لیفت سینه بدون جراحی

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
لیفت سینه بدون جراحی
22
آذر

لیفت سینه بدون جراحی


کلینیک
کلینیک ژاوا

سینه ها ممکن است به دلایل مختلف از جمله ژنتیک، وزن بدن و تأثیرات هورمونی، در طول زندگی از لحاظ شکل، اندازه و ظاهر تغییر کنند. معمولا افزایش سن و بارداری از علل شایع افتادگی سینه هستند و اکثر زنان ترجیح می دهند از طریق جراحی لیفت سینه (ماستوپکسی) این مشکل را برطرف کنند. اما با توجه به اینکه هزینه لیفت سینه بدون جراحی در بهترین کلينيک زیبایی در تهران بسیار پایین تر از لیفت با جراحی است، روش هایی نظیر لیفت سینه با دستگاه اگزیمیا طی سال های اخیر طرفداران بیشتری پیدا کرده اند.

روش های لیفت سینه بدون جراحی، نیاز به برش و بیهوشی ندارد و در نتیجه دوره نقاهت آنها بسیار کوتاه است بنابراین می‌توانید زودتر از زمانی که عمل جراحی لیفت سینه انجام داده‌اید، به کار روزمره خود بازگردید.

روش های مختلفی برای لیفت سینه بدون جراحی وجود دارد که هرکدام نتایج متفاوتی ایجاد کرده و هزینه های آنها نیز متغیر است. در این مقاله به بررسی بهترین روش های غیرجراحی زیبایی سینه می پردازیم و لیفت سینه با اگزیمیا را نیز در بهترین کلینیک زیبایی در تهران معرفی می کنیم.

روش های لیفت سینه بدون جراحی

متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در تهران روش های زیر را به عنوان بهترین تکنیک های لیفت سینه غیرجراحی معرفی می کنند:

تزریق فیلر و بوتاکس برای لیفت سینه

فیلر و بوتاکس، درمان‌های تزریقی سریعی هستند که برای حجیم کردن سینه ها استفاده می شوند.

با افزایش سن، کلاژنی که قبلاً به شکل‌دهی و حمایت از سینه ها کمک می‌کرد از بین می رود و می توان با تزریق فیلر و بوتاکس آن را جایگزین کرد.

متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در تهران، تزریق فیلر را به عنوان یک روش غیر تهاجمی برای بالا بردن سینه ها انجام می دهند.


بیشتر بخوانید


دقیقاً تزریق بوتاکس زیر پوست نیز با شل کردن عضلات زیر پوست، اثرات ضد پیری خواهد داشت که می‌تواند بر ظاهر سینه‌ها تأثیر بگذارد. البته نتایج لیفت سینه با دستگاه اگزیمیا نسبت به تزریق بوتاکس و فیلر بسیار قابل توجه تر است و برخلاف این تزریق ها که اثر آن حدود سه تا شش ماه طول می کشند، نتایج آن طولانی مدت است.

لیفت سینه با لیزر

دستگاه های لیزر خاصی وجود دارند که می توانند پوست سینه را سفت کنند و به شما در لیفت سینه بدون جراحی کمک کنند. با این حال، معمولا نتایج آن به اندازه لیفت با جراحی قابل توجه نخواهد بود.

لیفت سینه بدون جراحی با نخ

در این روش از نخ های خاردار کوچک، برای کشیدن پوست سینه ها به سمت بالا استفاده می شود. با این حال، درست مانند سایر درمان های غیرتهاجمی، این روش نیز تنها یک راه حل موقت برای مشکل افتادگی سینه ها است و جایگزین جراحی لیفت سینه نمی شود.

لیفت با پالس های الکتریکی

در این روش لیفت سینه بدون جراحی، پالس‌های الکتریکی به عضلات اطراف سینه‌ها فرستاده می‌شود که با هدف تقویت عضلات سینه انجام شده و در نتیجه سینه‌ها را بالا می کشد. برای مشاهده نتایج واقعی باید چندین جلسه را تکرار کنید که هزینه لیفت سینه بدون جراحی را افزایش می دهد.

روش غیرجراحی Thermageبرای لیفت

با دستگاه ترماژ، امواج رادیویی برای تحریک تولید کلاژن و سفت کردن پوست استفاده می شود. این روش ممکن است به طور موقت به از بین بردن افتادگی خفیف سینه کمک کند، اما زنانی که افتادگی متوسط تا شدید را تجربه می کنند، بهتر است لیفت سینه با دستگاه اگزیمیا را در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام دهند.

روش های طبیعی بالا کشیدن سینه

با وجود اینکه هزینه لیفت سینه بدون جراحی در بهترین کلينيک زیبایی در تهران بسیار مقرون به صرفه است اما به دلیل اینکه نتایج آنها معمولا در بلند مدت قابل توجه نیست برخی از افراد ترجیح می دهند از روش های طبیعی تر مانند کرم، لوسیون یا ورزش های مخصوص بالا کشیدن سینه استفاده کنند.

ورزش های مناسب لیفت سینه می توانند ماهیچه های سینه را تقویت کرده و موجب بالا کشیده شدن طبیعی سینه ها شوند. تمریناتی مانند پرس یا شنای منظم تا حدودی می تواند افتادگی سینه را برطرف کند اما به اندازه لیفت سینه با دستگاه اگزیمیا موثر نخواهد بود.

لیفت سینه با دستگاه اگزیمیا Eximia

اگزیمیا یک دستگاه معجزه آسا است که به عنوان یک روش غیر تهاجمی و غیر جراحی، برای لاغری، جوانسازی پوست و لیفت سینه شناخته می شود. این دستگاه، ترکیبی از دو فناوری مختلف است:

میکرودرمولیفت با لیزر

رادیوپوراسیون با Endoradiomag

فناوری لیزر، چربی های اضافی را از بین می برد و از طرف دیگر به دفع سلولیت بیش از حد کمک می کند. در حالی که میکرودرمولیفت با ایجاد لرزش در ناحیه مورد نظر به لیفت و لایه برداری پوست کمک خواهد کرد تا پوست بعد از درمان جوان تر به نظر برسد. Endoradiomagبرای تحریک مغناطیسی و سپس Radioporationبرای تولید کلاژن در داخل بدن استفاده می شود.

مزایای استفاده از اگزیمیا

به از بین بردن سلولیت و کاهش چربی اضافی زیرپوست کمک می کند.

خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد و سطح کلاژن داخل بدن را افزایش می دهد.

پوست را صاف و جوان می کند

افتادگی سینه را کاهش داده و به بالا کشیدن آن کمک می کند.

برای کانتورینگ و فرم دهی به نواحی مختلف بدن مناسب است.


بیشتر بخوانید


اثر لاغری دارد.

نیاز به دوره نقاهت ندارد.

لیفت سینه طی جلسه درمانی که حداکثر 1 ساعت زمان می برد، تکمیل می شود.

روشی آسان و ایمن برای کاهش بافت های چربی است.

بهترین روش لیفت سینه بدون جراحی در بهترین کلينيک زیبایی در تهران است.

عوارض جانبی لیفت سینه با دستگاه اگزیمیا

عوارض جانبی بالا کشیدن سینه با دستگاه اگزیمیا ممکن است شامل تورم ناحیه تحت درمان و گاهی اوقات، درد خفیف باشد. اما این عوارض جانبی چندان نگران کننده نیستند و معمولا متخصصان بهترین کلینیک زیبایی در تهران داروهای مربوطه را برای کاهش این عوارض جانبی توصیه می کنند.

هزینه لیفت سینه بدون جراحی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران

هزینه لیفت سینه بدون جراحی با توجه به اینکه کدام روش درمانی را انتخاب می کنید متفاوت است و برای تعیین دقیق آن بهتر است به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید