سریعترین روش های لاغری اصولی و بدون عوارض کدام اند؟

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
کاهش وزن
8
مهر

سریعترین روش های لاغری اصولی و بدون عوارض کدام اند؟


کلینیک
کلینیک ژاوا

سریع ترین روش لاغری یکی از مباحث چالش برانگیزی است که امروزه ذهن بسیاری از افراد را درگیر نموده است. راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارند، اما مهم است بدانید که تعداد زیادی از آنها موثر نبوده و در واقع آنها می‌توانند نتیجه معکوس داشته باشند.

مانند بسیاری از بخش‌های زندگی، کاهش وزن ایمن، موفقیت‌آمیز و پایدار بسیار حائز اهمیت است. فراموش نکنید افرادی که چربی اضافی در بدن خود دارند، به خصوص در ناحیه کمر، حتی اگر با هیچ عامل خطرزای دیگری مواجه نباشند، بیشتر در معرض ابتلا به بیماری های قلبی و سکته قرار دارند.

اگزیمیا، یکی از روش های موثر لاغری بدون جراحی می باشد که محبوبیت بسیاری را از آنِ خود نموده است. این متد که در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام می شود می تواند با کاهش وزن اضافی به کاهش خطر بیماری ها کمک زیادی نماید.


بیشتر بخوانید


در ادامه مطلب بیشتر با این روش و ویژگی های منحصر بفرد آن آشنا خواهیم شد. تا پایان ما را همراهی نمایید.

اگزیمیا، لاغری بدون جراحی

شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که هر روز به باشگاه رفته، غذای سالم می خورید و سخت تلاش می کنید تا به لاغری دست یابید. اما علی ‌رغم تلاش ‌هایتان، عرق کردن، سوخت عضلات بیدار شدن زود هنگام و تمرین کردن، به آن نتایجی که می خواهید نمی رسید.

یکی از سریع ترین روش های لاغری که این روزها طرفداران زیادی را به خود جلب نموده، اگزیمیا (Eximia) است. یک روش چند وجهی کانتورینگ بدن که توسط متخصصین زیادی و در بهترین کلینیک زیبایی در تهران ارائه می شود.

اگزیمیا لاغری

اگزیمیا یک درمان نوآورانه و مبتنی بر لیزر است که با ترکیب انرژی فرکانس پایین، فرکانس رادیویی، وکیوم یا ساکشن درمانی، درمان ارتعاشی و لایه برداری مجدد در یک درمان ایمن، به خلاص شدن از شر چربی های ناخواسته بدن شما کمک می کند.

لازم به ذکر است که این روش به طور قابل توجهی با سایر روش های کانتورینگ بدن متفاوت است، گزینه هایی که معمولاً فقط از یک روش لیپولیز یا تخریب سلول های چربی در طول درمان استفاده می نمایند.

چه کسانی کاندید مناسب اگزیمیا هستند؟

افرادی که اضافه وزن کمی دارند.

آنهایی که رژیم غذایی متعادل و مناسبی دارند.

آنهایی که مشکل کم کاری تیروئید یا غدد ندارند.

افرادی که قبلا تحت عمل جراحی لاغری قرار نگرفته اند.

کسانی که فعالیت بدنی یا ورزش را به طور متناسب در طول هفته انجام می دهند.

آنهایی که به الکل وابستگی یا اعتیاد ندارند.

Eximiaو کاهش چربی

احتمالا در جریان هستید که جراحی لیپوساکشن نیاز به برش پوست داشته و سپس یک لوله جراحی یا cannula برای برداشتن چربی از بدن وارد می شود.

در مقابل، اگزیمیا یک روش لاغری بدون جراحی و غیر تهاجمی است که در بهترین کلینیک زیبایی در تهران مورد استفاده قرار گرفته و هدف آن کاهش چربی می باشد. در این فرآیند از لیزر برای شکستن سلول های چربی در بدن بدون آسیب رساندن به پوست استفاده می شود.

با اگزیمیا چربی به زور از بدن گرفته نمی شود. در عوض، سلول‌های چربی به سلول‌ های کوچک ‌تر تبدیل شده و به طور طبیعی حذف می ‌شوند. به همین دلیل است که معمولا ورزش پس از جلسه برای جریان یافتن خون توصیه می شود.

کاهش ترک و سلولیت

همه ما به نحوی علائم ترک روی پوست را در جایی از بدن خود داشته و این فقط مختص زنان باردار نیست. در هر صورت، این خطوط خوشایند نبوده و برخی از ما از آنها متنفریم و ترجیح می دهیم که آنها را بپوشانیم تا کسی نبیند.

جالب است بدانید که اگزیمیا، یکی از سریع ترین روش های لاغری، با این ترک ها و سلولیت به خوبی مقابله می کند. این مرحله نهایی از آن است که برای انواع پوست مناسب بوده و پس از درمان، تفاوت های آشکاری را شاهد خواهیم بود. این روش لاغری بدون جراحی می تواند تولید الاستین و کلاژن در بدن را به طور قابل ملاحظه ای تحریک نماید.

البته بهتر است بدانید که هیچ نوع درمانی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران به طور کامل علائم ترک خوردگی یا استرچ را از بین نمی برد، اما Eximiaدید آنها را تا هشتاد درصد کاهش می دهد.

اضافه وزن

اگزیمیا یک لاغری بدون جراحی ضد پیری

زمانی که پوست ما پیر می شود، از دست دادن تون وجود دارد و همین ممکن است باعث افتادگی و چروک شدن پوست شود. از طرفی، اگزیمیابا بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، چین و چروک ها را کاهش داده و به پوست "لیفت" طبیعی می بخشد، اما مزایای آن به همین جا ختم نمی شود.

این روش همچنین پوست شما را شاداب کرده و رنگ طبیعی پوست را بازیابی می‌کند. می توان گفت که بدن با این گزینه تشویق می شود تا خودش را اصلاح کند، که بسیار سودمندتر از یک روش جراحی می باشد.

با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در تهران و استفاده از اگزیمیا می‌توانید در همان جلسه درمان سفت‌ کننده و کانتورینگ Eximiaرا روی صورت، گردن و دکلته خود داشته بدون اینکه هیچ خللی در زندگی شما ایجاد نشود.

در کل، اگزیمیا یک روش کاهش وزن نیست. در عوض، آن را راهی برای کانتورینگ و زیباتر شدن بدن خود در نظر بگیرید. در حقیقت، این راه برای افرادی توصیه می شود که در حال حاضر وزن بدنشان متعادل بوده و فقط برای از بین بردن برخی چربی سخت به کمک نیاز دارند.

به یاد داشته باشید که اگر عادات غذایی سالم خود را حفظ کرده و به طور منظم به ورزش ادامه دهید، نتایج شما طولانی تر و قابل توجه تر خواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید