لیفت دایرکت چیست؟مزایا و معایب آن

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
لیفت ابرو
3
آذر

لیفت دایرکت چیست؟مزایا و معایب آن


با افزایش سن، بافت‌های نرم اطراف چشم به سمت پایین حرکت می‌کنند و روی زیبایی چهره به خصوص در فرم ابروها تاثیر منفی می گذارند. تکنیک های زیادی، به روش جراحی و غیرجراحی برای لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی در تهران ارائه می شود که از بین آنها لیفت دایرکت بهترین نتیجه را دارد.

لیفت دایرکت به روش لیفت مستقیم ابرو گفته می شود که یکی از موثرترین روش های جوان‌سازی صورت با عمل جراحی است. برای آگاهی بیشتر درباره این روش لیفت ابرو و هزینه لیفت دایرکت تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

لیفت دایرکت چه تاثیری بر جوانسازی چهره دارد؟

با افزایش سن تغییر شکل قسمت فوقانی صورت، از جمله ابروها و نواحی اطراف چشم، نقش قابل توجهی در پیری چهره ایفا می کنند. با روند طبیعی افزایش سن، موقعیت ابرو نسبت به پلک بالا کاهش پیدا می کند که معمولاً به علت افتادگی پلک و شل شدن پوست بین چشم و ابرو و همچنین ایجاد چین و چروک در پیشانی مشاهده می شود.

همانطور که اشاره کردیم روش های جراحی مختلفی برای تغییر موقعیت ابرو وجود دارد اما لیفت دایرکت به عنوان یکی از جدیدترین تکنیک های لیفت ابرو شناخته می شود که توسط متخصصین مجرب در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام می شود.


بیشتر بخوانید


هر تکنیک جراحی دارای مزایا و عوارض جانبی خاص خود است با این وجود لیفت دایرکت، از روش های موثری است که با وجود پیشرفت های اخیر در زمینه لیفت ابرو بیشترین میزان اثرگذاری را روی اصلاح ظاهر چهره در ناحیه بین ابرو و چشم دارد و دقت آن نسبت به سایر روش ها بسیار بیشتر است.

البته اثربخشی نهایی این روش لیفت ابرو به تبحر جراح نیز بستگی دارد و از آنجاییکه به عنوان یک روش جراحی، هزینه لیفت دایرکت نسبت به سایر روش های غیرجراحی بالاتر است، توصیه می شود برای اینکه بهترین نتایج را از این عمل زیبایی مشاهده کنید، به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه نمایید.

لیفت دایرکت چیست؟

لیفت دایرکت درواقع عمل جراحی لیفت پیشانی است که موجب بالا کشیدن دائمی ابرو و به طور غیر مستقیم چشم می شود. در این تکنیک، برش هایی مستقیماً روی پیشانی ایجاد می شود تا به جراح پلاستیک بهترین کلینیک زیبایی در تهران اجازه دهد عضله زیرین را با دقت بالایی جابجا کرده و پوست اضافی را از بین ببرد.

لیفت دایرکت می تواند شیارهای عمیق بالای ابرو را از بین برده، خطوط ریز و چین و چروک های اطراف ابرو را صاف کند و پتوز ابرو را اصلاح نماید.

جراحی لیفت دایرکت

با وجود اینکه نتایج لیفت ابرو با این روش دائمی هستند، اما با گذشت زمان تحت تأثیر پیری طبیعی قرار خواهند گرفتو ممکن است پس از چندین سال مجبور شوید مجددا هزینه لیفت دایرکت را پرداخت کرده و ابروهای خود را بالا بکشید.

عمل لیفت دایرکت چه مشکلاتی را برطرف می کند؟

با انجام عمل جراحی لیفت ابرو می توانید انتظار داشته باشید که مشکلات زیر در چهره شما برطرف شود:

پیری و خستگی خشم ها: لیفت دایرکت می تواند ابروی افتاده را بالا بکشد تا ناحیه چشم و اطراف آن، ظاهری جوان تر و شاداب تر پیدا کنند.

فرم و اندازه پیشانی: لیفت ابرو برای افرادی که به دنبال صاف کردن شیارها یا چین های عمیق روی پیشانی بالای ابرو هستند، موثر است، زیرا برش مستقیم در پیشانی امکان دسترسی حداکثری به ماهیچه های زیرین و پوست اضافی را فراهم می کند.

چه کسانی کاندید مناسبی برای لیفت دایرکت در بهترين کلینیک زیبایی درتهران هستند؟

کاندیدای ایده‌آل برای لیفت ابرو، افراد مسنی هستند که:

چین و چروک های عمیق بالای ابروی آنها دیده می شود

نیاز به بالا کشیدن ابرو دارند

پتوز ابرو یک طرفه دارند.

البته متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در تهران، لیفت دایرکت را برای افرادی که می خواهند چین و چروک وسط پیشانی یا سمت شقیقه ها را برطرف کنند، توصیه نمی کنند. این افراد می توانند در جلسه مشاوره درباره هزینه لیفت دایرکت همراه با سایر روش هایی که می تواند برای برطرف کردن این مشکلات مناسب باشد، راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

چقدر طول می کشد تا بعد از لیفت ابرو بهبودی کامل حاصل شود؟

بهبودی کامل بعد از لیفت دایرکت معمولاً حدود دو هفته طول می کشد. کبودی، تورم و درد از رایج ترین عوارض جانبی بعد از جراحی لیفت ابرو است که معمولا طی 7 تا 14 روز به تدریج بهبود می یابند.

کمپرس سرد و قرار دادن سر بالاتر از سطح بدن هنگام خواب می تواند به کاهش تورم کمک کند. بخیه ها نيز حدود یک هفته بعد از جراحی کشیده می شوند.

زمان بهبودی در بین زیباجویان متفاوت است، اما اکثر بیماران پس از دو هفته به طور کامل بهبود می یابند و می توانند بعد از یک هفته آرایش کنند.

عوارض جانبی لیفت ابرو چیست؟

عوارض جانبی احتمالی لیفت دیراکت می تواند شامل زخم قابل مشاهده، تورم بیش از حد، تغییر در حس پیشانی و عفونت محل برش باشد. در صورتیکه این روش را تحت نظر متخصصان بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام دهید، عوارض جانبی آن به حداقل می رسد و جای نگرانی وجود ندارد.

چه انتظاری از نتایج لیفت دایرکت می توان داشت؟

لیفت دایرکت باعث تغییر قابل توجه و دائمی در ابرو می شود. در این تکنیک، جراح بهترین کلینیک زیبایی در تهران با تقویت، سفت کردن و صاف کردن عضلات بالای ابرو و اطراف آن، ظاهر چهره را جوان تر می کند.

هزینه لیفت دایرکت چقدر است؟

هزینه لیفت دایرکت در جلسه مشاوره توسط متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران مشخص می شود. در این جلسه، جراح به طور کامل شرایط بیمار را بررسی کرده و هزینه جراحی لیفت ابرو را تعیین می کند.

از آنجاییکه لیفت ابرو یک جراحی زیبایی به شمار می آید اکثر بیمه ها هزینه آن را پوشش نمی دهند و احتمالا باید هزینه لیفت دایرکت را به طور کامل از جیبتان پرداخت کنید.

البته چون این عمل نیازی به بیهوشی عمومی ندارد و تحت بی حسی موضعی انجام می شود هزینه آن نسبت به روش های جراحی دیگر کمتر است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید