گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی

img11
img12
img13
img14
shape15
shape16
گود شدن چشم بعد از عمل بفاروپلاستی
31
فروردین

گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی


آیا برای از بین بردن افتادگی پلک، عمل بلفاروپلاستی انجام دادید اما بعد از آن همه به شما می گویند که چهره تان خسته به نظر می رسد؟

احتمالا علت اصلی آن، گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی است. اگر نمی دانید چطور این مشکل را برطرف کنید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چرا گود شدن چشم از عوارض جانبی بعد از بلفاروپلاستی است؟

وقتی صحبت از عوارض جانبی بلفاروپلاستی می شود، گودی چشم یکی از متداول ترین آن ها است که بسیاری از بیماران را آزار می دهد.

به طور کلی گودی چشم به دلیل از بین رفتن چربی صورت و کاهش خاصیت ارتجاعی پوست، ایجاد می شود و در نتیجه، چشم ظاهری توخالی و فرورفته پیدا می‌کند که درنهایت چهره شما را بعد از جراحی بلفاروپلاستی خسته‌تر و پیرتر نشان می دهد.

بسیاری از افرادی که گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی را تجربه کرده اند، برای انجام عمل زیبایی خود به بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران مراجعه نکرده اند. آنها معمولا به علت گران تر بودن هزینه عمل بلفاروپلاستی در بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران تصمیم گرفتند به افراد غیرمتخصص که قیمت ارزانتری دارند مراجعه کنند و در نتیجه، با عوارض جانبی متعددی از جمله گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی مواجه شده اند.

اگر جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین به خوبی انجام نشود یا بیش از حد تهاجمی باشد، امکان گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی وجود دارد. اگر این عمل توسط بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران انجام نشود ممکن است افراد بی تجربه با برداشتن چربی بیش از حد از ناحیه زیر چشم بیمار، موجب گود شدن چشم شوند. برداشتن بیش از حد چربی که معمولا با هدف کم کردن پف زیر چشم انجام می گیرد، رنگ تیره‌تر عضله و بافت زیر پوست نازک را بیشتر نمایان می کند.

چطور بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران از گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی جلوگیری می کند؟

یکی از رایج ترین نگرانی بعد از عمل لیفت پلک یا بلفاروپلاستی، توخالی شدن یا گود افتادن زیر چشم ها پس از جراحی است. ظاهر توخالی یا فرورفته را می توان در برخی از بیمارانی که جراحی خود را توسط بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران انجام نداده اند، مشاهده کرد. جراح پلاستیک بی تجربه که لیفت پلک را به درستی انجام نداده باشد نه تنها پوست، بلکه ماهیچه و چربی زیرین آن را نیز برمی دارد. در این شرایط، هنگامی که بافت نرم بیش از حد از پلک بالایی برداشته می شود، چشم گود و فرورفته به نظر می رسد.


بیشتر بخوانید


باوجوداینکه پس از عمل جراحی، ظاهر چشم متفاوت به نظر می رسد اما چشم به علت گود شدن بعد از بلفاروپلاستی، ظاهری جوان و شاداب تر که هدف لیفت پلک بود را ندارد.

اصلی ترین دلایل گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی را می توان موارد زیر دانست:

برداشتن پوست اضافی همراه با چربی زیر پلک

جراحان پلاستیک بی تجربه به این نکته توجه نمی کنند که برای حفظ زیبایی چشم باید مقدار چربی بین پلک و ابرو وجود داشته باشد. اگر به چشم های هر مدل معروفی نگاه کنید، متوجه خواهید شد که یک شکل محدب زیبا (نه صاف یا توخالی) بین چین پلک بالایی و ابروی آنها وجود دارد.

هدف اصلی بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران برداشتن پوست اضافی است که بر روی چین طبیعی پلک بیمار قرار دارد و برای اینکه ظاهر زیبای چشم را از بین نبرند، به عضله زیرین پلک و حتی چربی آن دست نمی زنند.

برداشتن بیش از حد چربی و عضله زیر پلک

اگر مقداری چربی اضافی وجود داشته باشد که جراح پلاستیک مجبور به برداشتن آن باشد باید این کار را به روشی محافظه کارانه در طول جراحی پلک انجام دهد. جراحان بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران ممکن است حتی عضله پلک را نیز کانتور کنند اما در اکثر موارد از برداشتن عضله خودداری می‌کنند.

در هر صورت باید آناتومی طبیعی زیر پلک حفظ شود تا گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی ایجاد نشود.

قبل و بعد از عمل بلفاروپلاستی

روش صحیح بلفاروپلاستی و لیفت پلک بالا

عکس‌های زیر، عمل بلفاروپلاستی را روی یکی از بیماران بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران را نشان می دهد. هدف از جراحی در این بیمار برداشتن پوست اضافی در امتداد پلک بالایی بود.

همانطور که در عکس ها می بینید، پوست پلک بالایی بیمار در ابتدا روی مژه ها را نیز پوشانده است. با اینکه این بیمار از نظر سنی نسبتاً جوان بود، پلک های بالایی او ظاهری به او می داد که بسیار پیرتر و خسته به نظر می رسید.

بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران، لیفت پلک بالا (و پلک پایین) را روی این بیمار انجام داد و پوست اضافی را از هر دو طرف برداشت.

علاوه بر این، کانتورینگ ماهیچه پلک بالایی نیز روی بیمار انجام گرفته و کمی هم از چربی بین پلک و ابرو برداشته شده است.

ناحیه قرمز رنگ در عکس دوم دقیقا نواحی را که از پلک بالایی برداشته شده نشان می دهد.

همانطور که در عکس بعد از عمل بیمار مشاهده می کنید، نتیجه عمل جراحی بدون گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی قابل مشاهده است.

بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران به طور کامل شکل طبیعی و بادامی چشم را حفظ کرده و ظاهری بسیار جوان تر و زیبا تر به او داده است.

راه حل برطرف کردن گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی

خوشبختانه، بدون توجه به علت گود شدن چشم ها، روش های غیرتهاجمی ایده آلی وجود دارد که به اصلاح چشم‌های فرورفته، بهبود کانتور چشم و ایجاد ظاهری شاداب‌تر و جوان‌تر در چشم ها کمک می کند.

اگر از گود شدن چشم ها بعد از بلفاروپلاستی رنج می برید می توانید با مراجعه به بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران از روش هایی مانند تزریق فیلر پوستی یا پیوند چربی صورت استفاده کنید تا به طور کامل مشکل خود را بر طرف کنید.

هزینه عمل بلفاروپلاستی در بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران

برای اطلاع از هزینه عمل بلفاروپلاستی در بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران می توانید جهت مشاوره اولیه یک وقت با بهترین جراحان ما رزرو کنید. در جلسه مشاوره، بهترین روش درمانی برای مشکل شما پیشنهاد می شود و هزینه آن نیز براورد خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید