آیا جای بخیه بعد از عمل بلفاروپلاستی به جا می ماند؟

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
جای بخیه بلفاروپلاستی
23
خرداد

آیا جای بخیه بعد از عمل بلفاروپلاستی به جا می ماند؟


بلفاروپلاستی یک عمل زیبایی پرطرفدار در بهترین کلینیک زیبایی در تهران است که برای زیباتر کردن پلک ها انجام می شود.

یکی از دلایل محبوبیت این عمل جراحی، هزینه عمل بلفاروپلاستی است که با توجه به نتایجی که در از بین بردن پف زیر چشم و افتادگی پلک به صورت دائمی دارد، واقعا مقرون به صرفه است. با این وجود، بسیاری از بیماران نگران جای بخیه بعد از عمل بلفاروپلاستی هستند.

برای برطرف کردن این نگرانی می توانید نظر بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران را در خصوص جای بخیه بعد از عمل بلفاروپلاستی در ادامه مقاله بخوانید.

آیا جای بخیه بعد از عمل بلفاروپلاستی پلک بالا به جا می ماند؟

جای بخیه بعد از بلفاروپلاستی تقریباً نامرئی است زیرا پوست پلک بالایی به طور طبیعی دارای چین و چروک هایی است که جای بخیه را می پوشاند.

البته برخی از بیماران نیاز به جراحی اضافی برای برداشتن چین های بیش از حد پلک دارند، در این افراد، برش ها تا گوشه چشم کشیده می شود و ممکن است پیش از بهبودی کامل جای بخیه بعد از عمل بلفاروپلاستی تاحدودی قابل مشاهده باشد، اما زمانیکه زخم به خوبی بهبود یابد، جای بخیه بلفاروپلاستی به سختی برای دیگران قابل تشخیص است.

آیا جای بخیه بعد از عمل بلفاروپلاستی پلک پایین به جا می ماند؟

بلفاروپلاستی پلک پایین در بهترین کلینیک زیبایی در تهران با استفاده از روش برش پوستی انجام می شود. این برش درست زیر مژه ها کاملا پنهان می شود و جای بخیه بعد از بلفاروپلاستی پلک پایین به خوبی بهبود می یابد. در اکثریت قریب به اتفاق موارد، جای زخم بلفاروپلاستی به تدریج با گذشت زمان محو شده و عملاً نامرئی می شوند. حتی اگر جای بخیه نامحسوسی باقی بماند به راحتی می توان آن را با آرایش پنهان کرد.

چرا جای زخم روی پلک ها کمتر دیده می شوند؟

پلک ها ساختارهای آناتومیکی دارند که رگ و عروق زیادی در آنها وجود دارد. این بافت ها که خون به خوبی در آنها جریان پیدا می کند در مقایسه با سایر نواحی بدن مانند ساق پاها که مدت زمان طولانی تری برای بهبودی نیاز دارند، خیلی سریع التیام می یابند. مانند هر نوع جراحی دیگری، همه برش‌هایی که توسط بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران ایجاد می شود، منجر به تشکیل اسکار خواهد شد اما جای زخم پلک پس از شش ماه به سختی قابل مشاهده است زیرا به رنگ سفید کم‌رنگ دیده شده و محو می‌شود.

چطور بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران جای بخیه را پنهان می کند؟

توانایی پنهان کردن جای زخم پلک بعد از جراحی بلفاروپلاستی به مهارت و تخصص جراح بستگی دارد. اگر هزینه عمل بلفاروپلاستی را در بهترین کلینیک زیبایی در تهران بپردازید، بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران که به طور کامل آموزش دیده و می تواند برش ها را به گونه ای ایجاد کند که جای بخیه بعد از بلفاروپلاستی باقی نماند، عمل شما را انجام خواهد داد.

چقدر طول می کشد تا جای بخیه بعد لز بلفاروپلاستی محو شوند؟

بهبودی کامل جای بخیه بعد از بلفاروپلاستی تقریباً 6 تا 8 هفته طول می‌کشد، اما محو شدن جای زخم‌ها به حدود 6 تا 12 ماه زمان نیاز دارد.

جای بخیه پاک بالا

بهترین راه برای جلوگیری از باقی ماندن جای بخیه بعد از بلفاروپلاستی چیست؟

روش های خاصی وجود دارد که بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران برای بهبود جای بخیه بعد از بلفاروپلاستی به شما توصیه می کند.

بهترین راه برای به حداقل رساندن جای بخیه بعد از بلفاروپلاستی و بهبودی سریعتر این است که تمام دستورالعمل های مراقبت پس از عمل جراحی خود را به طور کامل رعایت کنید که به کاهش خطر عوارض بعد از جراحی بلفاروپلاستی کمک می کند.


بیشتر بخوانید


برای کمک به کاهش کبودی و تورم می توانید از کمپرس یخ در چند روز اول پس از جراحی روی پلک ها استفاده کنید. برای تسریع در رفع کبودی، باید هنگام خواب، حتما سرتان را بالاتر از بدنتان قرار دهید. ورقه های ژل سیلیکونی نیز یک روش موثر برای بهبود جای زخم است.

شما باید در هفت روز اول از جای بخیه بعد از بلفاروپلاستی نسبت به قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب محافظت کنید. استفاده از عینک آفتابی به جلوگیری از باقی ماندن جای زخم در پلک شما کمک می کند.

همچنین باید از سیگار کشیدن خودداری کنید زیرا سیگار موجب تاخیر در بهبودی شده و ریسک باقی ماندن جای بخیه بعد از بلفاروپلاستی را افزایش می دهد.

نکته مهم دیگر این است که نباید از لنزهای تماسی استفاده کنید زیرا این لنزها می توانند برش جراحی را تحریک کنند.

بعلاوه، از مالیدن چشم‌ها خودداری کنید، زیرا این کار می‌تواند جای بخیه بعد از بلفاروپلاستی را که در حال ترمیم است مجددا پاره کرده و ریسک باقی ماندن جای زخم را افزایش دهد.

طی چهار هفته اول پس از جراحی پلک، نباید از پماد یا کرم موضعی استفاده کنید زیرا ممکن است در روند بهبودی اختلال ایجاد کنند. اگر قصد استفاده از کرم یا پماد خاصی را دارید بهتر است حتما با متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران در مورد محصولات موضعی ایده آل روی پلک های خود در طول دوره نقاهت مشورت کنید.

هزینه عمل بلفاروپلاستی چقدر است؟

عمل بلفاروپلاستی در بهترین کلینیک زیبایی در تهران توسط جراحان پلاستیک مجرب و حرفه ای انجام می شود که از تکنیک های پیشرفته و به روز در این جراحی استفاده می کنند. به کار گیری تجهیزات پیشرفته و متخصصین با تجربه بالا در این کلینیک موجب شده که هزینه عمل بلفاروپلاستی نسبت به مراکز درمانی دیگر کمی بیشتر باشد اما به شما این اطمینان را می دهد که عمل شما در بهترین شرایط انجام شده و کمترین عوارض جانبی را داشته باشد.

اگر می‌خواهید درباره هزینه عمل بلفاروپلاستی، نحوه انجام عمل و راه‌های کاهش جای بخیه بعد از بلفاروپلاستی اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید با ما در تماس باشید یا یک وقت مشاوره با بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران رزرو کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید