیلر لب روسی چیست؟

مانند هر روش زیبایی که شامل تزریق می شود، ژل لب روسی می تواند منجر به تورم و قرمزی در محل تزریق شود. اما این اثرات و عوارض جانبی موقتی هستند و پس از مدت کوتاهی خودبخود از بین خواهند رفت.

در صورت مشاهده هر گونه عوارض جانبی که شما را نگران می کند، بهتر است با پزشک متخصص یا کلینیک زیبایی تماس بگیرید.

اگر به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید می توانید مطمئن باشید که تزریق ژل و فیلر توسط بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران انجام می شود و از بهترین ژل لب نیز استفاده خواهد شد.

بنابراین، می توانید از داشتن تجربه ای امن و خوشایند بدون خطر و عوارض جانبی طولانی مدت اطمینان داشته باشید.

سوالات متداول

چند روز بعد از تزریق ژل لب میشه رژ زد؟

بعد از تزریق ژل لب تا ۲ هفته از آرایش لب،گاز گرفتن لب، زبان زدن به لبها و کندن پوست لبها پرهیز شود.
تا ۳-۴ روز نوشیدنی های داغ تا حد امکان مصرف نشود و در صورت مصرف با نی نوشیده شود.

برای کبودی بعد از تزریق ژل لب چه باید کرد؟

از کمپرس یخ میتوان جهت پیشگیری از گسترش کبودی و کاهش درد استفاده کرد.در صورت تداوم درد از مسکن هایی مانند استامینوفن کدیین استفاده شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید