img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
تزریق پروفایلو
18
اردیبهشت

جالپرو یا پروفایلو


اگر به دنبال افزایش درخشندگی پوست، تقویت جوانی و شادابی، و همچنین رفع مشکلات پوستی یا بهبود جای زخم هستید، ممکن است یک "تقویت کننده پوست" دقیقا همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید.

ما در بهترین کلینیک زیبایی در تهران جالپرو یا پروفایلو را که از روش های درمانی زیبایی واقعاً شگفت‌انگیز هستند به شما پیشنهاد می دهیم، اما سوال اینجاست که کدام یک را باید انتخاب کنید؟

برای اینکه بهتر بتوانید تصمیم بگیرید که از بین جالپرو یا پروفایلو کدام درمان برای شما مناسب‌تر است و نتایج و هزینه پروفایلو و جالپرو را با هم مقایسه کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید !

پروفایلو چیست؟

پروفایلو یک ماده فرموله شده با سطح بالایی از اسید هیالورونیک است که به تدریج در پوست شما آزاد می شود تا تولید کلاژن را تحریک کرده و آبرسانی و استحکام را به پوست بازگرداند.

مزایای پروفایلو چیست؟

بهبود بافت پوست

افزایش حجم و درخشندگی پوست

مراقبت از پوست و کاهش خطوط ریز و چین و چروک ها

آبرسانی و سفت کردن پوست صورت

نتایجی با ظاهری طبیعی تر

پروفایلو برای چه کسانی مناسب تر است؟

بیمارانی که از خشکی پوست رنج می برند می توانند از جالپرو یا پروفایلو برای رفع این مشکل استفاده کنند. همچنین بیمارانی که احساس می کنند استحکام یا خاصیت ارتجاعی پوست آنها کاهش یافته می توانند با پرداخت هزینه پروفایلو در بهترین کلینیک زیبایی در تهران تاثیر این روش تزریقی را روی برطرف کردن مشکلات پوستی خود مشاهده کنند. به طور کلی تزریق پروفایلو می تواند برای هر کسی که به دنبال رفع افتادگی و پیری پوست دور گردن، ناحیه دکلته، بازوها، دست‌ها و زانو است، مفید باشد.


بیشتر بخوانید


ماندگاری نتایج پروفایلو چقدر است؟

بسته به سبک زندگی و شرایط پوستی بیمار ماندگاری نتایج جالپرو یا پروفایلو متفاوت است، اما نتایج پروفایلو می تواند تا 6 ماه باقی بماند.

در چه نواحی از بدن می توان از تزریق پروفایلو استفاده کرد؟

پروفایلو برای تقویت درخشندگی، استحکام و حجیم تر کردن پوست در تمام نواحی صورت استفاده شود، در عین حال می تواند به عنوان یک درمان هدفمند در نواحی دیگری نیز استفاده شود، از جمله:

دور صورت

گردن

پیشانی

دست ها

داخل رانها

زانو

هزینه پروفایلو در بهترین کلینیک زیبایی در تهران چقدر است؟

هزینه پروفایلو به تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع مشکل بیمار بستگی دارد. معمولاحداقل دو جلسه درمانی مورد نیاز است که روی هزینه کل تاثیر می گذارد. برای اطلاع از هزینه پروفایلو می توانید با مشاورین بهترین کلینیک زیبایی در تهران تماس بگیرید.

جالپرو چیست؟

Jalupro از حجم بالایی از اسیدهای آمینه به عنوان یک احیا کننده بیولوژیکی پوست استفاده می کند و فیبروبلاست های پوست شما را برای تولید کلاژن و الاستین تحریک می کند.

جالپرو-یا-پروفایلو

مزایای جالپرو چیست؟

جالپرو می تواند خطوط ریز، چین و چروک، جای زخم، آسیب های ناشی از نور خورشید و علائم پیری صورت را کاهش داده، حلقه های تیره زیر چشم را برطرف کرده و در مجموع علائم پیری را معکوس و از آن جلوگیری کند.

جالپرو برای چه کسانی مناسب است؟

جالپرو برای بیمارانی که به دنبال پیشگیری و جلوگیری از اولین علائم پیری هستند، عالی است و با آبرسانی بیشتر به پوست خشک یا آسیب دیده به از بین بردن خطوط یا جای زخم های عمیق کمک می کند. بنابراین، بیمارانی که به دنبال کاهش خطوط ریز و چین و چروک یا افزایش حجم صورت هستند می توانند از نتایج جالپرو یا پروفایلو در بهترین کلینیک زیبایی در تهران رضایت کافی را کسب کنند.

در چه نواحی از بدن می توان جالپرو تزریق کرد؟

دور صورت

ناحیه دور چشم/زیر چشم

گردن

زیر بغل

دست ها

داخل رانها

شکم

زانو

جالپرو یا پروفایلو: کدام برای من مناسب تر است؟

جالپرو یا پروفایلو هر دو از محصولات زیبایی درمانی هستند که می توانند به جوانسازی پوست و رفع علائم پیری کمک کنند. اما برای انتخاب بهترین روش درمانی بهتر است نکات کلیدی زیر در نظر گرفته شود:

مقایسه هزینه پروفایلو و جالپرو

به طور کلی جالپرو مقرون به صرفه تر از Profhilo است، که می تواند یک عامل تعیین کننده برای اکثر مشتریان باشد.

مقایسه اثربخشی پروفایلو یا جالپرو

ثابت شده است که جالپرو یا پروفایلو هر دو در درمان پیری پوست موثر هستند، اما برخی از متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در تهران معتقدند که Profhilo به دلیل ترکیب و فرمول منحصر به فردش موثرتر است.

پروفایلو به عنوان یک آبرسان، نه پرکننده، گزینه ای فوق العاده برای حجم دادن به پوست، استحکام بخشیدن و افزایش درخشندگی پوست بدون نیاز به تزریق بوتاکس یا پرکننده های پوستی است.

درحالیکه جالپرو جایگزینی عالی برای بوتاکس یا فیلر های پوستی به شمار می آید که علاوه بر افزایش حجم و درخشندگی به حفظ سلامت پوست کمک کرده و راهی فوق العاده برای کاهش علائم پیری و حتی پیشگیری از آن ها است.

ایمنی پروفایلو یا جالپرو

هر دو روش جالپرو یا پروفایلوهنگامی که توسط یک متخصص آموزش دیده در بهترین کلینیک زیبایی در تهران استفاده می شوند، محصولات ایمنی هستند. با این حال، برخی افراد ممکن است عوارض جانبی خاصی را پس از تزریق جالپرو یا پروفایلو تجربه کنند و نتیجه بگیرند که یکی از روش ها ایمن تر از دیگری است.

بالاخره پروفایلو یا جالپرو؟

انتخاب بین پروفایلو یا جالپرو بهتر است با توجه به نظر متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام گیرد. متخصصین، بهترین محصول را براساس مشکلات و نیازهای خاص هر بیمار پیشنهاد می دهند. البته برخی از بیماران ممکن است به علت مقرون به صرفه بودن جالپرو و بالاتر بودن هزینه پروفایلو، ترجیح دهند که از روش جالپرو استفاده کنند. اما بیمارانی که هزینه برایشان اهمیتی ندارد معمولا به علت برتر بودن تکنولوژی پروفایلو این روش را انتخاب می کنند.

اگر مایلید در مورد جالپرو یا پروفایلو یا سایر روش‌های مراقبت از پوست در بهترین کلینیک زیبایی در تهران اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید یا یک وقت مشاوره رایگان با متخصصین ما رزرو کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید