رژیم لاغری و تغذیه برای تناسب اندام

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
تناسب اندام
19
شهریور

رژیم لاغری و تغذیه برای تناسب اندام


کلینیک
کلینیک ژاوا

شاید با شنیدن "رژیم لاغری" تصوراتی مثل رژیم های سخت و طاقت فرسا یا تحمل گشنگی داشته باشید ولی شما با داشتن یک تغذیه مناسب میتوانید بدون سختی و گرسنگی به اندام ایده آل خود برسید.

حتما تا به حال اسم تغذیه و رژیم لاغری به گوش شما خورده است. قطعا شما هم مانند بسیاری از افراد تصور می کنید که تغذیه و رژیم لاغری به معنی محدودیت تغذیه ای و حذف بسیاری از غذا ها از سبد غذایی است. اما بهتری است بدانید که این تصور به هیچ وجه درست نیست. در این مقاله قصد داریم که اطلاعات مفیدی درباره بهترین رژیم لاغری، بهترین متخصص تغذیه و رژیم لاغری و بهترین کلینیک زیبایی در تهران ارائه دهیم.

مفهوم واقعی رژیم لاغری این است که هر فرد به اندازه نیاز بدن خود در طول روز، مواد غذایی دریافت کند. بسیاری از افراد اجرای رژیم لاغری را کاری دشوار و طاقت فرسا می دانند. به همین دلیل در وسط رژیم لاغری جا می زنند و دیگر برنامه تغذیه خود را رعایت نمی کنند. اما اگر شما زیر نظر بهترین متخصص های رژیم لاغری، رژیم اصولی و مناسب خود را دریافت کنید، هیچ گاه این اتفاق برای شما رخ نخواهد داد.

رژیم غذایی

بیشتر بخوانید


بهترین رژیم لاغری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

مهم ترین دلیل رها کردن رژیم لاغری توسط بسیاری از افراد، عدم انتخاب بهترین و مناسب ترین رژیم لاغری است. در این بخش می خواهیم ویژگی های مناسب ترین رژیم و تغذیه لاغری را به شما معرفی کنیم. در واقع بهترین رژیم غذایی برای لاغر کردن باید تمامی این ویژگی ها را داشته باشد. طراحی همچین رژیمی با این ویژگی ها تنها از عهده بهترین متخصص تغذیه و رژیم بر می آید.

-همه مواد مغذی را دارا باشد

یک برنامه غذایی کامل و مناسب باید حاوی مایعات کافی، ویتامین ها، اسید های چرب، مواد معدنی و سایر مواد مغذی باشد. این برنامه باید بتواند کالری مورد نیاز بدن شما برای عملکرد روزانه را تامین کند. در صورتی که رژیم غذایی شما از بعضی مواد مغذی فقیر باشد، دچار ضعف و بیماری خواهید شد.

-مطابق عادت های غذایی شما باشد

بهترین رژیم غذایی باید بر اساس عادات غذایی و سلیقه شما برنامه ریزی شود. تنها در این صورت است که به اجرای رژیم پایبند خواهید بود. بعضی از رژیم های لاغری وزن شما را به سرعت کاهش می دهد. اما این موضوع دلیل بر خوب بودن این نوع رژیم نیست. بلکه به این دلیل است که که شما مقدار زیادی عضله و آب را از دست می دهید و بعد از مدتی دوباره وزن اضافه می کنید. توصیه ما این است که فریب این رژیم ها را نخورید.

-هدف اصلی آن سلامتی شما باشد

شما باید رژیمی را برای لاغری انتخاب کنید که از سالم بودن آن اطمینان حاصل کرده باشید. مثلا ممکن است یک رژیم لاغری سریع تر شما را به هدفتان برساند. اما سطح مواد مغذی بدن شما را کاهش بدهد و باعث ضعف و بیماری شما گردد. پس بهتر است اولین هدف شما از گرفتن رژیم لاغری سلامتی بدنتان باشد.

-به میزان نوشیدن آب شما توجه کند

در برخی از رژیم های غذایی آب و نوشیدنی جایگزین وعده غذایی می شود. اما این کار با علم به اینکه تمایل شما بیشتر به غذا است یا به نوشیدنی باید انجام شود. یکی از مشکلاتی که رژیم فاقد میزان کافی آب به دنبال دارد، دهیدراته شدن بدن است. این مشکل در طولانی مدت می تواند مانع عملکرد صحیح اعضای بدن شما شود.

-با اجرای آن گرسنه نمانید و احساس راحتی کنید

یکی از مهم ترین ویژگی های یک رژیم غذایی خوب این است که شما در آن احساس گرسنگی نکنید. بهتر است دنبال رژیمی باشید که حاوی وعده های غذایی مثل سبزیجات، میوه ها و سوپ باشد. این مواد غذایی دارای فیبر و آب فراوان هستند و باعث می شوند که شما احساس سیری کنید و میل شما به غذا کم شود.

نوشتن یک برنامه رژیم لاغری با تمام ویژگی های عنوان شده تنها توسط کارشناسان بهترین کلینیک زیبایی در تهران امکان پذیر است.

معرفی بهترین متخصص تغذیه و رژیم

تغذیه و رژیم لاغری باید توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام شود. چرا که اگر رژیم لاغری اصولی نباشد می تواند به سلامت شما آسیب برساند. با توجه به اهمیت این موضوع در اینجا قصد داریم در مورد بهترین متخصص تغذیه و رژیم و ویژگی های او به شما توضیحاتی بدهیم. مهم ترین ویژگی های یک متخصص تغذیه و رژیم خوب عبارت اند از:

- یک متخصص تغذیه و رژیم خوب باید در علم تغذیه تخصص داشته باشد.

- متخصص تغذیه باید به خوبی نیاز غذایی بدن شما را تشخیص دهد. چرا که نیاز غذایی بدن آدم ها با هم فرق می کند.

- یک مشاور تغذیه خوب باید در تمام طول مسیر کاهش وزن شما را همراهی کند و تمام مدت وضعیت شما را پایش کند. نه اینکه بعد از دادن رژیم غذایی، شما را به حال خودتان رها کند.

- مشاور و متخصص تغذیه باید عوارض طولانی مدت رژیم لاغری را بداند. ممکن است یک رژیم غذایی در کوتاه مدت برای شما عوارضی نداشته باشد اما در طولانی مدت مشکلاتی مثل پوکی استخوان برای شما ایجاد کند. متخصص تغذیه و رژیم باید برنام غذایی شما را طوری بچیند که نه دچار عوارض طولانی مدت شوید و نه دچار عوارض کوتاه مدت.

- مشاور تغذیه باید علاوه بر اینکه بهترین رژیم لاغری را برای شما طراحی می کند، به خوبی این رژیم را به شما آموزش دهد.

لاغری

بهترین کلینیک زیبایی در تهران برای خدمات تغذیه و رژیم لاغری کجاست؟

یکی از خدماتی که توسط بهترین کلینیک زیبایی در تهران ارائه می شود، تغذیه و رژیم لاغری است. از بهترین کلینیک زیبایی انتظار می رود که از بهترین متخصصین و مشاورین تغذیه به عنوان پرسنل خود استفاده کند. پرسنل یک کلینیک زیبایی خوب باید با تجربه و آموزش دیده باشند و بهترین برنامه غذایی را به مراجعه کننده بدهند.

جمع بندی

این مقاله با هدف آشنایی شما با تغذیه و رژیم لاغری نوشته شده است. کاهش وزن با تغذیه و رژیم لاغری باید زیر نظر متخصص و مشاور تغذیه انجام شود. اینگونه احتمال آسیب به سلامتی شما تا حد امکان کاهش می یابد. کلینیک ژاوا با به کار گرفتن بهترین مشاورین تغذیه در تلاش است که خدمات تغذیه و رژیم لاغری را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. شما می توانید از خدمات کلینیک ژاوا برای رژیم لاغری استفاده کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید