لیفت باسن با دستگاه اگزیمیا

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
لیفت باسن با دستگاه اگزیمیا
30
اردیبهشت

لیفت باسن با دستگاه اگزیمیا


کلینیک
کلینیک ژاوا

بهترین کلینیک زیبایی در تهران خدمات حرفه ای و تخصصی را برای زیبایی و تناسب اندام ارائه می دهد. لیفت باسن با دستگاه اگزیمیا، یکی از همین خدمات تخصصی است که به شما کمک می کند که به اندام ایده آل خود برسید.بهترین کلینیک زیبایی در تهران خدمات حرفه ای و تخصصی را برای زیبایی و تناسب اندام ارائه می دهد. لیفت باسن با دستگاه اگزیمیا، یکی از همین خدمات تخصصی است که به شما کمک می کند که به اندام ایده آل خود برسید.

بنابراین، اگر با نگاه کردن در آینه احساس می کنید که از روزهای جوانی خود فاصله گرفتید و نشانه های پیری کم کم در صورت و بدنتان دیده می شود، نگران نباشید. متخصصین ما در کنار شما هستند تا بهترین روش لیفت باسن و سریعترین روش جوانسازی پوست و لاغری را به شما معرفی کنند.

لیفت باسن با دستگاه اگزیمیا: سریع ترین روش لیفت باسن

بسیاری از ما با اینکه از تغییرات بوجود آمده در بدن مان در اثر پیری راضی نیستیم، از فکر اینکه برای لاغری یا جوانسازی باید تحت عمل جراحی قرار بگیریم، وحشت داریم.

خوشبختانه، با پیشرفت هایی که در تکنولوژی تجهیزات زیبایی و لاغری طی چند دهه اخیر انجام گرفته، جراحی زیبایی دیگر تنها راه حل برای خداحافظی با چاقی و پیری پوست نیست.

اکنون با روش غیرجراحی لیفت باسن با دستگاه اگزیمیا که به عنوان سریع ترین روش لیفت باسن شناخته می شود به همان نتایجی که یک عمل جراحی لیفت باسن برزیلی ایجاد می کند، دست می یابید.

لیفت باسن با دستگاه اگزیمیا طی چند جلسه درمانی کوتاه، شما را به اندام دلخواهتان می رساند و نیازی به بخیه زدن، بانداژ یا دوره نقاهت طولانی ندارد.

بهترین روش لیفت باسن: لیفت باسن با دستگاه اگزیمیا بهتر است یا جراحی؟

تفاوت های زیادی بین روش جراحی و لیفت باسن با دستگاه اگزیمیا وجود دارد.

به عنوان اولین مزیت Eximia باید گفت که این روش شامل برش پوست نمی شود و 100% غیر تهاجمی است.

درحالیکه در روش جراحی که برای کاهش چربی پوست و کانتورینگ بدن انجام می شود، برش هایی روی پوست ایجاد می شود که نه تنها جای آنها باقی می ماند بلکه ممکن است عوارض جانبی شدیدی مانند عفونت را ایجاد کند.

پس از جراحی لیپوساکشن، باید یک همراه شما را به خانه ببرد و 24 ساعت در کنار شما باشد. حتی ممکن است نیاز باید که بیشتر از یک روز از کارتان مرخصی بگیرید و جراح بهترین کلینیک زیبایی در تهران به شما خواهد گفت که چه زمانی می توانید دوباره رانندگی کنید. یک هفته پس از جراحی، باید بخیه های خود را بکشید (اگر جذبی نباشد) و چهار تا شش هفته طول می کشد تا بتوانید فعالیت های سنگین انجام دهید.از همه مهمتر، بهبود کامل ناحیه تحت درمان ممکن است تا شش ماه طول بکشد.


بیشتر بخوانید


لیفت باسن با دستگاه اگزیمیا به این علت که با تقویت عضلات و کاهش چربی، ظاهر باسن را تغییر می دهد و علا وه براین، با لیفت پوست، ظاهر بهتری به آن می بخشد، به عنوان بهترین روش لیفت باسن شناخته می شود.

بنابراین، با وجود اینکه جراحی لیفت برزیلی در نهایت نتیجه ظاهری مورد نظر شما را ایجاد می کند، اما روند بهبودی آن بسیار طولانی است و به طور قابل‌توجهی بر زندگی شما تأثیر می‌گذارد و حتی ممکن است موجب شود پوست شما آسیب ببیند.

درحالیکه وقتی جلسه لیفت با دستگاه اگزیمیا به پایان می رسد و شما بهترین کلینیک زیبایی در تهران را ترک می‌کنید، می توانید تا ماشین خود پیاده بروید، تا خانه رانندگی کنید و طبق روال عادی به زندگی خود ادامه دهید.

دستگاه اگزیمیا

مزایای لیفت باسن با دستگاه اگزیمیا در بهترین کلینیک زیبایی در تهران

به جز مزایایی که برای لیفت باسن با دستگاه اگزیمیا نسبت به جراحی لیپوساکشن برشمردیم، مزایای دیگری نیز وجود دارد که شما را ترغیب می کند این روش زیبایی و لاغری را انتخاب کنید. از جمله:

غیرتهاجمی بودن Eximia و عدم نیاز به دوره نقاهت

زمانیکه برای مشاوره به متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه می کنید به شما تاکید می کنند که لیفت باسن با دستگاه اگزیمیا کاملا غیرتهاجمی است و هیچگونه دوره نقاهتی ندارد. این ادعا واقعا درست است. زمان بهبودی این درمان نوآورانه کانتورینگ صورت و بدن بسیار کوتاه است و به شما کمک می‌کند تا با روش‌های طبیعی و ایمن به فرم بدن دلخواهتان برسید.

نتایج لیفت باسن با دستگاه اگزیمیا بلافاصله قابل مشاهده است و از آنجایی که پوست شما سالم تر می ماند، ماندگاری بیشتری نیز دارد.

سریع ترین روش لیفت باسن با کاهش چربی

همانطور که اشاره کردیم، لیفت باسن با دستگاه Eximia یک درمان غیرتهاجمی است که هدف آن کاهش چربی ناحیه باسن و لیفت پوست آن است. اگر بخواهیم بدون اصطلاحات خیلی تخصصی به زبان ساده توضیح دهیم، می توان گفت که درواقع، لیفت باسن با دستگاه اگزیمیا یک فرآیند چهار مرحله ای است که مراحل دوم و سوم از همه مهمتر هستند.

در مرحله دوم درمان یعنی (LDP Light Diode Poration)، از لیزر برای فعال کردن و شکستن سلول های چربی در بدن بدون آسیب رساندن به پوست استفاده می شود. مرحله سوم نیز که به آن ماساژ اندودرمی می گویند، هم موجب تقویت عضلات می شود و هم اثر لیفتینگ را ایجاد می کند.

بنابراین، چربی به زور و با روش های غیرطبیعی مانند ساکشن از بدن گرفته نمی شود. در عوض، سلول‌های چربی به سلول‌های کوچک‌تری تبدیل می‌شوند که می توانند به طور طبیعی از بدن دفع شوند.

به همین دلیل است که معمولا متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران، بعد از جلسه لیفت باسن با دستگاه اگزیمیا به شما توصیه می کند که برای جریان یافتن خون ورزش و پیاده روی کنید و آب فراوان بنوشید تا به دفع چربی از بدنتان کمک کنید.

لیفت باسن

هزینه لیفت باسن با دستگاه اگزیمیا

درمان‌های ضد پیری و کانتورینگ بدن با دستگاه اگزیمیا فقط برای افراد ثروتمند و مشهور نیست و نیازی نیست که خودتان یا بدنتان را در معرض جراحی تهاجمی با هزینه های هنگفت قرار دهید.

هزینه لیفت باسن با دستگاه اگزیمیا مانند سایر درمان های پیکرتراشی و ضد پیری صورت و بدن بسیار کمتر از جراحی لیپوساکشن یا لیفت باسن برزیلی است.

دستگاه اگزیمیا با هزینه ای بسیار کمتر از عمل جراحی علاوه بر کاهش چربی، بافت پوست را بازسازی کرده، رنگ پوست را تازه می کند و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد.

برای اطلاع دقیق از هزینه لیفت باسن با دستگاه اگزیمیا می توانید همین امروز با کارشناسان بهترین کلینیک زیبایی در تهران تماس بگیرید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید