لاغری بازو با دستگاه اگزیمیا

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
لاغری بازو با دستگاه اگزیمیا
12
اسفند

لاغری بازو با دستگاه اگزیمیا


کلینیک
کلینیک ژاوا

تجمع چربی در بدن برای خیلی از افراد بسیار آزاردهنده است به‌خصوص چربی در ناحیه‌های بازو، معمولاً با افزایش وزن نواحی بازو چربی را در خود ذخیره می‌کند. امروزه بسیاری از افراد در حال جستجو روش برای ازبین‌بردن چربی‌های اضافه بازو خود هستند. چاقی بازو هنگامی تشخیص داده می‌شود که شخص دست خود را دراز کرده و بازوی خود را در حالت آویزان می‌بیند. حالت آویزان بازو همان چربی اضافه احاطه شده در کنار ماهیچه بازو است.

چاقی بازو در خانم‌ها بیشتر از آقایان به چشم می‌خورد. برای لاغری بازو راهکارهایی وجود دارد از جمله: 

  • ورزش‌های مخصوص بازو

  • رژیم غذایی

این راه‌ها زمان بر هستند و ممکن است افراد آن نتیجه که می‌خواهند را به دست نیاورند به‌خصوص درزمان ورزش تنها قسمت خاصی بازو سفت می‌شود و نمی‌تواند به‌خوبی حالت پوست و بازو را نشان دهد به همین دلیل دستگاه‌های لاغری موضعی وجود دارد که مدت‌زمان بسیار کمتری از رژیم غذایی و ورزش‌های خاص می‌تواند شما را به رسیدن لاغری بازو برساند. در ادامه با کلینیک ژاوا بهترین کلینیک زیبایی در تهران همراه باشید تا بهترین دستگاه لاغری موضعی یعنی لاغری بازو با دستگاه اگزیمیا را به شما معرفی کنیم.

اگزیمیا بازو چیست؟ 

اگزیمیا مؤثرترین روش برای لاغری موضعی است و رفع سلولیت، لیفت پوست، کاهش چربی، استحکام پوست و سفت‌شدن پوست است که از طریق دستگاه مخصوص قابل‌انجام است. اگزیمیا برای رفع چاقی نواحی مختلف بدن و کم‌کردن سایز شخص کاربرد فراوانی دارد.

لیفت بخش‌های مختلف از جمله: بازو، ران، غبغب، پهلو، شکم، باسن و بازو نقاط مختلف بدن توسط این دستگاه انجام می‌شود. افرادی که به دلیل تجمع چربی دچار مشکل چاقی ماهیچه شدند و در اندام خود دچار چاقی بازو شدند باید از این دستگاه استفاده کنند.

به دلیل بالارفتن سن ممکن است پوست نواحی بازو شُل شده و ماهیچه‌ها نتوانند به‌خوبی در کنار چربی‌ها متصل شوند به همین منظور چربی در ناحیه بازو بسیار زشت به نظر می‌رسد و چاقی بازو را بسیار بد نشان می‌دهد و حتی در تصاویر و مهمانی‌ها می‌تواند حالتی بسیار بد و خجالت‌آور را به شخص دهد.


بیشتر بخوانید


بافت چربی بازو باید در ابتدا توسط کارشناس برسی و شناسایی شود و در صورت تأیید، فرد برای انجام مراحل درمانی با دستگاه اگزیمیا آماده می‌شود. بافت پوست را برای تعیین میزان نفوذپذیری برسی می‌کند و بعد دستگاه با ارسال موج و لیزر که در لایه‌های پوست حرارت ایجاد می‌کند، سلول‌های چربی بازو را می‌شکند و در حقیقت موج ارسال شده از دستگاه متابولیسم درون سلول را تحریک می‌کند و چربی آن را حذف می‌کند. در نهایت پس از رفع چربی امکان جوان‌سازی، فرم دهی و لیفت پوست ممکن می‌شود و در کنار لاغرشدن، پوست شل و افتاده نیز نخواهید داشت.

مزایای اگزیمیای بازو

اگزیمیا بازو یک روش بدون جراحی و کم‌خطر است که اصلاً نیاز به بیهوشی و بستری‌شدن در بیمارستان را نداد. اگزیمیا بازو برای همه افرادی که از عمل‌های خطرناک می‌ترسند و ترجیح می‌دهند که از روش‌های غیرتهاجمی استفاده کنند مناسب است.

یکی از مزایای مهم اگزیمیا بازو، بدون عوارض جانبی است که در حقیقت این دستگاه عوارض شدید و حادی ایجاد نمی‌کند. اگزیمیا بازو بدون برش، عمل جراحی، درد و خون‌ریزی انجام می‌شود.

اگزیمیای بازو هیچگونه محدودیت سنی و جنسیتی ندارد و برای تقویت پوست، لاغری موضعی و جلوگیری از افتادگی پوست استفاده می‌شود.

اثرگذاری و مشاهده نتیجه اگزیمیا سریع بوده و افراد در همان هفته اول شاهد تغییرات بازو‌های خو دمی شوند و شاهد بهبود چربی‌های بازو و لیفت پوست با توجه به حجم آن می‌شوند.

یکی از مزایای قابل توجه دستگاه اگزیمیا بازو امکان انجام آن برای همه افراد حتی بیماران مبتلا به بیماری زمینه‌ای است. شخصی که دچار بیماری چون: 

  • دیابت

  • فشارخون و...

هستند می‌توانند با پزشک مشورت بگیرند و در بعضی مواقع که بیماری تحت کنترل باشد قادر به استفاده از دستگاه اگزیمیای بازو است.

لاغری بازو

اگزیمیای بازو برای چه کسانی مناسب است؟ 

امروزه داشتن تناسب‌اندام اهمیت بسیار بالایی دارد و چاقی از اصلی‌ترین دلایل بروز بیماری‌های مختلف است که در اثر عوامل متعدد چون: 

  • کم‌تحرکی

  • داشتن سبک زندگی ناسالم

  • غذای نامناسب و فست‌فودی ایجاد می‌شود.

استفاده از دستگاه اگزیمیا برای رسیدن به اندام ایدئال بسیار ضروری است تا به بهره‌گرفتن از این دستگاه نسبت به رفع مشکلات چاقی بازو با سریع‌ترین زمان اقدام نمود. علاوه بر این مسئله بسیاری از افراد دچار سلولیت هستند و در حقیقت سلولیت به چربی‌هایی گفته می‌شود که رفع‌شدن آن در بعضی از مواقع ارتباطی با کاهش وزن ندارد و بهتر است از دستگاه کاهش چربی موضعی استفاده کرد.

عوارض اگزیمیا بازو

یکی از مشکلاتی که قبل از انجام اگزیمیا بازو توسط داوطلب‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد عوارض آن است. در حقیقت این روش درمان عارضه خاصی ندارد و باعث حساسیت نمی‌شود و این دستگاه بدون ایجاد درد و خونریزی چربی‌های بازو را از بین می‌برد و پوست بازو را محکم می‌کند تا علاوه بر تنظیم حجم، از شل شدن بازو جلوگیری کند.

چه مراقبت‌هایی باید قبل از اگزیمیا بازو صورت بگیرد؟ 

قبل از اگزیمیا بازو با پزشک متخصص مشورت کنید و تحت‌نظر باشید، سوابق پزشکی، حساسیت دارویی، سوابق جراحی در محل بازو را به اطلاع متخصصان کلینیک ژاوا برسانید و اگر در حال مصرف دارو خاصی هستید با پزشک در میان بگذارید و پس از تأیید درمان با دستگاه اگزیمیا به سمت اندام ایدئال خود حرکت کنید.

مراقبت‌های بعد از اگزیمیا بازو

بعد از انجام اگزیمیا بازو باید ناحیه تحت درمان را ماساژ بدهید و فعالیت ورزشی روزانه داشته باشید، فعالیت ورزشی روزانه توسط متخصص باید صورت گیرد، از مصرف نوشیدنی‌های کافئین‌دار از جمله نوشیدنی انرژی‌زا و قهوه جلوگیری کنید و مصرف آب را دو برابر کنید و روزانه حداقل ۸ لیوان آب بنوشید. رژیم غذایی مناسب را رعایت کنید و از کشیدن دخانیات و مصرف الکل خودداری کنید تا بهترین نتیجه را به دست آورید.

برای ماندگاری بهتر اثر اگزیمیا چه اقدامی انجام دهیم؟ 

لاغری تمامی اندام بدن دائمی نیست و بعد از مدتی اثر خود را از دست می‌دهد و مجدد چاقی صورت می‌گیرد؛ اما برای اینکه روند تجمع چربی را کم و از مجدد تجمع چربی بعد از اگزیمیا جلوگیری کنیم باید موارد زیر را انجام دهید.

  • مصرف پروتئین به‌اندازه کافی

  • بلندکردن وزنه (دمبل یا هالتر زدن)

  • خواب کافی و باکیفیت

  • نداشتن استرس‌های زیاد

  • انجام ورزش استقامتی

  • مصرف خوراکی‌هایی که هورمون استروژن را افزایش می‌دهد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید