تفاوت میکرونیدلینگ با مزونیدلینگ

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
درمان جای جوش
22
دی

تفاوت میکرونیدلینگ با مزونیدلینگ


احتمالاً تا به حال در مورد درمان جدید و شگفت‌انگیز مزونیدلینگ به عنوان بهترین روش درمان لک صورت شنیده‌اید و ممکن است از خود بپرسید: تفاوت میکرونیدلینگ با مزونیدلینگ چیست؟ بسیاری از افرادی که به مراقبت از پوست خود اهمیت می دهند، میکرونیدلینگ را می شناسند و می دانند که به عنوان درمان قطعی لک صورت در بهترین کلینیک پوست در تهران انجام می شود. میکرونیدلینگ یک درمان شگفت انگیز است که پوست را سفت، تقویت و صاف می کند. در واقع، تفاوت میکرونیدلینگ با مزونیدلینگ اساساً این است که مزونیدلینگ تمام فواید باورنکردنی میکرونیدلینگ را شامل می شود اما مزایای بیشتری نسبت به آن دارد!

هر دو روش درمانی برای درمان قطعی لک صورت از یک دستگاه سوزن‌زنی استفاده می‌کنند، اما از نظر تکنیک مورد استفاده و موادی که با سوزن ها تزریق می شود، با هم متفاوت هستند.

در ادامه مقاله بیشتر به تفاوت میکرونیدلینگ با مزونیدلینگ می پردازیم!

میکرونیدلینگ چیست؟

اگر قبلاً یک جلسه درمانی میکرونیدلینگ را به عنوان بهترین روش درمان لک صورت انجام داده باشید، می دانید که متخصص بهترین کلینیک پوست در تهران با کنترل حرکات دستگاه سوزن زنی موجب نفوذ یکنواخت سوزن ها به پوست شده و از تزریق اسید هیالورونیک برای حرکت یکنواخت دستگاه بر روی پوست استفاده می کند.

عمل سوزن زدن، سوراخ‌های کوچکی را در پوست ایجاد می‌کند که واکنش طبیعی آن را تحریک می‌کند و منجر به جوان‌سازی کلی پوست به‌علاوه درمان قطعی لک صورت می‌شود!

تفاوت میکرونیدلینگ با مزونیدلینگ چیست؟

تفاوت میکرونیدلینگ با مزونیدلینگ در استفاده از مزوسرم های فرموله شده ویژه در روش Meso-Needling است. این سرم ها به عنوان جایگزینی برای اسید هیالورونیک استاندارد استفاده می شوند و مزایای بیشتری را برای درمان قطعی لک صورت ارائه می دهند.

متخصص بهترین کلینیک پوست در تهران بسته به اینکه پوست شما به چه نوع درمانی نیاز دارد، از بین سه سرم مختلف، بهترین گزینه انتخاب می کند: احیا کننده پوست، سرم رفع جای جوش، لک و اسکار یا از بین برنده پیگمانتاسیون.


بیشتر بخوانید


برای تزریق سرم از همان دستگاه سوزن‌زنی پیشرفته میکرونیدلینگ استفاده می شود اما تکنیک نفوذ سوزن ها به پوست متفاوت است.

این تکنیک برای تزریق مزوسرم مناسب پوست شما بسیار مهم است و به مزوسرم اجازه می دهد تا در لایه های ضخیم پوست نفوذ کرده و فورا جذب آن شود. این درمان ها باعث ترمیم سلولی در لایه ترانس درمال شده، کلاژن را تحریک کرده و موجب درمان قطعی لک صورت می شود!

تاریخچه استفاده از مزوتراپی برای جوانسازی پوست

مزوتراپی با سوزن اولین بار در دهه 1950 معرفی شد اما در دهه 1970 کشف شد که می توان از این روش برای جوانسازی پوست و تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست استفاده کرد. مزونیدلینگ یک درمان کم تهاجمی است که در آن پزشک از یک سوزن برای تزریق ترکیبی از ویتامین ها، اسید هیالورونیک و فاکتورهای رشد به پوست استفاده می کند که به طور کلی برای آبرسانی به پوست و افزایش بازسازی سلولی مفید است.

با روش مزونیدلینگ به عنوان بهترین روش درمان لک صورت، متخصصین بهترین کلینیک پوست در تهران می‌توانند بسته به نیاز هر پوست، مشخص کنند که چه محصولاتی را می‌خواهند به آن تزریق کنند.

تفاوت میکرو و مزو

تفاوت میکرونیدلینگ با مزونیدلینگ در جوانسازی پوست

به طور کلی درمان‌های نیدلینگ که در بهترین کلینیک پوست در تهران ارائه می شود برای درمان اکثر مشکلات پوستی که در ناحیه صورت و گردن یافت می‌شوند، بسیار مؤثر هستند. از شلی پوست گرفته تا خطوط ریز اطراف چشم، شما می توانید از مزایای میکرونیدلینگ یا مزونیدلینگ بهره ببرید تا تمام مشکلات نگران کننده روی پوست صورت خود را درمان کنید.

میکرونیدلینگ در سال‌های اخیر با بسیاری از فناوری‌های جدید و نوآورانه دیگر از جمله فرکانس رادیویی و الکتروپوریشن ترکیب شده است تا نتایج بدست آمده از جمله درمان قطعی لک صورت را به حداکثر برساند.

از مزونیدلینگ نیز برای درمان انواع بیماری‌های پوستی از جمله شلی و افتادگی پوست، تیرگی زیر چشم، جای زخم آکنه، رنگدانه و سلولیت استفاده می‌شود. این روش همچنین به عنوان درمان قطعی لک صورت شناخته شده و متخصصین بهترین کلینیک پوست در تهران از مزوتراپی برای درمان ریزش مو و تحریک رشد مو نیز استفاده می کنند.

محبوب ترین درمان با مزونیدلینگ تا سال 2021 برای از بین بردن لک صورت بوده و به همین علت بهترین روش درمان لک صورت شناخته می شود.

تفاوت میکرونیدلینگ با مزونیدلینگ از لحاظ عوارض جانبی

یکی از رایج ترین سوالاتی که در مورد تفاوت میکرونیدلینگ با مزونیدلینگ وجود دارد این است که آیا هر دو روش دردناک هستند؟ پاسخ این سوال مثبت است. احساس درد خفیف هنگام نفوذ سوزن ها به پوست کاملا طبیعی است با اینحال سطح دردی که حس می شود، به حساسیت مشتری و عمق نفوذ سوزن بستگی دارد. برخی از مشکلات پوستی مانند درمان قطعی لک صورت، نیاز دارند که سوزن در ناحیه عمیق تری نفوذ کند تا درمان موثر باشد.

البته متخصص بهترین کلینیک پوست در تهران می تواند برای هر مراجعه‌کننده‌ای که احساس درد دارد از بی‌حسی موضعی استفاده کند. همچنین زمانیکه نیاز باشد تا نفوذ سوزن در ناحیه عمیق تری از پوست انجام گیرد، از بی حسی موضعی استفاده می شود تا بهترین نتایج ممکن برای رفع مشکلات پوستی حاصل شود.

تفاوت میکرونیدلینگ با مزونیدلینگ از لحاظ زمان هر جلسه درمانی

درمان قطعی لک صورت با میکرونیدلینگ سریع‌تر از مزونیدلینگ است، البته سرعت دستگاه در هر دو روش توسط متخصص بهترین کلینیک پوست در تهران تنظیم می شود. اما بسیاری از مراجعین به علت وقت کمتری که دارند، ترجیح می دهند جلسات درمانی میکرونیدلینگ را انتخاب کنند که کوتاهتر است. با اینحال، برای انتخاب بهترین روش درمانی بهتر است با متخصص مشورت کنید.

مزوتراپی یا میکرونیدلینگ: کدام یک برای من مناسب تر است؟

همانطور که اشاره کردیم تفاوت میکرونیدلینگ با مزونیدلینگ در نوع مواد تزریقی و تکنیک نفوذ سوزن ها به پوست است. متخصصین بهترین کلینیک پوست در تهران توانایی تنظیم عمق سوزن را در هر دو روش دارند اما مزونیدلینگ به این دلیل که می تواند درمان های دقیق و کنترل شده تری را به مشتریان ارائه دهد، به عنوان بهترین روش درمان لک صورت شناخته می شود.

دستگاه‌ مورد استفاده در هر دو روش نیز از ورود سوزن های بسیار ظریف به صورت عمودی در پوست استفاده می کند، بنابراین در مقایسه با سایر روش‌های درمانی که برای جوان‌سازی پوست، مورد استفاده قرار می گیرد می تواند دردناک‌تر باشد.

اگر نمی دانید کدام روش برای جوانسازی پوست و درمان قطعی لک صورت مناسب تر است می توانید یک جلسه مشاوره رایگان با متخصص بهترین کلینیک پوست در تهران رزرو کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید